Unghii false: Ce produse folosesc eu si de unde le-am cumparat

marți, iulie 24, 2012


Buna dragele mele! Dupa cum va spuneam intr-o postare anterioara, mi-am achizitionat un kit pentru unghii false cu gel. Cand m-am hotarat sa-mi achizitionez acest kit, am "rascolit" Internetul in cautarea celor mai bune produse, ustensile, precum si tehnici de punere a unghiilor false. Ce-i drept, este destul de greu sa gasesti toate informatiile necesare, mai ales cand esti la inceput si nu stii in ce directie sa te orientezi. Asa ca m-am gandit sa fac o serie de postari ajutatoare legate de unghiutele cu gel. 



Pentru inceput sa va spun de unde mi-am achizitinat produsele. Din cercetarile mele am aflat ca ar fi bune gelurile 2M Beauty si accesoriile de pe www.nailshop.ro, iar la un pret acceptabil ustensilele si accesoriile de pe http://www.tienda.ro/33-aparate-electrice. Asa ca am dat doua comenzi online. 

Instrumentele si ustensilele necesare, pe care le-am achizitionat eu, sunt:



Lampa UV 4 tuburi - pret ~ 150 lei (de multe ori se afla la promotie) - este o lampa foarte buna pentru incepatori, are 4 tuburi de 9 W-L (se uzeaza mai greu lampile cu tuburi 9W-L), cu temporizator 120 sec, foarte util. Ai apasat butonul si dupa 120 sec lampa se opreste. Daca mai ai nevoie de inca 120 sec, il mai apesi o data, fara sa trebuiasca sa stai cu ochii pe ceas. Timpul de uscare a gelului este in general de 3-4 minute.





Prima pila electrica pe care am cumparat-o era - Freza electrica 2000b. Si-a facut treaba perfect si inca functioneaza bine, doar ca am vrut o alta freza cu putere mai mare, asa ca mi-am luat Marathon. (o gasiti aici aici), care este mult mai buna.   
Unele persoane spun ca te-ai putea descurca si fara pila electrica, dar eu va spun ca va usureaza munca mult. Ajuta atat la pregatirea unghiilor, prin curatarea cuticulelor, inlaturarea pielii moarte, cu ajutorul capetelor speciale, precum si la inlaturarea, pilirea unghiilor la reconstructie sau scoatere a unghiilor false. DAR, trebuie folosita cu mare grija, deoarece poti foarte usor sa te ranesti cu ea, daca o tii intr-un loc prea mult sau pilesti excesiv. Dupa ce invatati sa o utilizati, va recomand achizitionarea unor capete din carbid, de exemplu aceasta freza de carbid dura, pentru pilirea gelului si unul special pentru cuticule. Sunt mult mai bune decat cele din set. Nici nu se compara. Alte modele gasiti si aici

Pile pentru unghii - 5-6 lei una. Recomand pilele japoneze 2M (le gasiti aici): Yakuza 80/80, Geisha - 100/100, Samurai - 150/150, Ninja - 180/180, un buffer alb fin medium si o pila 2M oval auriu granulatie 100/100. Toate pilele asigura o pilire fina, fara sa lase urme sau scame, foarte precisa si usoara. Bufferul il folosesc la sfarsit, cand finisez pilirea si este foarte bun pentru uniformizare. Sunt perfecte si le cumpar mereu pe acestea. Chiar daca am testat si alte pile, mereu ma intorc la cele japoneze. 
La pregatirea unghiei naturale folosesc pila cu granulatie 180 pentru a lua luciul unghiei naturale (ca sa prinda gelul), dar cu mare grija, iar pentru scurtarea unghiilor si netezirea acestora, dupa aplicarea gelului, folosesc pila de granulatie 100 si bufferul la final. Iar la inlaturarea gelului, folosesc pila electrica pana intr-un punct, apoi pila de granulatie 100, apoi 150, pentru o mai mare precizie si grija. Daca nu aveti pila electrica, folositi pila de granulatie 80Yakuza 80/80 inlatura foarte bine gelul. 





Pensule pentru gel - 15 - 30 lei - Fara pensula pentru gel nu aveti ce sa faceti. Recomandat este sa aveti pensule de marimea 2, 4 si 6.  Cea mai utilizata este cea de marimea 4, deoarece este medie si se poate utiliza in mai multe etape. Daca aveti unghii late, este perfecta 6, iar daca aveti unghii inguste, va ajuta mai mult nr. 2. Aveti mare grija sa tineti pensula la intuneric si cat mai departe de lampa. Eu mi-am stricat dua pensule - una pentru ca am tinut-o aproape de lampa si una pentru ca am uitat-o pe masa si, desi nu era soare in camera, razele ultraviolete au patrus si mi-au intarit pensula. Recomand sa o tineti intr-o cutie sau sa cumparati o pensula cu capac. 



Rola sablon 500 buc - 30 lei. Ca sa contruiesti unghii false ai nevoie de sabloane sau tipsuri. Eu nu folosesc tipsuri, ci doar sabloane. Chiar daca este mai greu pe sablon, rezultatul este mai natural, mai frumos. Daca nu este fixat perfect in prelungirea unghiei naturale, atunci gelul se va aplica gresit si dupa intarire va arata urat. 
Dar, odata ce ai invatat cum sa pozitionezi sablonul bine, constructia este usoara. Totul tine de practica. Cele mai bune sabloane incercate de mine, la un pret rezonabil sunt cele ovale verzi. Le-am gasit atat pe nailshop, cat si tienda. Chiar daca au denumiri diferite, sunt la fel. 






Cleaner/ Lichid fixare gel 1000 ml - 50 lei - Acesta este pentru fixarea gelului, indepartarea excesului de gel, precum si degresarea unghiilor. Este foarte bun si pentru curatarea pensulelor de gel, a unghiilor naturale sau a suprafetelor de lucru. 
Eu mi-am luat pentru inceput cantitatea de 1000 ml, dar se gaseste si la 500 ml. Daca se intampla saterminati lichidu;l pentru fixarea gelului, puteti sa folositi si spirt, acetona sau alcool. 

Rola servetele pentru manichiura 500 buc - 14 lei - Sunt servetele speciale, care nu se lipesc, nu se destrama, nu lasa scame. Eu le folosesc pentru fixarea gelului sau curatarea pensulelor si a spatiului de lucru cu cleaner. Probabil se pot folosi si altfel de servetele, dar aveti grija sa nu lase scame. 


Perie pentru unghii - 4 lei - se foloseste pentru deprafuire, dupa pregatirea unghiei naturale, inainte de aplicarea primerului si dupa netezirea si pilirea unghiei false (dupa aplicare gel de baza, gel de constructie, gel natural sau french si gel de finish, cleaner) inainte de aplicarea gelului de luciu. 

Cam acestea sunt ustensilele si instrumentele de lucru necesare. Acuma sa trecem la partea de geluri, primer, bond. Majoritatea le-am luat de pe http://www.nailshop.ro

Nail Prep 2M  - 16 lei. Ar efect deshidratant si anti micotic, recomandat pentru persoanele cu hiperhidroza (transpiratie excesiva), Se aplica in strat subtire, inaintea primeru-ului, dupa ce s-a preagatit unghia foarte bine, in prealabil si a fost deprafuita foarte bine. Se usuca la aer, dupa cateva secunde. 

Primer non - acidic 2M - 16 lei - Primerul este esential pentru pregatirea unghiulor naturale, inainte de punerea gelului, pentru deshidratarea unghiilor si fixarea mai buna a gelului. Primerul fara acid este potrivit si pentru unghiile sensibile, care pot manifesta reactii alergice la primerul cu acid. Se aplica in strat subtire, dupa nail prep si se usuca la aer. 


Bond 2M - 16 lei - Este un agent de adeziune extra puternic, ce actioneaza ca un adeziv dublu, care lipeste unghia naturala de straturile cu gel. Se foloseste dupa deshidratarea unghiei (dupa ce se usuca foarte bine primerul) si inainte de gelul de baza. Se aplica in strat subtire, precum un lac transparent si se usuca la aer in 3-5 minute. Este tot non acidic, deci nu afecteaza unghiile. Nici primerul, nici bondul nu se dau pe tips sau unghia care are deja gel (la intretinere), ci doar pe unghia naturala. Dupa ce le-ati folosit aveti grija sa nu atingeti nimic, deoarece unghiile sunt lipicioase si atrageti imediat scame :), iar acest lucru provoaca intrarea aerului sub gel.


Gel UV 2M  Bonding sealer- 54 lei pentru 15 gr. Este un gel de baza, se aplica usor, in strat foarte subtire si nu arde in lampa UV. Eu il folosesc in strat subtire dupa ce s-a uscat bond-ul, il las sa se usuce 1 minut in lampa, apoi folosesc alt gel pentru constructie (Kevo sau Master, despre care va povestesc mai jos). 


Gel UV 2M Kevo - 54 lei pentru 15 gr. Este un gel de constructie mediu-dens, transparent, autonivelant (practic se intinde singur), durabil, rezistent la socuri. Il folosesc pentru constructie si pentru realizarea apex-ului. Foarte bune sunt si Master si Master II. Master II este perfect pentru incepatoare si pe perioada verii, deoarece este mai dens si nu curge. Il gasiti aici 

Gel UV 2M Natural - 54 lei pentru 15 gr. Este un gel de camuflaj, cu o culoare intradevar naturala. Acopera foarte bine imperfectiunile, confera un aspect natural unghiilor si nu se diferentiaza mult de unghia naturala atunci cand unghiile cresc (drept dovada puteti vedea pozele din postarea anterioara, unde l-am folosit). Pentru un aspect cu totul natural, folositi un strat subtire, iar pentru o acoperire mai mare, utilizati un strat mai generos. Il recomand din suflet ♥ Am inteles ca ar fi unul din cele mai bune geluri de camuflaj. Pentru un gel de camuflaj cu o vascozitate mai ridicata, recomand Natural Hard - perfect pentru incepatori. Iar pentru un camuflaj cu particule fine de sclipici, adorabil la french, recomand Natural Diamond Red - este vascos, acopera foarte bine si are o culoare naturala. Pe acesta il folosesc de cativa ani. 

Gel UV 2M Fiber Extreme White - 54 lei pentru 15 gr. Este un gel folosit pentru french, de un alb intens, netransparent, care se modeleaza destul de usor (uitati in pozele de aici). Este un alb curat foarte frumos. Am inteles ca ar fi foarte bun si gelul Ultra White fx (poate il comand dupa ce il termin pe acesta, dar mai dureaza o vreme, intrucat se consuma foarte greu).

Gel de luciu stralucire intensa - 35 lei. Este un gel de finish, luciu, care se foloseste la sfarsit, dupa ce am nivelat unghiile. Acorda un luciu intens unghiilor si rezista un timp indelungat. Se aplica ca un lac transparent si se usuca in 2 minute in lampa UV. Nu necesita fixare cu cleaner. Dupa ce s-a uscat in lampa UV, asteptati 2 minute, fara sa atingeti unghiile, pentru a evita matuirea acestora. 


Cam acestea sunt produsele achizitionate de mine, necesare aplicarii unghiilor false. Ce pot sa va recomand eu este sa investiti in geluri de calitate (acestea sunt cele mai importante). Daca gelurile sunt de o calitate indoielnica, atunci exista riscul ca unghiile sa cada, sa prinda aer si sa se crape gelul. De asemenea, un gel bun se va nivela singur, se va uniformiza usor si nu veti munci atat de mult. 
Nu pot sa va zic daca gelurile achizitionate de mine sunt cele mai bune care exista pe piata, deoarece nu am termen de comparatie, dar eu nu am intampinat probleme cu ele si dovada o reprezinta chiar pozele cu constructiile mele pana in prezent. La inceput este bine sa comandati cantitate mica de geluri (borcanele de 15 gr) pentru a vedea daca va place gelul respectiv si sunteti multumite de el. Chiar daca cantitatea pare a fi foarte mica, 15 gr sunt mai mult decat suficienti pentru multe constructii. Si asa puteti testa mai multe geluri pana gasiti gelul perfect :). 
Niciodata sa nu cumparati Sina, Miley si alte firme fantoma, doarece produsele lor sunt foarte toxice. 

Ustensile si accesorii gasiti pe mai multe site-uri si majoritatea sunt la fel. Eu le-am prezentat doar pe cele utilizate de mine. Colaborarea cu aceste site-uri a fost excelenta. Nu am intampinat probleme, iar livrarea a fost foarte rapida si in conditii perfecte. 


Sper sa va ajute aceasta postare :). In curand va voi prezenta si etapele care trebuie urmate atunci cand puneti gel, precum si filmuletele, articolele care m-au ajutat pe mine sa invat. 


♥ Have a beautiful day! Hugs & Kisses ♥
Mad@ 

You Might Also Like

146 comentarii

  1. buna, eu sunt Gaby, si as vrea sa te intreb dupa ce fac French-ul si modelul pun Gel Kevo iar apoi mai pun si Gel 3 in 1? sau apoi pilesc si ca finish aplic gel-ul 3 in 1?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Gaby, gelul Kevo se foloseste inainte de french si model, deoarece este gel de constructie.
    Eu procedez in urmatorul fel: degresez unghia, pun un strat subtire de gel 3 in 1, las 2 minute in lampa, apoi folosesc gel Kevo si las in lampa 4 minute, apoi fac french, model si las sa se usuce. Peste model pun gel 3 in 1, ca sa sigilez modelul si french-ul bine, apoi pilesc unghiile bine.
    Iar la sfarsit, folosesc un gel de luciu, care se intareste in 2 minute si are un aspect de sticla. Dar poti sa folosesti si gelul 3 in 1 ca finish, deoarece gelul 3 in 1 se poate folosi atat ca gel de baza, constructie, cat si finish.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant articolul.folositor:) eu am inceput cu produse de la Velena & Kodi.au toate produsele pentru aplicarea unghiilor false de la geluri,acrilice,oje permanente,pile...etc.si mi-am luat acum de la ei catifeaua.e super.si nu sunt nici scumpi.si ce e k-lumea e ca au kituri pentru incepatori,deci nu cheltui asa mult daca abia invat.daca te ajuta:
    velena-nailshop.ro
    pupici.succes in continuare:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si eu o intrebare de ce crapa de la varf gelul? pt ca folosesc primer, no line, gel 3in1, kevo pt constructie, pilesc, apoi natural,model iar dupa sigilez cu 3 in 1 si luciu. Sunt sigura ca gresesc undeva si nu stiu unde.Constructia ramane de la natural sau 3in1 crapa! Nu pilesc bine sau nu degresez?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim 1, multumesc mult pentru sugestie :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim 2, nu inteleg de ce iti crapa gelul. Aceeasi pasi ii urmez si eu :(, doar ca eu pilesc dupa natural. Ceva se intampla dupa pilirea dupa Kevo, poate nu deprafuiesti bine unghia si din aceasta cauza crapa. Incearca sa folosesti cleaner si dupa pilire, astepti sa se usuce, apoi aplici urmatorul strat de gel, sau incearca sa pilesti dupa natural si inainte de model. Sau sa mai aplici un strat 3 in 1 dupa natural si sa pilesti.
    Asa fac eu la fac french, - mai aplic un strat de gel 3 in 1 dupa french, apoi pilesc, fac model, aplic 3 in 1, pilesc usor cu bufferul si aplic luciu cu pensonul.
    Oricum, nu uita niciodata sa stergi foarte bine de praf unghia, sa nu ramana nici un firicel.
    Bafta! Sper sa iti iasa si sa nu mai ai probleme!

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am cumparat de pe sit-ul Nails-cosmectis-ro si sunt foarte bune. au preturi ieftine si calitate.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru sugestie! Nu stiam acest site :)

    RăspundețiȘtergere
  9. buna! foarte interesant articolul tau. unghiile ti-au iesit supeeer!! si eu sunt incepatoare si am cateva nelamuriri:

    1. ziceai ca folosesti Primer si Bond doar pe unghie naturala. ce folosesti prima data atunci cand vrei sa faci doar intretinerea (avand in vedere ca unghia a crescut un pic)? incepi direct cu Gel 3in1?

    2. gelurile acestea sunt rezistente la acetona?

    3. cum cureti gelul in totalitate de pe unghie?

    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. inca o intrebare: cum ai desenat fluturasii si florile? cu pensula sau altceva? merci

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna Gabitza!

    Multumesc frumos!

    1. Dupa ce pilesc unghia naturala, o sterg bine de praf, aplic primer, apoi bond. Primer-ul este pentru pregatirea unghiilor inainte de aplicarea gelului, iar Bond-ul pentru a mari aderenta gelului.

    Cand fac intretinerea, folosesc primer si bond doar pe partea crescuta a unghiei si pe margini.

    2. Nu prea folosesc acetona, eu folosesc doar dizolvant fara acetona.

    3. Mai intai pilesc cat pot cu pila electrica, apoi incetul cu pila de densitate 100/150 si la sfarsit cu cea de 180, care este mai "blanda". Este recomandat sa lasi un strat foarte subtire de gel, care se va elimina de tot in timp, pe masura ce creste unghia. Daca se pileste de tot gelul de pe unghie, aceasta devine foarte fragila, doare si se agata usor. Oricum, acel strat de gel care ramane, nu se cunoaste si mai protejeaza unghia pana creste.

    Daca mai ai intrebari, te astept cu drag :*

    Spor la unghiute!

    RăspundețiȘtergere
  12. Fluturasii si florile le desenez cu vopsele acrilice si pensoane subtire sau late (in functie de natura desenului).
    Aici am aratat ce produse folosesc pentru pictura: http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2011/09/buna-dragele-mele-sunt-foarte-happy.html

    Pensoane subtiri gasesti la galeriile de arta sau in magazinele care comercializeaza produse pentru unghii. Eu am urmarit multe tutoriale pe youtube si am incercat sa reproduc.

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Florentina Dumitrescu30 iunie 2013 la 16:58

    buna! as vrea sa te intreb daca si acum folosesti aceleasi geluri pentru constructie si umplere si daca sunt bune.

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, le-am achizitionat din nou cand s-au terminat primele. Mi-am luat tot Kevo de constructie si 3 in 1, care il folosesc ca baza si sigiliu. Mie imi plac mult, lucrez bine cu ele si sunt rezistente. Toate unghiile de aici http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/search/label/modele%20pe%20unghii%20false sunt facute cu aceste geluri :).

    RăspundețiȘtergere
  15. Am si eu o mare rugaminte... as vrea sa ma inscriu la un curs de unghii - gel in bucuresti... nu stiu in care sa am incredere. Bugetul meu nu este foarte mare si imi doresc sa invat ceva folositor. ma puteti ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna!
    Singurul curs mai acceptabil si de incredere, pe care il cunosc din Bucuresti este cel organizat de nailshop (gasesti aici calendarul cursurilor: http://bit.ly/1cGDBvf). Pe 13 iulie este un curs de nivel 1 pentru constructia din gel, care costa 300 lei si dureaza 1 zi.

    Mai organizeaza cursuri si Maria D (face niste unghiute superbe), dar nu cunosc preturile (o poti intreba pe facebook: https://www.facebook.com/MariaD.NailArtist?fref=ts).

    Eu nu am urmat nici un curs (nici de contructie, nici de pictura), am urmarit tutoriale si am citit diverse sfaturi pe forumuri, dar nu ma ocup expres de unghiute, este doar o pasiune :). Mi-as fi dorit sa te ajut mai mult, dar chiar nu am cunostinta de alte cursuri.

    Spor la unghiute :*

    RăspundețiȘtergere
  17. iti multumesc pt raspuns! din pacate nu cred ca ma poate ajuta un curs de o zi. vreau sa trec prin toate etapele... constructie, tips, intretinere. daca mai are cineva sugestii le astept cu nerabdare. felicitari pt munca ta!:)

    RăspundețiȘtergere
  18. hey! as mai vrea sa stiu ce folosesti pentru picturi? care este diferenta intre gelurile colorate si culorile acrilice? care sunt mai usor de folosit si care rezista mai mult? mi-am luat mai bine de jumatate din materiale, insa aici m-am blocat putin:))
    multumesccc!!:) o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna!

    Culorile acrilice se dilueaza in apa si devin rezistente la apa cand se usuca si se folosesc pentru realizarea picturilor (flori, fluturi, desene). Se pot realiza picturile one stroke cu ele, precum si cele de detalii. Se usuca la aer si trebuie sigilate cu un strat de gel transparent (eu folosesc gel 3 in 1). Se pot folosi si pe unghiile naturale si dam su lac transparent peste ele.

    Gelurile colorate se folosesc mai mult pentru realizarea french-ului, sau baza pe toata unghia colorata. Nu se pot realiza picturi cu ele. Se usuca in lampa UV.



    O sa public zilele acestea mai multe postari legate de unghiutele false, etape, sfaturi. Sper sa te ajute :*

    RăspundețiȘtergere
  20. iti multumesssc! si sper ca nu te-am stresat prea tare. succes!

    RăspundețiȘtergere
  21. Cu mult drag :* cum sa ma stresezi? Daca mai ai nelamuriri, te ajut cu multa placere! Succes si tie!

    RăspundețiȘtergere
  22. Studio&scoala de unghii O.P.I19 iulie 2013 la 13:32

    Buna! culorile acrylice se folosesc pentru pictura (sunt culorile pe baza de apa, sa nu le confunzi cu prafurile acrylice care se folosesc pentru modelarea florilor 3D sau pt culoare pe intreaga unghie). Gelurile colorate sunt folosite pentru a colora intreaga unghie (in genul lacului de unghii), numai ca dureaza mai mult timp manichiura si se aplica in 2-3 straturi subtiri (in functie de cat de intensa vrei sa fie culoarea) inainte de finish/luciu.

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna, am vazut ca folosesti aceleasi produse ca si mine si voiam sa te intreb daca la intretinere, am neaparat nevoie de No Line? Eu am terminat recent un curs de protezist-stilist unghii false, si inca nu am experienta f mare, am pus de 2 ori tipsuri sapt trecuta si inca se prezinta ok :) si inca o intrebare, daca folosesc gelul 3 in 1 la final, in loc de Top Coat, se degreseaza? Pt ca am vazut ca ramane lipicios...

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna! Felicitari pentru curs! Sper sa iti reziste unghiutele bine si sa te perfectionezi ;)
    No Line nu este obligatoriu, ci optional. Nu l-am folosit personal, dar am inteles ca ajuta la intretinere si tips-uri. Da, daca folosesti gelul 3 in 1 la final trebuie sa degresezi. De asemenea, daca faci un model, il sigilezi cu gel 3 in 1 si vrei sa aplici si gel de luciu, trebuie sa degresezi gelul 3 in 1. Spor la unghiute :*

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc mult!:* Probabil voi mai reveni cu intrebari ;))

    RăspundețiȘtergere
  26. Eu am facut cursul de unghii la atelierele ilbah, 2 saptamani, 4 h/zi, costa 7 mil, dar daca platesti la inceput, ai discount 10%. Sa stii ca este f ok. Sper sa te ajute.

    RăspundețiȘtergere
  27. Cu placere :* Te astept cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. am revenit... citind pe un forum ca unele fete realizeaza french din acrilice.. am facut si eu.. doar ca imi sare culoarea de pe unghie, se curata. exista o tehnica speciala? ce pot face in acest caz? va rog sa ma ajutati cu sfaturi! ms:)

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna Dny! La acrilice te referi la vopsele acrilice, care se dilueaza in apa si cu care pictezi? Cu acestea nu prea iese french-ul. Am incercat si eu odata si am patit la fel ca tine. Dar, greseala mea a fost ca am folosit doar gel de luciu peste acrilice si s-a cojit de pe varfuri. Uite aici am vorbit despre acest lucru: http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2013/02/penguins-on-frozen-lake-nail-art.html.

    Acuma cand folosesc acrilice pentru pictura, astept sa se usuce foarte bine, apoi aplic gel 3 in 1, sa sigilez bine modelul, degresez si apoi aplic gelul de luciu.
    Oricum, cel mai bine iese french-ul din gel, deoarece se uniformizeaza mai bine cu gelul Natural si are un aspect perfect. Cu vopsele acrilice nu am mai incercat sa fac french, ci doar desene, picturi.

    Mai este acryl-ul, un praf care se modelaza cu solutie acrilica si se usuca la aer. Cu acesta se pot construi unghii si are rezistenta ridicata. Poate fetele de pe forum se refereau la acest acryl. Se mai cunoaste sub denumirea de portelan. Cu acesta se pot realiza si forme in relief. Nu l-am incercat inca, ca sa spun mai multe despre el.
    Sper ca te-am ajutat! :*

    RăspundețiȘtergere
  30. ma refer la culorile de la reeves... despre ele se vorbea si acolo, dupa ce am aplicat french-ul, am dat un strat periat de gel 3in1, apoi top coat .. si tot s a luat:(.
    inca nu am luat geluri si am obtinut o culoare foarte frumoase din acrilice si d-asta imi parea rau de unghiute:(
    multumesc pt rasp! o zi frumi!

    RăspundețiȘtergere
  31. Nici eu nu am geluri colorate, doar un gel alb si doua cameleon. Nu stiu alta solutie sa reziste french-ul din culori acrilice :( si la mine s-a luat.. Modelele, picturile, astea rezista, dar ce dau pe margine nu rezista..
    O zi frumoasa si tie! :*

    RăspundețiȘtergere
  32. culorile acrilice sunt pt a efectua picturi, pentru french nu rezista ca s-ar da cu prea mult si in momentul cand se usuca sare de pe unghie, iar ele trebuiesc combinate cu kitul de acril sau gel altfel se duc se sterg in urmtoerele minute

    RăspundețiȘtergere
  33. buna ..am si eu o intrebare..primer se numeste mai nou ''nail prep''?

    RăspundețiȘtergere
  34. am cumparat si eu toate acestea inclusive "no line" de la romaexpo zilele acestea insa tipul de acolo nu mi-a zis ca trebuie sa iau si bond...am facut totul pe pasi si binenteles ca s-a luat dupa o zi ca o foaie unghia:(...deci trebuie neaparat si bond?!

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna dupa ce pilesc unghia care este facuta cu gel adica pentru incarcare cu ce dau pe unghie inaite de baza.? Mersi

    RăspundețiȘtergere
  36. Ptfemei.ro - Aici gasiti produse profesionale pentru manichiura/pedichiura.Abtibilduri,acril,forme dual sistem,lichid,pudra acrilica,seturi acril,geluri uv,geluri colorate,geluri french,nail art,ustensile unghii,dungi,banda,foita,fimo,paiete,flori uscate,perle,produse metalice si ceramice,sclipici,strasuri,pile si bufere

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna am o problema de 6 luni imi aplic unghii cu gel singura , acumam cumparat un gel 3in 1 mmarca ibd si am facut o alergie foarte urata mi s-au inflafat degetele sj a avut niste mancarimi ingrozitoare dupa care mi-au aparut niste bubite cu apa in ele . Si dupa ce am aplicat gelul a doua zi eram la fata umflata la fel ca degetele si rosie ... am indepartat gelul si dupa doua zile a inceputa sa mi se usuce pielea de pa mani si buze. A fost urata rau alergia ... A mai patit cineva asa ceva? Nu as vrea sa renunt la unghii cu gel dar nie teama de o noua alergie !

    RăspundețiȘtergere
  38. Imi cer scuze ca raspund atat de tarziu. Abia acuma incep sa ma organizez si sa reiau activitatea pe blog, deoarece am fost ocupata cu nunta, luna de miere ♥.
    Cel mai important este primer-ul. Acesta se foloseste primul, pe unghia naturala. Eu nici nu folosesc no line, deoarece este optional si ajuta la reimprospatare si tipsuri. In mod normal no line-ul face cam acelasi lucru cu bond-ul. Si sunt folosite pentru o mai buna aderenta a unghiilor.
    Pe scurt trebuie sa folosesti Primer - bond sau primer - no line. Nu no line si bond. Primer-ul se foloseste pe unghia naturala, deoarece o deshidrateaza, iar bond-ul sau no line-ul se poate aplica pe toata unghia. Actioneaza ca un lipici ce fixeaza mai bine gelul de unghie.
    Este foarte important sa astepti sa se usuce foarte bine primer-ul (2-3 min), apoi aplici bond sau no line, astepti sa se usuce (2-3 min) si apoi aplici gel. De asemenea, sa pilesti unghia naturala, sa ii iei luciul, fara sa o ranesti.
    Poate nu este bun no line-ul, nu stiu.

    Am si un articol cu etapele pe care le urmez eu in aplicarea unghiilor, precum si filmulete ajutatoare: http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2013/07/cum-se-aplica-unghiile-false-cu-gel.html
    Sper sa te ajute raspunsul meu! Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna!
    Nu este acelasi lucru cu primer-ul. Se foloseste la persoanele care au unghii problematice, sau cele care au o umezeala intensa a unghiilor. Se aplica inainte de primer. Nu se aplica la persoanele care au unghii uscate, ci doar la cele care au o transpiratie a mainilor excesiva.
    Primer-ul se foloseste mereu, indiferent daca folosesti nail prep sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  40. Uite m-am mai gandit la o varianta. Cumva unghiile sunt mai umede si ai o transpiratie a mainilor excesiva? In cazul acesta se foloseste nail prep, care ajuta la deshidratare alaturi de primer. Acesta se foloseste inainte de primer. Uite aici detalii despre el: http://bit.ly/17i2K2v, iar jos ai si comentarii lasate de persoanele care l-au incercat.

    RăspundețiȘtergere
  41. Dai cu primer pe unghia naturala, cat a crescut si bond pe toata unghia, apoi aplici gel de baza.

    RăspundețiȘtergere
  42. Buna!
    In primul rand trebuie sa iti faci analize sa vezi exact la ce substanta esti alergica. Cel mai probabil este de la o substanta ce o contine gelul. Ai mai schimbat si altceva? Solutiile de pregatire? Alergia poate sa fi fost inactiva pana acuma sau s-a declansat deoarece gelul cumparat este diferit. Chiar nu stiu, deoarece nu am mai intalnit cazuri de acest gen. Oricum, sa mergi la doctor sa iti faci toate analizele necesare! Chiar daca trebuie sa renunti la gel, cea mai importanta este sanatatea! Sunt si solutii pentru unghiile naturale sa fie rezistente si frumoase! Ai grija de tine! :*

    RăspundețiȘtergere
  43. andreea la mine dupa vreo 4 ore de la aplicare aveam mancarimi la degete iar apoi imi apareau besicute in jurul unghiei dar mancarimea era insuportabila si nu aveam de ales decat sa dau urgent gelu jos ..

    RăspundețiȘtergere
  44. alina din ce oras esti ,cat tea aju ns cursul si in cat timp lai urmat ,,

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna! Sunt din Bucuresti. Am facut cursul la Atelierele Ilbah, m-a costat 700 de lei si a durat 2 saptamani, cate 4 ore/zi, de luni pana joi.

    RăspundețiȘtergere
  46. Mulțumesc frumos.la final aplic lacul pentru luciu si le bag la lampa dar pe urma isi pierd luciul imediatat .de ce

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna, si eu am aceeasi problema ca si voi, dupa ce imi fac manichiura cu gel Nded a 2 a zi mi se umfla degetele si ma mananca rau si imi apar multe besicute cu lichid pe care daca reusesc sa le sparg mare parte din ele, mancarimea dispare dar nu inteleg de ce patesc asa ceva o fi de la marca asta de gel? ca inainte mergeam la o prietena si imi punea unghii false cu gel 2m beauty si nu am avut nimic niciodata nu stiu ce sa fac ma gandesc ca poate de de la primer-ul nded ca e cu acid si poate unghiile mele sunt tare sensibile...nu stiu ce sa mai fac...

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna, as avea si eu nevoie de un sfat, nu fac de foarte mul timp unghii si as vrea sa stiu cum folosesc lacul permanent pe unghii naturale???

    RăspundețiȘtergere
  49. buna andreea despre asta tot caut si eu pe google si pe toate blogurile in spernata ca gasesc ceva util am aceasta alergie si nustiu daca la gel ,primer,bond ,sau lampa dupa aplicarea gelului pe unghie la cateva ore simt o senzatie de usturime la maini si apoi ma ea cu mancarimi in jurul cuticulelor si la buricele degetelor miam dat toata frumusete de munca jos ,dimineata cand mam trezit aveam pleoapa de la ochiul drept unflata initial nu stiam ce am apoi am zic ca poate am mancat ceva dar ce am mancat eu a mancat si copilu apoi miam dat seama ca este de la gel ma gandesc sa fac un test antialergic ..si produsele toate sunt de la nailshop ..andreaa daca gasesti vreo solutie te rog sa mi spui si mie ..

    RăspundețiȘtergere
  50. elena si eu am aceiasi problema am intrebat toate fetele care se ocupa de unghi cu gel in stanga in dreapta poate ,poate aflu cauza dar nimic ai grija ca eu dimineata aveam un ochi de mam speriat si nu banui nimic alceva decat gelu ,mie frica sa imi mai pun unghi cu gel imi plac dar decat sa fac vreo tanpenie sa ma unflu mai bine ma linistesc insa mias face un test la dermato sa stiu pe vitor de ce sa feresc produsele mele sunt de la nailshop .

    RăspundețiȘtergere
  51. multumesc ,am amanat am mai lasat timp sa treaca in speranta ca eu voi scapa ei ce sa vezi azi mam trezit unflata, nu mai aplic voi merge sami fac luni testu ca ceva nui bine si imi fac eu rau fara sa imi dau seama ..

    RăspundețiȘtergere
  52. buna,am si eu o intrebare,care tipsuri sunt mai bune,cele transparente sau cele naturale sau albe?

    RăspundețiȘtergere
  53. Buna!
    Eu nu prea am folosit tipsuri, deoarece prefer constructia pe sablon, dar singurele tipsuri pe care le-am folosit au fost de culoare naturala. Asa ca le recomand pe acestea. Diferenta dintre tipsuri si unghia naturala nu va fi prea mare si se va uniformiza mai frumos gelul natural.

    RăspundețiȘtergere
  54. Buna mada cum as putea sa vb cu tine in privat..despre geluri am nevoie ;) ms

    RăspundețiȘtergere
  55. Buna Izabella! Imi poti trimite un mesaj pe email: mada3187 @ gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  56. Buna, as vrea sa stiu daca gelul de camuflaj curge sau este destul de dens, iar gelul finish dupa ''uscare'' are acel strat lipicios sau nu?? Ma intereseaza sa-mi cumpar geluri foarte dense (roz si alb) pentru french si un gel pt finish ce nu trebuie sa-l sterg de acel ''lipici''..... si cum nu cunosc foarte multe produse, vreau sa aflu parerea voastra!!!! Multumesc anticipat! :P

    RăspundețiȘtergere
  57. Ma bate gandul sa ma apuc si eu sa mi fac singura unghiutele cu gel,dar....nu stiu de unde s ao iau si mi-e teama sa nu dau gres:(

    RăspundețiȘtergere
  58. Buna,

    Uite aici ai Step by Step - oja semipermanenta: http://www.royal-nailfashion.ro/step-step-n-15.html

    RăspundețiȘtergere
  59. Buna seara! ma bate gandul sa ma apuc si eu sa fac unghii cu acryl insa nu stiu sigur de unde sa o iau, ce produse trebuie sa folosesc la inceput. Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Tare as vrea sa stiu ce anume sa-mi cumpar pt inceput, sa nu dau banii aiurea. Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  60. toate gelurile "finish" sunt lipicioase dupa ce se intaresc la lampa...trebe sa le stergi cu "Nass 99", este un degresant antiseptic :)

    RăspundețiȘtergere
  61. tipsurile transparente sunt pentru design, cele albe pt french iar cele naturale pt un aspect natural :) asta e singura diferenta intre ele.

    RăspundețiȘtergere
  62. simplu:
    1. pregatesti unghia naturala (corectezi bordul liber, cureti cuticula,)
    2. reglezi PH'ul unghiei
    3. un strat de baza pt lacul semipermanent (PT CA ESTE SEMIPERMANENT...NU PERMANENT!) - tineti 1 min la lampa
    4. 2 straturi de oja/ lac color semipermanent - fiecare strat 2 min la lampa
    5. "shine" sau "finish" pt lac seminermanent - 3 min la lampa


    Lacul semipermanent este oja/lac cu gel. Rezista pana la 3 saptamani pe unghie (depinde de flexibilitatea/duritatea unghiei naturale). Daca unghia este foarte flexibila si moale este posibil sa sara si dupa 3 zile. NU ESTE PERMANENT PT CA NU II POTI FACE INTRETINERE, se indeparteaza dupa cele 3 sapt si se aplica din nou :)

    RăspundețiȘtergere
  63. salut! ai putea te rog sa-mi spui si mie de pe ce site ti-ai achizitonat gelul 3in1 si gelul de luciu?ms

    RăspundețiȘtergere
  64. Buna! Cand dai click pe denumirea produselor, te directioneaza pe site-ul de unde le-am luat.
    Gelul 3 in 1 l-am luat de pe nailshop (mai exact acesta http://bit.ly/1aGXUIl). Dar il gasesti si pe site-ul baff.ro (http://goo.gl/5sQp5n). Gelul de luciu la fel, il gasesti pe nailshop (aici http://bit.ly/KKBWxd) si baff (aici http://goo.gl/a9GAto). Ambele site-ul sunt de incredre. :)

    RăspundețiȘtergere
  65. Buna!
    Te poti orienta dupa ce contine un kit pentru aplicarea unchiilor cu acryl (exemple ai aici http://bit.ly/1k2LR0G).
    Pentru inceput iti trebuie:
    - acryl transparent, cover culoarea pielii, acryl roz, alb

    - lichid acrilic
    - pensule pentru acryl (sunt cu varful mai alungit)
    - primer, pile
    - sabloane pentru prelungirea unghiilor
    - solutie pentru indepartarea acrylului
    - solutie pentru curatarea pensulelor
    Nu am aplicat unghii cu acryl, ca sa te ajut si in aceasta privinta, dar gasesti pe youtube diverse tutoriale.
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  66. Buna!
    Gelul 2M Natural Hard este mai dens si nu curge (http://bit.ly/1efMmQe). Eu lucrez mult mai bine cu el, fata de gelul 2M Natural. Gelul finish, de luciu, cel care se gaseste in sticlute ce se aplica cu pensula nu lasa acel strat lipicios, adica nu mai necesita fixare cu cleanser (cum este acesta http://bit.ly/KKBWxd). Dupa ce ai scos unghiile din lampa sunt gata. Un gel alb mai dens ar fi Ultrawhite fx (http://bit.ly/1imkADn). Planuiesc sa il iau si eu pe viitor. Deocamdata am Fiber Extreme White (http://bit.ly/KKBUFE), dar este mai lichid si trebuie sa lucrezi repede cu el.

    RăspundețiȘtergere
  67. Se poate folosi si cleanse sau chiar spirt. Exceptie fac gelurile de luciu care nu necesita fixare, din sticlute cu pensula - se aplica repede si usor, se intaresc in 3 min si unghiile sunt gata, fara sa aiba acel strat lipicios :)

    RăspundețiȘtergere
  68. Iti multumesc frumos pt sfaturi ! Zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  69. buna fetelor am si eu o mare rugaminte la voi
    puteti sa imi recomandati si mie un site unde pot comanda cu incredere produse pentru unghii va rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  70. Buna! Am cumparat un kit dupa tienda foarte economic si am primit si un gel euronagel transparent. Am auzit pareri si pro si contra pentru acest gel.Mie imi trebuie decat pentru mine.Tu ai azit de acest gel?Ce ai parere ai despre el?

    RăspundețiȘtergere
  71. Buna fetelor!!! Felicitari Mad@ pentru acest blog. Foarte interesant si foarte util. As vrea si eu un sfat vis-a-vi de un curs de manichiura si pedichiura dar sigur si un sfat pentru un curs de stilist protezist(inafara de cele postate). M-am mutat de curand in Bucuresti si nu cunosc deloc piata. Am cautat pe google si am gasit multe dar.......nu stiu ce e mai bun in ceea ce priveste raportul calitate - pret. Va pup, va multumesc si sa aveti o primavara frumoasa cu multa iubire!

    RăspundețiȘtergere
  72. buna, am si eu o intrebare. intai se foloseste primer-ul si apoi bond-ul, sau cum ?

    RăspundețiȘtergere
  73. Buna!
    Da, mai intai primer, care este un deshidratant, apoi bond, care actioneaza ca un lipici.

    RăspundețiȘtergere
  74. Buna! Din pacate nu am auzit de acest gel. Eu am folosit doar 2M beauty.

    RăspundețiȘtergere
  75. Eu comand de pe nailshop sau baff. Produsele pe care le folosesc eu au link in articol. Eu ma impac bine cu ele :)

    RăspundețiȘtergere
  76. Multumesc foarte mult pentru aprecieri! :D
    Din pacate nu cunosc piata din Bucuresti, dar poate vede cineva intrebarea de aici si te ajuta.
    O primavara superba si tie! :-*

    RăspundețiȘtergere
  77. buna, am o dilema cat de mult trebuie sa pilesc ca unghiile sa arate ca cele de la salon... ale mele saunt usor mai patratoase si putin cam groase

    RăspundețiȘtergere
  78. buna. dintr-un gel de 15 gr de cate ori poti sa iti faci manichiura?

    RăspundețiȘtergere
  79. Acuma depinde - sunt unghii cu tips, construite pe sablon?
    Tipsurile pe care le-am avut eu nu erau prea bune, am folosit o data si nu mi-a mai trebuit. In momentul cand le scurtam, acestea se indreptau si faceau unghiile patratoase (nu mai aveau curbura dupa forma unghiilor naturale, ci erau aproape drepte), din acest motiv trebuia sa le pilesc foarte mult pe laterala si nu aratau prea bine. Daca folosesti tips-uri, trebuie sa vezi care sunt de o calitate mai buna si nu se indreapta cand le tai. Eu nu mai folosesc tipsuri si nu te pot ajuta in aceasta privinta.

    La constructia pe sablon, trebuie sa ai grija sa fixezi sablonul in continuarea unghiei, astfel incat sa fie ondulat bine, si sa aiba acel zambet specific unghiilor naturale. Uite, in acest articol, in primul video de la sfarsit arata cum se aplica sablonul http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2013/07/cum-se-aplica-unghiile-false-cu-gel.html.
    De asemenea, trebuie sa vezi sa nu fie sablonul cu varful in sus, daca faci unghii patrate. Iar acel oval care se lipeste pe sub sablon sa nu fie exact langa gaura, ci la 1 mm distanta, ca sa se prinda sablonul bine sub unghie.
    Daca nu este ondulat bine sablonul, cand se aplica gelul, va iesi patratos. Ai grija la margini, sa prelungesti exact in continuarea unghiei si daca gresesti, ia un penson curat si sterge in linie cu unghia naturala.

    Acuma, unghiile pot fi groase daca sunt aplicate straturi prea groase. In principiu, trebuie sa aplici un strat foarte subtire de gel de baza, unul potrivit de gel de constructie, nu prea gros, dar nici prea subtire sa se rupa extensia cand scoti sablonul, unul potrivit de cover, cat sa acopere si sa uniformizeze unghia si unul mai gros de gel de sigiliu, dar partea mai groasa este ma mijlocul unghiei naturale, pentru rezistenta si mai subtire spre varf si baza.

    Daca iti este greu sa dai forma la sfarsit, mai poti face acest lucru dupa constructia pe sablon. Stergi cu cleanse sau spirt, si faci forma unghiei. Este mai usor deoarece unghia e mai subtire si se pileste mai simplu, apoi deprafuiesti bine si continui construirea unghiei. Asta pana incepi sa capeti experienta la aplicarea sablonului si la pilire. La salon stiu exact cat de groase trebuie aplicate straturile si le vine usor la pilit.


    Eu nu am experienta celor de la salon si incerc sa ma descurc cum pot :D
    Sper sa te fi ajutat :-*

    RăspundețiȘtergere
  80. Buna!
    Nu am calculat niciodata cate aplicari se obtin dintr-un gel de 15 gr. Avand in vedere ca eu imi aplic unghiile mai mult mie, la aproximativ o luna, un gel 3 in 1 de 15 gr (care l-am folosit si ca baza, sigiliu, protectie model) m-a ajuns apoape cam 1 an, un gel de constructie Kevo cam 2 ani si inca mai am din el, un gel pentru french alb de 15 gr, abia se cunoaste ca l-am folosit si un gel cover cam 1 an si jumatate. Iar un gel de luciu cu penson, dupa 2 ani mai am jumatate.

    RăspundețiȘtergere
  81. Buna ! As vrea sa te intreb dk gelul de la 2m cel de baza si de constructie sunt nemtesti? Si cum sfatuiesti sa folosesc si gel de baza ...gel de constructie sau 3 in 1?😀😀😀😀

    RăspundețiȘtergere
  82. Eu lucrez cu cele de la master nails si as vrea sa le schimb....ca sa nu mai spun ca sunt pareri pro si contra in legatura cu master bond..cel ce se aplica dupa primer.....nu stiu ce sa mai zic ideea e ca mi sr ridica la cutile gelul.....si dk nu sunt prea insistenta....ti se pare buna ideea de a lucra cu gelul de costructie.....exact ca si cum ai aplica oja..sa nu mai pilesc cu pila inainte de finish ci doar sa dau cu bufer? Multumesc mult si astept parerea ta..o zi frumoasa.....

    RăspundețiȘtergere
  83. Eu folosesc gel 3 in 1 ca gel de baza in strat foarte subtire, apoi gel de constructie.

    RăspundețiȘtergere
  84. Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat. Am avut cateva examene care m-au ocupat tot timpul.
    Incearca sa nu aplici pana la cuticule gelul, ca sa nu lipesti cuticula de gel. Eu folosesc Bond de la 2M si ma ajuta sa se lipeasca mai bine gelul de unghia naturala. Nu imi intra aer si nu se desprinde gelul. Are un efect de lipici.
    Nu am inteles ultima intrebare. Gel de constructie aplicat precum oja? Nu am auzit de un asemenea gel. Gelul de contructie se aplica al doilea, dupa un strat foarte subtire de gel de baza. Eu folosesc Kevo de la 2M si este foarte rezistent.
    Peste gelul de constructie se aplica gelul natural, se face french daca este, cazul, apoi eu mai aplic un strat de gel 3 in 1, pilesc, dau forma, pictez modele, aplic un alt strat de gel 3 in 1 subtire (pentru a sigila modelul), sterg cu spirt si aplic gel de luciu (care se aplica cu pensonul, precum oja). Si eu mai dau cu bufferul dupa ultimul strat de 3 in 1, ca sa prinda gelul de luciu mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  85. buna fetelor! vreau sa va intreb daca stiti de tipsurile dual form refolosibile ...mi as dori mult un tututorial.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  86. Buna! pentru luciul de final la acryl pot folosi acelasi finish ca si la gel?

    RăspundețiȘtergere
  87. buna,gelul 3in1 poate fi folosit si pentru constructie?:)

    RăspundețiȘtergere
  88. Da, desigur. Gelul 3 in 1 poate sa fie folosit atat pentru baza, cat si pentru constructie si formarea apex-ului. Este ok chiar si la finish, dar nu are un luciu asa puternic precum gelurile speciale de finish.

    RăspundețiȘtergere
  89. Bună!
    Ti s-a intamplat vreodata, ca, dupa ce ai dat unghiile jos, la cateva zile, unghia naturala sa se inroseasca si sa ramana asa? Am avut unghii cu gel, iar acum jumatate de unghie este rosie, iar cealalta este culoarea naturala a unghiei, deoarece a crescut. Imi va ramane asa rosie? Pana acum nu am observat, deoarece am tot purtat oja... Cu ce m-as putea da pentru a disparea roseata? :)

    RăspundețiȘtergere
  90. Buna:) as avea o intrebare.nu este nicio problema daca folosesc vopsele acrilice pt model deasupra gelului? Top coat-ul pt gel uv il pot folosi si peste acrilice? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  91. BUna!
    Da, matuiesti suprafata cu un buffer, pictezi cu vopsele acrilice modelul dorit si lasi sa se usuce foarte bine. Daca nu sunt uscate perfect, exista riscul sa crape top coat-ul. De asemenea, daca pictezi si pe marginea unghiei, este recomandat sa mai aplici un strat pensulat de gel transparent (eu folosesc 3 in 1), lasi sa se usuce, dai cu bufferul, deprafuiesti si aplici top coat. Top coat-ul nu sigileaza bine daca exista vopsea acrilica pe marginea unghiei.

    RăspundețiȘtergere
  92. BUna! Nu am patit asa pana acum. Unghia era normala, fara probleme. Un tratament pe care-l recomand este Orkide (nail hardener sau calcium gel), pe care le foloseam in trecut si eram foarte bune si sunt destul de ieftine (5-6 lei). De asemenea, tratamentul cu vitamina B5 de la Farmec te ajuta mult. Si nu uita sa hidratezi mereu cuticulele foarte bine, ca sa creasca unghia repede si frumos. (eu am folosit uleiul Regetis)

    Uite aici cum arata pe unghiile mele Orkide: http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2011/07/buna-dragele-mele-intrucat-multa-lume.html

    Iar aici o sa vezi cum au evoluat unghiile mele dupa ce am folosit tratamentul Farmec B5 http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2011/02/pentru-inceput-as-vrea-sa-va-descriu.html
    Sper sa te ajute!

    RăspundețiȘtergere
  93. BotocNicoleta Si PatrichiIonut28 august 2014 la 17:56

    buna ! am primit de la sora mea o lampa uv ,de fapt este un fel de set are si gel si tipsui dar nu sunt de calitate, doar lampa e buna(parerea mea)imi poti spune te rog in ce ordine pui gelurile si cate trebuie exact ,mai sus sunt destul de multe,
    le folosesti toate o data?care ar fi cele principale?multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  94. BotocNicoleta Si PatrichiIonut5 septembrie 2014 la 20:21

    mersi mult!!! majoritatea lucrurilor de mai sus le am mai trebuie sa imi iau primer,bond si penseta !mersi inca o data!!!

    RăspundețiȘtergere
  95. BotocNicoleta Si PatrichiIonut5 septembrie 2014 la 20:44

    am vazut si filmuletele, sunt foarte explicite !mersi!:*

    RăspundețiȘtergere
  96. Cu mult drag!! Spor la unghiute! :D

    RăspundețiȘtergere
  97. Da, trebuie tinuta mai mult, doar ca nu stiu exact cat anume. Lasa 4-5 minute; ar trebui sa fie suficient. Spor! Abia astept sa vad primele unghiute ♥

    RăspundețiȘtergere
  98. BotocNicoleta Si PatrichiIonut6 septembrie 2014 la 19:54

    mersi!!o sa fac pe saptamana viitoare cred pentru ca imi trebuie si ceva timp, stiu ca dureaza ceva prima data!mersi <3

    RăspundețiȘtergere
  99. BotocNicoleta Si PatrichiIonut6 septembrie 2014 la 19:54

    mersii!:)

    RăspundețiȘtergere
  100. BotocNicoleta Si PatrichiIonut14 septembrie 2014 la 12:37

    uite primele mele unghiute facute de mine!ce parere ai?mi-ai=u iesit cam groase ,e posiil sa fi facut eu constructia cu sablon groasa?mai vroiam sa te intreb daca gresesc o unghie (nu am lasat suficient sa se usuce gelu alb si sa decojit cu totul la o unghie)o pilesc deasupra pana se ia tot fara constructia cu sablon care ramane mai pun primer?ca am facut-o fara si vad ca se duce!!mersi!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  101. BotocNicoleta Si PatrichiIonut14 septembrie 2014 la 12:39

    ..

    RăspundețiȘtergere
  102. buna problema asta o am si eu de cateva luni dar sa va dau un sfat.in loc de degresant folositi spirt si cand stergeti pensulele incercat sa nu atingeti de maini gasiti alt mod sa stergeti si inainte de aplicarea unghiilor folositi crema de maini.mie mi-a trecut incercati poop

    RăspundețiȘtergere
  103. Buna, as vrea sa-mi cumpar si eu geluri, pile si tot ce este nevoie pentru a pune unghii... Am mai pus dar nu au fost bune gelurile si am renuntat la toate, acum o iau de la 0. M-ai putea ajuta sa-mi spui ce geluri mi-ar trebuii dar si pile ? Vreau sa specific ca vreau sa cumpar de la Janet...

    RăspundețiȘtergere
  104. Buna!Sunt incepatoare in aplicarea unghiilor tehnice cu acrylic!Ma intereseaza daca stiti peste acryl alb sau incolor , peste tipsuri... se poate aplica oja semipermanenta ca si culoare si care se usuca la lampa?Eu am aplicat oja normala ca si culoare si au pocnit , au tinut doar 3 zile?
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  105. Buna! Din pacate, nu pot sa te ajut in aceasta privinta, deoarece nu am folosit niciodata acryl. In principiu oja normala crapa si sub gel, daca nu este uscata foarte bine. Drept sa spun nu am incercat oja normala sub gel, deoarece este riscul sa crape foarte mare. Oja semipermanenta ar trebui sa reziste mai bine, dar trebuie sa aplici peste ea un top coat special pentru oja semipermanenta.

    RăspundețiȘtergere
  106. Buna! Imi cer scuze ca abia acum am gasit mesajul de la tine. Avand in vedere ca este prima aplicare, unghiile arata destul de bine. Mai ai de lucrat la forma si la french. Trebuie mai subtire si mai arcuit, dar asta le inveti doar prin practica. Primer-ul se aplica doar pe unghia naturala, nu si peste gel. Daca nu s-a uscat bine, este posibil sa fie din cauza ca lampa are un singur bec, deci trebuie sa tii mai mult unghia. De asemenea, trebuie sa le pilesti mai bine, pentru a capata o forma mai frumoasa, in special la colturi si marginea libera. Trebuie sa ai mare grija sa nu atingi cuticulele, ca sa nu intre aer si sa nu se desprinda unghiile. Avand in vedere ca a trecut o luna, cum se prezinta unghiile, cum au rezistat? Ai facut intretinerea la ele?

    RăspundețiȘtergere
  107. BotocNicoleta Si PatrichiIonut20 octombrie 2014 la 12:23

    buna!!da la french mai am de lucrat:) ,prelungirea tine foarte bine de o saptamana mi-am facut altele si doar una a cedat si a trebuit sa refac prelungirea cu sablon , una a prins aer dar a rezistat si parca sunt groase ,inafara de ce ai mentionat si tu mai sus e totul ok ,adica nu prea reusesc sa definesc bine formele si grosimea ,dar asta in timp cred ca o sa se rezolve!

    RăspundețiȘtergere
  108. BotocNicoleta Si PatrichiIonut20 octombrie 2014 la 12:30

    ti-am pus niste poze cu noile unghii ,nu stiu de ce mi le-a bagat de mai multe ori!!! cea de la degetul aratator e cea care a cedat la un colt si cand am pilito sa dus sablonul,in poze e scurta dar ulterior am refacut-o ca nu imi placea sa fie doar ea mica :D!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  109. Buna! Ai dreptate, sunt cam groase si forma nu este perfecta. Mai ai de lucrat la partea cu pilitul final, deoarece par putin denivelate. Dupa ce aplici stratul de gel pentru formarea apex-ului (acea bombatura de rezistenta), degresezi si pilesti foarte bine, fara sa iti fie frica. Pana cand consideri ca ai ajuns la o forma buna. Cand le pilesti, insista si pe suprafata unghiei pentru a le subtia si pe laterale, iar la sfarsit sa dai cu buffer-ul, pentru finisare.
    Cateva filmulete sa te ajute: https://www.youtube.com/watch?v=xJdMysM3sjo&list=UUgz0l7aYqAWR2uKSlHWpKwA

    https://www.youtube.com/watch?v=PWF8KTZu4l0&list=UUtBb29pKEh42cvb-FP_qXFw



    Cu pasiune, rabdare si practica o sa ajungi acolo unde iti doresti ;)

    RăspundețiȘtergere
  110. BotocNicoleta Si PatrichiIonut21 octombrie 2014 la 11:34

    ai dreptate imi e cam frica sa pilesc ,o sa ma uit cu atentie la video-uri si data viitoare sper sa imi iasa mai bine,avand in vedere ca nu am facut curs e normal sa nu iasa perfect din primele incercari ,dar o sa ajung si acolo:)!mersi mult pt sfaturi:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  111. Stiu cum este :-)) si mie imi era la inceput. Incepi sa pilesti si urmaresti cat se subtiaza, cu grija sa nu ajungi la french, de exemplu, si tot timpul nivelezi. Pilesti cumva uniform, ca sa nu fie denivelari. Incet, dar sigur ;) O sa inveti, nu iti fa griji. Si eu eram asa la inceput. Sa urmaresti tutoriale de la firme Nailshop, Crystal, Tienda, Mystic Nails. Spor! :-*

    RăspundețiȘtergere
  112. BotocNicoleta Si PatrichiIonut21 octombrie 2014 la 13:44

    ok mersi mult!!

    RăspundețiȘtergere
  113. ce parere ai despre kiturile de incepator ? ar fi mai ok decat sa ma chinui sa le aleg eu ?

    RăspundețiȘtergere
  114. Daca kitul are gelurile pe care le doresti, atunci este foarte ok si un kit, deoarece este putin mai ieftin decat atunci cand cumperi produsele separat. Sa te gandesti ce anume iti trebuie, daca vrei sa aplici unghii pe sablon sau cu tips-rui si verifica daca kitul are de toate.

    RăspundețiȘtergere
  115. pe blogul celor de la nailshop.ro am vazut ca folosesc in felul urmator : nail prep, primer, bond, bonding sealer, gelul de constructie(am ales ca si tine kevo), apoi cel de camuflaj (natural), urmeaza modelul lalala, dupa aplica un strat de gel 3 in 1, apoi top gel pentru sigilare. am vazut ca nu toata lumea face asa. ai putea spune cum faci tu ? pentru ca observ ca nu ai achizitionat toate produsele. multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  116. Eu procedez astfel: Nail prep, Primer fara acid, Bond, un strat foarte subtire de gel 3 in 1, gel de constructie (kevo), gel de camuflaj, french, gel 3 in 1 (fac apexul unghiei - bombatura de rezistenta), degresez, pilesc forma, fac model, un strat subtire de gel 3 in 1, apoi gel de finish. Fata de ce am cumparat initial, mi-am mai luat nail prep, dar asta de putin timp. In rest am folosit aceleasi produse.

    RăspundețiȘtergere
  117. Buna..Bond 2M este obligatoriu..sau pot folosi primer si apoi gel 3 in 1?

    RăspundețiȘtergere
  118. Nu este obligatoriu. Poți sa folosești doar primer. Bond-ul ajuta la aderenta unghiilor problematice. La fel si nail prep.

    RăspundețiȘtergere
  119. Iulia Ionita-Produse Unghii5 ianuarie 2015 la 08:51

    Multumesc. Te astept cu drag. :*

    RăspundețiȘtergere
  120. Buna.Vreau si eu sa ma apuc de pus unghiute, am citit articolul tau si mi- a placut.A trecut cv timp de cnd te- ai apucat u de treaba.Ma poti ajuta si pe mn cu o sugestie in legatura cu lampa UV? Dupa ce trebuie sa ma oritentez at cand o cumpar, vreau cu 4 neone .Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  121. Si eu am aceeasi problema. Ma intereseaza daca a-ti gasit cauza acestei alergii. Eu am folosit produse de la sina timp de 1 an si mi-a aparut alergia, la inceput mai putin, apoi a fost mai agresiva. A aparut atat pe maini, cat si la ochi. Acum am schimbat produsele, am luat unele nemtesti si din nou a aparut alergia. Eu folosesc manusi, dar nu imi sunt de folos. Banuiala mea pica pe clener. De cateva zile folosesc spirt in loc de clener, dar pana nu imi trece alergia nu mai pot folosi produsele ca imi distrug de tot mainile. Daca a-ti gasit metode si produse care v-au ajutat in aceasta problema, va rog spuneti-mi si mie. Nu vreau sa renunt la acest hobby. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  122. peste acryl se poate folosi oja permanenta daca matuiesti unghia inainte si aplici un strat subtire de bond.

    RăspundețiȘtergere
  123. Buna, Despre lampile cu led stii ceva? As vrea sa achizitionez una de 3 watti. Cea mai mare e de 15watti. Stii cumva diferenta dintre ele?

    RăspundețiȘtergere
  124. Buna! Nu am idee cum sunt lampile cu led si care sunt mai bune. Singurul lucru pe care il stiu este ca usuca gelul mult mai repede decat cele uv.

    RăspundețiȘtergere
  125. Buna ,am inceput sa pun si eu unghii cu gel ,dar nu stiu din ce cauza ,cand fac constructia nu se intareste gelul e putin moale la prelungire unghiei care ar fii cauza ,multumesc

    RăspundețiȘtergere
  126. Buna!
    Ce fel de geluri ai? Lampa UV de care este? Daca are un singur neon, atunci trebuie lasat gelul sa se usuce mai mult timp. Verifica neoanele sa fie bune.
    Daca ramane doar un strat de dispersie (lipicios), atunci este normal. Acest strat se sterge cu clenser (sau spirt) dupa aplicarea cover-ului si formarea apex-ului, inainte de pilire pentru a da forma unghiei.

    RăspundețiȘtergere
  127. Buna, lampa e cu 4 neoane e buna lampa ,si folosesc geluri de la MyNails ,o sa incerc sa schimb gelul sa vad cum o sa fie multumesc

    RăspundețiȘtergere
  128. Bună. Aplic unghii de puțin timp. După ce aplic gel de luciu șterg cu cleanser si se ia tot luciul. Ce pot sa fac sa rămână luciu pe unghie?

    RăspundețiȘtergere
  129. Șterg cu cleanser pt ca este lipicios *

    RăspundețiȘtergere
  130. Bună din nou! Ce părere ai despre gelul de luciu de la rimmel london, crezi ca lasă luciu pe unghie?

    RăspundețiȘtergere
  131. Buna!
    Rimmel London nu am auzit sa aiba geluri pentru unghii. Stiu ca au un top coat cu aspect de gel, dar este tot lac transparent. Se usuca la aer. Si da, poti sa il folosesti ca luciu, doar ca rezistenta lui nu va fi aceeasi ca a unui gel de luciu. Dar poti aplica alt strat cand se duce sau se zgarie.

    RăspundețiȘtergere
  132. Buna ! Eu am produse de la 2M, mai exact primer, bond, gel 3 in 1 si cover. Le folosesc in ordinea in care ti le-am enumerat si dupa cover, bineinteles mai adaug un strat de 3 in 1 si apoi top care e tot de la 2M. Nu imi tin mult si se crapa.Fix de la imbinatia gelului cu unghia. De ce oare ? Merci mult !

    RăspundețiȘtergere
  133. Fatii Fatii Fatii24 august 2015 la 03:35

    Imi poți spune cum se fac unghile? Pas cu pas

    RăspundețiȘtergere
  134. Buna! Am scris un articol in acest sens: http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2013/07/cum-se-aplica-unghiile-false-cu-gel.html :)

    RăspundețiȘtergere
  135. buna.miam facut zilele trecute comanda de geluri pt unghii. si azi am cautat cum se aplica etc...gelurile sunt de marca sina. crezi ca am vreo sansa sa imi tina unghile? sau pot sa ma apuc de plans pt ca am facut o prostie ca leam cumparat de aceasta marca. merci frumos anticipat o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  136. buna..de unde ai luat lampa?

    RăspundețiȘtergere
  137. daca folosesc un gel color pe toata unghia mai este nevoie sa aplic gelul de camuflaj?

    RăspundețiȘtergere
  138. Daca am aplicat gel color pe toata unghia nu mai era nevoie sa aplic inainte de acest pas si gel de camuflaj, nu?

    RăspundețiȘtergere
  139. Daca am aplicat gel color pe toata unghia mai era nevoie sa aplic inainte de acest pas si gelul de camuflaj?

    RăspundețiȘtergere
  140. Nu este nevoie de gelul de camuflaj daca ai pus gel color pe toata unghia. Acesta se foloseste in general tocmai pt camuflare.., la french sau daca faci toats unghia ca sa para natural.

    RăspundețiȘtergere
  141. Nu este nevoie de gelul de camuflaj daca ai pus gel color pe toata unghia. Acesta se foloseste in general tocmai pt camuflare.., la french sau daca faci toats unghia ca sa para natural.

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate