Review + tutorial: Wearable Nail Soaker

miercuri, martie 28, 2012

Dupa ce v-am prezentat metoda de stergere a unghiilor cu sclipici folosind folie de aluminiu, astazi va prezint o metoda mai usoara si mai rapida, dar la fel de eficienta, folosind niste capsule (Wearable Nail Soaker ) care se utilizeaza in general pentru dizolvarea acrilului folosit la unghiile false. 

Ce avem nevoie pentru eliminarea sclipiciului si a ojei de pe unghii?
- capsule Wearable Nail Soaker 
- o sticluta cu acetona sau dizolvant (eu folosesc dizolvantul de la Farmasi su lamaie sau mar verde)
- vata sau discuri de bumbac

Cum se utilizeaza?
1. Se desfac capsulele

2. Se pune partea roz pe deget, apoi se pune acetona pe vata si se infasoara unghia, iar la sfarsit se pune capacul
 

3. Se asteapta  intre 5-10 minute sa-si faca acetona efectul 

4. Se scoate usor capacul, se sterge cu vata unghia pentru a lua tot surplusul de oja si gata :)


5. Acuma trecem la cealalta mana (asta in cazul in care nu aveti un ajutor ca sa faceti ambele maini odata)

Concluzia mea:
Rapid, eficient si simplu. Ce poti sa ceri mai mult? Dupa cum se vede in poze, unghiile sunt foarte curate si eram data cu o oja rosie si sclipici. Se stie foarte bine ca oja rosie se da greu jos de pe unghii si frecvent mai raman urme pe margini sau sub unghii, dar cu aceste capsule s-a curatat absolut tot :). 

Comparativ cu metoda foliei de aliminiu, unde trebuia sa tai folia in bucati potrivite, sa infasor unghiile in folie, sa am grija sa nu rup folia sau sa nu cada de pe deget, aceasta metoda este mai curata si rapida. Un alt punct forte il reprezinta durata de asteptare, care este mai mica la capsule (5 min daca dizolvantul este eficient), fata de 15 min cu folia de aluminiu. 

In consecinta sunt extrem de incantata de noua mea achizitie :) si voi folosi aceste capsule frecvent, chiar si cand vreau sa sterg unghiile de o oja simpla. 
Eu le-am cumparat de pe ebay si au costat 2,68 $ o cutie cu 10 capsule. Un pret foarte bun, avand in vedere ca in doar cateva minute scap de sclipiciul si oja de pe unghii. Dar, din cate am inteles, se gasesc si in magazinele care comercializeaza diverse lucruri pentru unghii. 

Ce parere aveti? Ati folosit sau ati vrea sa incercati capsulele?
post signature

You Might Also Like

9 comentarii

  1. foarte interesant& util, oare avem sanse sa gasim si in RO?

    RăspundețiȘtergere
  2. uimitor:X foarte interesanta metoda..

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am vazut niste capsule exact la fel intr-un magazin de "chinazarii" la 3/6 lei, nu imi mai aduc aminte exact ce pret au. Pentru fetele care sunt din Cluj: ma refer la Hypnotik (nu stiu sigur daca asa se scrie).  :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt cu siguranta ;) Am auzit ca sunt deja in unele orase, de ex Bucuresti, Cluj. Cauta la magazinele cu diverse produse pentru unghii ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar este utila :D I just love it ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am auzit si eu ca au aparut deja in unele orase ;)) 

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce interesant :)
    Arata tare haios pe degete :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt haioase dar foarte practice :D I love them ♥

    RăspundețiȘtergere
  9. Appreciate the recommendation. Will try it out.


    Visit my website ... social marketing

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate