Cumparaturi diverse: Comanda Yves Rocher (4)

vineri, iulie 20, 2012

Va spuneam acuma cateva zile ca mai am o comanda de la Yves Rocher pe drum. Se pare ca a ajuns mai repede decat ma asteptam :). Aceasta este o comanda facuta dintr-o oferta de aniversare primita pe email. Din greseala, cei de la Yves Rocher, au trimis la toata lumea, cu toate ca trebuiau sa trimita oferta doar la cei care aveau aniversarea in luna respectiva. Pentru greseala ne-au oferit un voucher, dar despre el va povestesc alta data, la urmatoarea comanda cand il voi utiliza. In mail-ul de aniversare se oferea cadou parfumul Moment de Bonheur sau Comme une Evidece pentru barbati. Avand o prietena care si-a sarbatorit ziua pe 1 iulie, clienta Yves Rocher si care stia ca ador parfumelul MdB mi-a propus sa dau o comanda pe numele ei. Bineinteles ca am acceptat imediat :D. Ea nu a vrut nimic, nici macar cadourile, dar voi avea eu grija sa o rasplatesc. 
Joy joy, happy me! ♥ How lucky I am? ♥

Ce mi-am luat:
- gomaj pentru picioare (doua bucati) la 14,90 lei

Ce am primit cadou ♥:
- parfumul Moment de Bonheur 50 ml (care miroase divin a trandafiri)
cutia pentru alimente cu doua compartimente si cana izoterma practica - ambele extrem de utile pentru concediul care va fi intr-o luna ♥


Cutia are doua compartimente detasabile si are dimensiunile 18 x 14 x 9 cm


Iar cana are 17 cm inaltime si are un buton de deschidere culisant. Inca nu stiu capacitatea ei, dar revin cu un update ;)

Am ales sa-mi comand produse pentru picioare, deoarece calcaiele mele arata jalnic in aceasta perioada :(. Din cauza orasului, care este in santier de ceva vreme, nu mai ai pe unde sa mergi pe trotuar, este numai nisip, balast, pietre, iar in combinatie cu papuceii cu talpa joasa (flip flop) mi-am terminat calcaiele. Nici nu pot sa ma incalt cu altceva, avand in vedere ca uneori trebuie sa merg prin niste conditii urate si este extrem de cald pentru adidasi. Darrrr cand va fi orasul frumos, cu pavele pe trotuar si asfalt pe strada si voi putea purta mult iubitele tocuri, atunci ce bine va fi :D ♥ 
Gomajul mi-a fost de un real ajutor, chiar lasa calcaiele fine, iar crema nutritiva le hraneste si le mentine asa. Parfumul este extraordinar ♥ Mi-l doream de cand am primit un mini parfumel Moment de Bonhuer. Cutia si cana imi vor fi extrem de folositoare, deci sunt foarte multumita de comanda mea :). Cand prietenul meu a vazut cana si cutia a zis imediat ca vrea si el un set, deci in curand va voi prezenta o noua comanda ♥

Ce va tenteaza de la Yves Rocher? Vreti sa fac o postare despre cum sa comanzi online si cum sa urmaresti coletul Yves Rocher?
post signature

You Might Also Like

11 comentarii

  1. Ce-mi place cana. Vine si ziua mea in august, poate imi dau si mie e-mail cu oferta :d sa le folosesti cu placere !

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am primit mailul si mi s-a parut tare ciudat :) Sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere!! Am si eu cana si cutia, si tare m-am bucurat pt cana. Dar n-am avut noroc. Am vrut sa probez cu cafeaua, sa vad cat o tine calda. Am pus cafeaua in ea si cand am inceput sa torn in ceasca curgea si prin gaura aia speciala, si pe acolo pe unde se inchide capacul. Am zis ca nu l-am strans bine si l-am insurubat de l-a luat naiba....tot degeaba, tot curgea. Fapt pt care iti dai seama ca mi s-a racit cafeaua imediat, ca si cum as fi tinut-o in ceasca. :( Sper tu sa ai mai mare noroc si sa fie etansa. Te pupic! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu trebuia sa comanzi de minimum 49 de lei pentru a primi parfumul?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba da :) am comandat de 50,70 lei + 12 lei transport

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper sa primesti un mail cu o oferta super :D Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am testat cana, si intradevar curge, nu este etansa. Dar nu am verificat daca tine bautura calda :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce draguta e cana!

    RăspundețiȘtergere
  9. Este foarte draguta, dar pacat ca nu este deloc etansa :(

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate