DIY: Decolorarea naturala a parului cu miere de albine si ulei de masline

miercuri, noiembrie 14, 2012

Acuma ceva timp m-am hotarat sa ma vopsesc bruneta, asa ca mi-am luat cel mai intens negru gasit si am executat operatia. A fost o schimbare destul de mare, intrucat eu am avut mult timp suvite blonde si eram aproape blonda. O parte din cunoscutii mei au avut un soc, dar cealalta parte m-au sustinut si chiar le-a placut cum imi statea bruneta. Trebuie sa recunosc ca si mie mi-a placut acel negru intens si usor de intretinut (fata de blond).  
Cativa ani am mentinut acest brunet, dar acuma imi doresc sa ajung la aproape de nuanta  naturala a parului meu, un saten cald cu reflexii stralucitoare. Pentru ca nu imi doresc distrugerea parului prin decolorare sintetica la salon si nici sa fac experimente nereusite acasa, am zis sa incerc mai intai cateva solutii naturiste. 
Una dintre acestea este decolorarea parului cu ajutorul mierii de abine si a uleiului de masline. 

De ce avem nevoie?
- 2 linguri de miere de albine (deoarece am parul destul de lung si des). La un par mai scurt merge si o lingura. 
- 2 linguri de ulei de masline extra virgin
- 4-6 linguri de apa (ar fi de preferat apa plata sau apa distilata, dar cum eu nu am avut de nici un fel, am folosit apa de la chiuveta)
- masca sau balsam pentru par (optional)
Cum procedam?
Dizolvam intr-un castronel sau borcan mierea de albine cu apa, apoi adaugam si uleiul de masline. Avem nevoie sa diluam continutul cu apa, deoarece miere de albine actioneaza doar atunci cand este diluata.
Omogenizam foarte bine continutul si adaugam putina masca pentru par sau balsam pentru par. Eu am folosit masca pentru par de la Kallos Carota. Lasam 15-20 min sa se activeze peroxidul din mierea de albine. Atat mierea de albine, cat si uleiul de masline contin peroxid in forma naturala, dar trebuie perseverat daca dorim rezultate. 
Dupa ce a trecut timpul de actionare, aplicam pe parul umed masca formata. Este indicat sa facem operatiunea deasupra chiuvetei sau cazii din baie, deoarece este posibil sa curga. Dupa ce intindem masca pe tot parul, il strangem in varful capului sub o masca pentru dus (daca avem), daca nu, cu o masca improvizata dintr-un sac menajer (cum am procedat eu). Pe deasupra am purtat si o caciulita, sa nu racesc, deoarece este aproape iarna si eu racesc imediat. Il legam bine si lasam sa actioneze cat mai multe ore. Eu am putut sa o las masca sa actioneze 6 ore. 
Dupa ce a trecut timpul de 6 ore, m-am spalat pe cap, folosind gama de la Pantene Aqua Light (despre care va voi vorbi in curand). Am zis sa folosesc un sampon pentru par gras, deoarece aveam emotii privind eliminarea mierii de albine din par. Samponul si-a facut treaba de minune. Am avut nevoie doar de 2 samponari (tot atatea folosesc si de obicei), apoi am aplicat balsam pe varfuri (intotdeauna folosesc balsam, deoarece se incalceste parul foarte repede dupa samponare). I-am pulverizat putin spray Aqua Light si l-am descalcit cu peria Tangle Teezer ♥ Si am ramas surprinza de rezultat!

Cum se prezenta parul meu?
- vopsit brunet cativa ani, apoi vopsit saten inchis, ultima vopsire fiind acuma jumatate de an, cu vopseaua Palette Mousse Colour (review aici si aici). Nuanta naturala: saten mediu, castaniu. 
Aceasta este culoarea de la care am plecat, pe care o puteti observa si in ultimele postari din categoria outfit.
Si aceasta este nuanta la care am ajuns. 
Se poate observa o usoara diferenta. Parul s-a mai deschis si a capatat o nuanta de saten cald, dar pe alocuri mai am urma de negru, asa ca operatiunea trebuie repetata. Daca as fi avut posibilitatea sa mentin masca mai multe ore, atunci sunt sigura ca aveam rezultate si mai bune. Dar este bine si cateva ore de mai multe ori pe luna. Data urmatoare voi folosi si scortisoara, deoarece si ea contine urme de peroxid natural si are efecte benefice asupra parului. 
 In bataia soarelui, rezultatele se observa cel mai bine ♥
Mai multe poze aici
Sunt foarte incantata de rezultat si voi repeta operatiunea pana voi ajunge la nuanta dorita, apoi imi voi vopsi parul intr-o nuanta calda de saten cu reflexii naturale si il voi aduce a culoarea mea naturala, pana imi vor canta iar "piticii" sa fac o schimbare :)). 

Beneficiile acestui remediu matural:
- deschiderea usoara a parului - chiar daca rezultatele sunt mici, cu perseverenta si rabdare voi ajunge la rezultatul dorit
- parul straluceste foarte frumos (puteti vedea aici cat de frumos straluceste)
- este matasos si catifelat
- usor de descurcat
Inconvenientele folosirii acestui remediu:
- parul s-a ingrasat putin mai repede 
- trebuie mentinuta masca o perioada indelungata de timp, ceea ce poate fi inconfortabil

Ati incercat aceasta masca pana acuma? A dat rezultate si la voi?

You Might Also Like

171 comentarii

  1. Foarte interesanta metoda. Multumim pentru sfat:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar, diferenta e chair vizibila. :)

    Trebuie sa o incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte vizibil , ai capatat si nuante de roscat !

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, cat de tare! Daca stiam asta inainte sa-mi distrug parul cu decolorant, ar fi fost minunat. Oricum e bine de stiut pe viitor! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Rezultatele au aparut imediat dupa ce ai te-ai clatit, sau ai aplicat-o de mai multe ori pana cand ai ajuns la aceasta nuanta?

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim, rezultatele sunt dupa o singura utilizare. Mi-a deschis parul foarte bine si am stat doar 6 ore. Sunt sigura ca avea rezultate mai bune daca stateam mai mult timp.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca imi fac si eu masca. Acum sunt bruneta, dar vreau sa ma fac blonda.
    O sa o tin toata noaptea pe par sa vad cat se deschide.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sper sa te ajute si pe tine! De la brunet la blond este cale lunga, dar posibila ;) 

    RăspundețiȘtergere
  9. Esti foarte draguta . Inca nu vreau sa incep sa imi vopses parul .. Pentru ca daca l-as vopsii l-as face mai deschis .
    Asa ca multumesc pentru acesta postare.
    Eu am culoarea naturala saten deschis . Nu este chiar blondul acela inchis dar e cu o nuanta sau doua (poate 3) mai deschis decat ce ti-a ieșit tie cu decolorare.
    Vreau sa il tin cat mai mult .
    Exista vre-o Sansa sa imi iasa blond pt ca nu as Vrea o astfel de surpriza :) cam cat ar trebuii sa tin masca.
    - a da , si ... Da si tocuri de roscat ?
    Te rog raspunde-mi ! Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Bianca!
    Nu stiu cum reactioneaza masca cu miere daca parul nu a fost niciodata vopsit (eu eram vopsita si doar radacinile erau naturale). Pe partea naturala, masca a reactionat mai bine. Daca nu as fi fost vopsita, mi-ar fi placut nuanta care a iesit, dar cum mai aveam varfurile negre (ramasitele vopselei negre), nu a iesit uniform.
    Parul meu are in general usoare tonuri de roscat, iar aceasta masca le-a evidentiat putin, dar se vedeau numai la lumina soarelui.

    De la saten la blond sunt slabe sanse sa ajungi doar cu masca cu miere, deoarece mierea contine peroxid in cantitati foarte mici.
    Oricum depinde foarte mult de textura parului fiecarei persoane. La unele persoane poate sa-l deschida mai tare, dar la altele sa nu-l deschida deloc. Depinde care sunt tonurile parului, cum este firul - subtire, gros, cat timp mentii masca in par.

    Eu am tinut-o 6 ore, dar stiu persoane care au tinut masca si 24 ore (cum ar fi Aurora (http://tomaaurora.blogspot.ro/2012/10/decolorarea-naturala-parului-cu-miere.html)
    As fi vrut sa o tin si eu asa mult, dar nu cred ca as putea sa dorm cu masca in cap :))

    Mie, personal, mi-au placut mult rezultatele. Dar, din pacate, am vrut sa uniformizez nuanta si o vopsea din comert mi-a facut mai mult rau si mi-a inchis parul inapoi :(. Daca o sa mai am timp, o sa-mi mai fac masca cu miere din nou, deoarece imi lasa parul foarteee moale si stralucitor ♥

    Daca iti faci masca, sa-mi arati si mie rezultatele :D

    RăspundețiȘtergere
  11. poti explice putin mai amanuntit la partea aceea cu mierea si uleiul ? Eu am facut compozitia dar nu prea se vede o schimbare .

    RăspundețiȘtergere
  12. Depinde foarte muult de structura parului, daca este mai gros, mai rezistent, daca este vopsit recent sau nevopsit. Eu am folosit 2 linguri miere, 2 ulei de masline, vreo 4-5 de apa si am amestecat bine. Am pus si balsam pentru par, ca sa aplic mai usor amestecul. Am stat 6 ore, deoarece atat am avut cum. Mie mi-a placut mult cum s-a simtit paru; dupa ce am clatit masca - foarte matasos si stralucitor.
    Am inteles ca rezultatele sunt mai vizibile cu cat stai mai mult. Stiu persoane care au stat si aproape 24 ore, dar pentru mine este cam dificil :)).


    Daca esti vopsita si vrei sa scoti vopseaua din par, urmeaza sa fac zilele acestea un review la un produs minune, care scoate negrul din par, fara sa-l distruga precum decolorantul :D.

    RăspundețiȘtergere
  13. It is in reality a nice and useful piece of information.
    I am glad that you shared this helpful info with us. Please keep us informed like this.
    Thanks for sharing.

    Review my web blog; miscrits hack

    RăspundețiȘtergere
  14. super informatie..m-am facut negru albastrui acum o luna..ieri am folosit vopsea bes in ideea ca va iesi ceva mai deschis castaniul ales..a iesit tot negru..putin mai deschis la radacina...asa ca voi folosi reteta ta

    RăspundețiȘtergere
  15. Sper sa te ajute si pe tine!
    In orice caz, zilele acestea voi posta un articol despre cum sa scapi de vopseaua inchisa fara sa-ti strici parul :D

    RăspundețiȘtergere
  16. abia astept sa-l citesc
    am facut masca dar nu am vazut diferente..du toate ca am stat 12 ore..poate ca am pus ulei vegetal in loc de ulei de masline...

    RăspundețiȘtergere
  17. ai mai postat articolul cu decolorarea paruluiu?

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna Irina! Astazi am publicat articolul asteptat: http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2013/05/review-colour-b4-extra-strength-hair.html
    La mine a facut minuni si sper sa ajute multe fete care au facut greseala sa se vopseasca brunete, asa cum am facut si eu.

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna! cat timp de tratament ti-a luat sa ajungi la schimbarea dorita?

    RăspundețiȘtergere
  20. buna:)

    am citit mai multe review-uri la acest mod de decolorare si m-am hotarat sa incerc si eu ca doar incercarea moarte n-are:-??

    parul meu natural este blod,acum vopsit roscat..problema este ca a fost vopsit de multe ori inainte culori mai inchise..ciocolatiu inchis si acum varfurile sunt mult mai inchise fata de partea de sus a parului.....o sa stau pana maine dimineata cu masca aceasta pe cap si o sa revin sa spun rezultatele... apropo.. eu am pus miere,scortisoara,ulei de masline si apa oxigenata(stiu ca nu este bine pt ca distruge parul,dar macar il distruge in proportii mai mici decat decolorantul de la salon..) ... crezi ca va iesi ceva?
    asta este culoarea parului meu acum..

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu am fost multi ani vopsita bruneta. Apoi m-am vopsit in saten inchis. Pe partea vopsita cu saten inchis s-a mai deschis, asa cum se vede in poze. Dar pe partea cu brunet nu prea. Am incercat sa uniformizez culoarea folosind o vopsea saten mediu, dar tot nu era ce imi doream. Recent am descoperit Colour B4, care scoate pigmentul de vopsea din par: http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2013/05/review-colour-b4-extra-strength-hair.html. Acesta are rezultate fparte faine :D.

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna!

    Referitor la apa oxigenata nu as putea sa-ti spun ce rezultate are, deoarece nu am folosit-o. Am citit si eu ca deschide parul, dar ai mare grija la ochi, sa ii protejezi bine, deoarece este destul de periculoasa.
    La masca cu miere depinde foarte mult de structura parului, de cat de puternica a fost vopseaua aplicata inainte. Cunosc persoane care si-au deschis parul foarte mult, dar si persoane la care nu prea a functionat.
    De incercat, merita, mai ales ca nu este costisitoare si iti lasa parul moale si stralucitor. Eu o mai folosesc din cand in cand cate o ora pentru efectul care-l are.

    Dar, daca doresti sa ajungi din nou blonda, atunci iti recomand Colour B4 Extra. Am scris si eu un review despre el http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2013/05/review-colour-b4-extra-strength-hair.html. La mine, avand nuanta naturala a parului castaniu inchis, diferenta nu este foarte mare, dar eu sunt foarte incantata de rezultat. Nu credeam ca o sa scap de negru decat cu foarfecul :)) . Gasesti pe site-ul lor multe review-uri cu poze care dovedesc faptul ca functioneaza intr-adevar: http://www.colourb4.com/reviews.
    Uite, de exemplu, aceasta fata are nuanta asemanatoare cu a ta: http://www.colourb4.com/reviews/before-and-after/robyns-b4-and-after-thank-you-very-much

    Sper sa ajungi la nuanta dorita :*

    RăspundețiȘtergere
  23. nu vreau sa ajung din nou la blond :D ..nu imi place.. imi place foarte mult roscatul pentru ca am ochii verzi,insa vreau sa fie o culoare uniforma si poate un roscat mai deschis..sper sa mearga... am citit postarea si chiar face minuni produsul din cate am vazut.. ti-a lasat o culoare uniforma si foarte frumoasa . bravo <3 si renunta pt totdeauna la negru,te prinde foarte bine culoarea pe care o ai acum
    O sa iti spun maine ce s-a intamplat,eventual daca sunt ceva rezultate voi face o poza .

    :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc frumos :* sunt foarte incantata de culoare, nu mai vreau negru niciodata :D
    Bafta multa! Sper sa-ti iasa ceea ce iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna :) vroiam sa te intreb, daca am parul saten inchis pe care nu lam vopsit niciodata dupa cate aplicari pot ajunge la un saten mediu sau chiar deschis?

    RăspundețiȘtergere
  26. Probabil ai un par mai rezistent si firul mai gros. Si eu ador efectul pe care il lasa aceasta masca asupra parului ♥ Si eu continui sa o folosesc, cate jumatate de ora, o ora, depinde de timp si chef ;))

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna!

    Poti sa incerci o data sa vezi cum se comporta, deoarece depinde mult de structura firului de par. La unele persoane se deschide mai repede, la altele mai greu. Darnu il deschide dupa o singura utilizare foarte tare incat sa te sperii, rezultatele sunt micute, deoarece mierea are in compozitie o cantitate mica de peroxid. Oricum, efectul pe care il lasa mierea asupra parului este foarte faina, par moale, stralucitor. Nu ai ce sa pierzi ;)

    RăspundețiȘtergere
  28. din contra:)) am un par foarte fragil si pisicos:)) intotdeauna a fost usor de "Avariat" :)) presupun ca vopseaua a fost prea puternica...

    RăspundețiȘtergere
  29. Si acest lucru este posibil. Nu sunt nici eu experta :D

    RăspundețiȘtergere
  30. de cate ori ar trebuii sa facem masca aceasta pentru a ajunge de la brunet la blond ?:D

    RăspundețiȘtergere
  31. Ar fi super daca am ajunge de la brunet la blond doar cu miere de albine ♥ Cel mult se poate ajunge la o nuanta calda de saten. Oricum este nevoie de repetari in functie de tipul parului. Conteaza si timpul de actiune foarte mult. Gasesti pe google si youtube mai multe exemple ;) Este si un tratament foarte bun pentru par, deoarece il lasa matasos si stralucitor ♥

    RăspundețiȘtergere
  32. Imi pare rau dar trebuie sa-ti spun ca nu are nici un efect. de 2 ori am incercat, am tinut masca cate 8 ore si degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  33. Imi pare rau sa aud acest lucru. Din pacate nu este o stiinta exacta si nu functioneaza la fel la toata lumea. Eu am vorbit doar din experienta mea si nu pot sa generalizez pentru toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
  34. Pot folosi si miere de albine de magazin.?.care nu cred ca e 100% naturala

    RăspundețiȘtergere
  35. Par umed adica spalat si uscat putin?

    RăspundețiȘtergere
  36. Poti sa o aplici cum iti este mai usor, ori pe parul umed, ori uscat.

    RăspundețiȘtergere
  37. Eu am folosit o miere cumparata din piata. Poti sa incerci si cu miere din comert, daca nu gasesti sa cumperi din alta parte. Sper sa functioneze si la tine si sa fii multumita de rezultate :*

    RăspundețiȘtergere
  38. mda sa sti k are efect sunt bruneta si am decis sa ajung la parul meu natural,adik la castaniu si dupa prima aplicare chiar mi sa deschis,dar o sa continui sa ajung la nuanta dorita si ati lasa paru foarte moale si matasos si stralucitor....bafta fetelor ;)) ;)) ;))

    RăspundețiȘtergere
  39. Super!! :D ma bucur foarte mult! Si eu ador efectul care il lasa asupra parului ♥

    RăspundețiȘtergere
  40. incerca COLOR OFF este un demachiant rusesc ce nu contine oxidant, deci decoloreaza fara sa afecteze absolut deloc parul!!! uite si un filmulet cu o decolorare http://www.youtube.com/watch?v=OonKhSJ2XnU , si inca ceva: COLOR OFF este folosit pt decolorarea parului vopsit cu o vopsea permanenta, nu si cel natural sau vopsit cu nuantator!!!

    pt detalii danilamarina84@yahoo.com :sml-happy0180:

    RăspundețiȘtergere
  41. Eu vreau sa imi deschid nuanta doar la varfuri si eu sunt saten deschis, merita sa incerc?

    RăspundețiȘtergere
  42. Nu ai ce sa pierzi daca incerci! Nu trebuie sa iti fie frica ca se va decolora prea mult. Depinde si de structura firului de par. La unele persoane a functionat de la prima incercare, dar la altele nu a avut efect. Oricum, mierea de albine ingrijeste parul si il va lasa matasos si stralucitor.

    RăspundețiȘtergere
  43. Eu am culoarea negruu crexi ca merge?! Orcum vreau sa ma decolorez ca sa imi fac suvite roscate la varfuri???????nu sunt vopsita

    RăspundețiȘtergere
  44. Conteaza calitatea uleiului ?

    RăspundețiȘtergere
  45. Eu am folosit ulei de masline extra virgin. Nu am incercat alt tip de ulei sa stiu daca sunt diferente.

    RăspundețiȘtergere
  46. Sa te decolorezi prea mult nu garantez ca merge la par negru. In schimb, daca tot vrei sa te decolorezi, poti sa folosesti masca dupa decolorare sa hraneasca parul, deoarece mierea are mai multe proprietati.

    RăspundețiȘtergere
  47. buna sti cumva merge sa imi decolorez si blonul vopsit

    RăspundețiȘtergere
  48. astept raspuns urgent va rog

    RăspundețiȘtergere
  49. Din punctul meu de vedere ar trebui sa deschida blondul si sa fie rezultatele vizibile. Desigur, in functie de structura parului, pot sa fie necesare mai multe aplicari. Daca vrei sa deschizi temporar parul, poti sa folosesti putin violet de gentiana in apa de clatit sau este un sampon Silver Reflex.
    Bafta! Sper sa ajungi la ce rezultat vrei!

    RăspundețiȘtergere
  50. Marina Daniliuc18 iulie 2013 la 16:56

    COLOR OFF-decoloramt profesional rusesc, decoloreaza parul fara sa il
    arda!!! IL POTI COMANDA LA NR 0754921669 SAU MAIL:
    danilamarina84@yahoo.com



    http://www.youtube.com/watch?v=OonKhSJ2XnU



    https://www.facebook.com/ColorOffDeLaEstelProfessiona

    RăspundețiȘtergere
  51. Bună, sm fost negru vopsit, am încercat metoda de5 ,; NU A FUNCȚIONAT, m-am decolorat si sunt portocalie, oare funcționează mai bine?

    RăspundețiȘtergere
  52. Pe parul deschis are mai multe sanse de reusita. Pe parul negru vopsit, foarte greu functioneaza, deoarece mierea are in compozitie peroxid in cantitati mici, nu se compara cu decolorantul.

    RăspundețiȘtergere
  53. Pentru a deschide parul blond, am inteles ca ar fi bun si balsamul john frieda go blonder ;) cauta pe google poze si review-uri.

    RăspundețiȘtergere
  54. Bună, din nou, acum sunt blond-portocaliu deschis, in urma decolorarii, deci daca folosesc metoda cu miere și ulei extravirgin, oare se mai deschide acel portocaliu, sa devină complet blond deschis? ? Mulțumesc anticipat;

    RăspundețiȘtergere
  55. Poti sa incerci cu miere, ar trebui sa functioneze pe parul deschis mult mai bine, dar depinde mult si de structura firului tau de par.
    De asemenea, daca vrei sa deschizi parul temporar, poti sa folosesti putin violet de gentiana in apa de clatit (cateva picaturi) sau este un sampon Silver Reflex. Eu le foloseam cand aveam suvite blonde si elimina portocaliu si acel galben pui, dar trebuie folosite la fiecare spalare. Am auzit ca ar ajuta si balsamul john frieda go blonder, care deschide parul, dar nu l-am folosit, doar am citit despre el.
    Bafta! Sper sa ajungi la ce rezultat vrei!

    RăspundețiȘtergere
  56. Buna, eu am parul saten. cam cum o sa-mi iasa? stii cumva? :) Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  57. Este probabil sa iti confere cateva reflexii blonde sau roscate pentru inceput, depinde de structura parului. Oricum diferentele sunt foarte mici, deoarece mierea deschide nuanta parului in timp, dupa mai multe utilizari. In schimb, lasa parul catifelat si stralucitor ♥

    RăspundețiȘtergere
  58. Crezi ca daca folosesti acest tratament cam o data pe luna sau o data la doua saptamani se tot deschide?Mersi anticipat

    RăspundețiȘtergere
  59. Marinela Gherghelas22 august 2013 la 22:03

    Buna!...eu sunt blonda de felul meu dar de la un timp parul a cam inceput sa se inchida , facandu-se un blond de ala urat si inchis ..si nu il suport...vreau sa revin la blondul cel frumos si deschis de odinioara...mentionez ca nu am fost vopsita niciodata.....crezi ca daca as incerca aceasta masca as avea sanse sa mi se deschida parul , revenind la blondul pe care l-am avut odata???

    RăspundețiȘtergere
  60. Buna Delia! Desigur, cu cat perseverezi mai mult, ar trebui sa ai rezultate din ce in ce mai bune.

    RăspundețiȘtergere
  61. Buna! Desigur, poti sa incerci cu masca de miere. Nu strica parul si nu-l afecteaza. Fiind blond, ar trebui sa ai rezultate mult mai vizibile. Pentru deschiderea nuantei parului eu mai foloseam si putin violet de gentiana in ultima apa de clatit (acesta elimina urmele de portocaliu. Dar ai grija cu cantitatea, trebuie doar cateva picaturi, altfel te faci mov. Acesta se duce la spalat) sau un sampon Silver Reflex, care deschide usor blondul.

    RăspundețiȘtergere
  62. daca las masca peste noapte, e ok?

    RăspundețiȘtergere
  63. Desigur, daca poti sa dormi cu ea. Ar fi mult mai bine asa, pentru ca ai un timp de actiune mai mare si nu te incomodeaza ziua. Dar sa infasori bine parul si sa iti pui si un prosop pe perna sa nu murdaresti de miere in jur. Good luck!

    RăspundețiȘtergere
  64. Nu stiam de ce mi se decoloreaza parul dp ce-mi fac masca de par cu miere,ou - il folosesc intreg pentru ca: albusul degreseaza,iar galbenusul hraneste firul de par- ulei de masline, ulei de ricin, vitamina A, smantana/iaurt, ulei de neem(PUTE ingrizitor dar e eficient), zeama de lamaie...intr-un timp foloseam si pudra de argila, scortisoara dar tb clatit ffff bine parul, in combinatie cu mierea iese o frumusete de par. Parul il clatesc cu otet de mere. Toata lumea imi zicea ca se decoloreaza parul si eu nu credeam, dadeam vina pe saracul meu sampon de la bioderma <3, care contine acid salicilic :)). E bine ca am deslusit misterul :-D. Asadar eu pot confirma acest lucru, ca intr-adevar e eficienta metoda,dar sa te tii de ea,saptamanal masti de par :-), macar 1-2 h sa stai cu ele pe par.

    RăspundețiȘtergere
  65. Buna, mi-am colorat aproape jumatate din par cu albastru de metil, iar acum .. nu mai iese culoarea:)). Desigur, nu mai este acel albastru intens, mai sunt doar niste urme verzi cu gri care, din pacate, ies in evidenta. Culoarea mea naturala este saten deschis si nu am fost vopsita niciodata, decat cu nuantator roscat care a iesit dupa cateva spalari. Abia ce mi-am tuns parul la mijlocul verii (era pana sub coate, iar acum e pana la umeri), asa ca nu ma lasa inima sa il tund iar. Crezi ca masca asta m-ar ajuta? Nu ar fi o problema chiar atat de mare daca nu ar veni inceperea liceului, unde nu mi se permite parul vopsit. Multumesc anticipat :)

    RăspundețiȘtergere
  66. Dupa cat timp ai revenit la culoarea ta naturala? mai exact de cate ori ai folosto?

    RăspundețiȘtergere
  67. Daniela Nazarovici16 septembrie 2013 la 15:34

    Gen daca sunt satena si vreau sa imi fac la varfuri, oare ce culoare o sa iasa

    RăspundețiȘtergere
  68. Buna! Nu am intalnit aceasta situatie pana acuma. Eu mai foloseam inainte violet de gentiana, ca sa deschid blondul sau sa am suvite mov, dar iesea mereu la spalat. Albastru de metil nu am folosit. Poti sa incerci, dar nu stiu ce rezultate o sa ai :(.

    RăspundețiȘtergere
  69. Daca vrei sa ajungi la ombre, nu stiu daca te ajuta aceasta masca, deoarece are efecte foarte mici si trebuie perseverat.

    RăspundețiȘtergere
  70. O sa incerc si eu odata masca pe care o aplici tu :D. Nu te contrazic.
    Nu degeaba trebuie amestecata mierea cu ulei de masline ;)

    RăspundețiȘtergere
  71. Daniela Nazarovici16 septembrie 2013 la 16:47

    Pot pune lingura mare de miere de albina sau una mica

    RăspundețiȘtergere
  72. Eu am folosit lingura mare, atat pentru miere, cat si pentru apa si ulei.

    RăspundețiȘtergere
  73. Buna ! Eu sunt roscata si as vrea sa ma fac un blond miere ,Crezi ca are vreun efect la mine masca folosita de tine? Adica sa mi se mai duca putin din roscat ... Tin sa te anunt ca nu sunt roscata inchis ci destul de deschis, m-am vopsit pana acum doar cu Palette Deluxe ,rosu rubiniu... Vreau sa ajung la blondul pe care il vreau treptat nu intr-o saptamana :))).Nu as vrea sa mai folosesc decolorant sau alte produse de genul asta ca si asa mi-am distrus parul,e rar si ars ,saracul... Chiar m-ar interesa parerea ta :D

    RăspundețiȘtergere
  74. Buna ! Eu sunt roscata si as vrea sa ma fac un blond miere ,Crezi ca are vreun efect la mine masca folosita de tine? Adica sa mi se mai duca putin din roscat ... Tin sa te anunt ca nu sunt roscata inchis ci destul de deschis, m-am vopsit pana acum doar cu Palette Deluxe ,rosu rubiniu... Vreau sa ajung la blondul pe care il vreau treptat nu intr-o saptamana :))).Nu as vrea sa mai folosesc decolorant sau alte produse de genul asta ca si asa mi-am distrus parul,e rar si ars ,saracul... Chiar m-ar interesa parerea ta :D Asa eram acum aproximativ 3 sapt si nu m-am mai vopsit deci s-a mai dus din culoare din cauza spalarilor :D

    RăspundețiȘtergere
  75. Buna,am si eu o intrebare referitoare la acest subiect si anume aceasta masca o intindem doar e ar excluzand scalpul sau masam si scalpul? Mutumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  76. Buna,acum 2 luni m-am vopsit blonda iar dupa o luna m-am vopsit bruneta... dupa un timp mi s-a decolorat putin parul si am suvite maro...parul meu natural este saten putin mai deschis..daca as face masca pe care ai facut-o si tu as avea sanse sa ajung cat de cat la culoarea mea naturala?..apropo mi-a cazut foarte mult par si nu as vrea sa mi.l decolorez.. :)

    RăspundețiȘtergere
  77. aici este culoarea mea naturala

    RăspundețiȘtergere
  78. Daca nu e uleiul extra virgin si doar de masline , e vre-o problema ???

    RăspundețiȘtergere
  79. Pentru decolorarea parului incerca COLOR OFF- este un produs profesional rusesc ce decoloreaza parul fara sa il arda, il poti comanda la nr 0754921669:
    https://www.facebook.com/ColorOffDeLaEstelProfessional

    RăspundețiȘtergere
  80. Pentru decolorare incearca COLOR OFF este un produs rusesc ce nu arde parul, https://www.facebook.com/ColorOffDeLaEstelProfessional

    il poti comanda la nr 0754921669

    RăspundețiȘtergere
  81. pentru decolorarea parului, mai rapid , eu am gasit acest produs rusesc-COLOR OFF, DECOLOREAZA PARUL FARA SA IL ARDA!!!!

    https://www.facebook.com/ColorOffDeLaEstelProfessional

    RăspundețiȘtergere
  82. buna! intrebarea mea este daca deschiderea( pe par brunet) se face uniform.

    RăspundețiȘtergere
  83. Eu am parul natural saten inchis si m`am vopsit acum o luna si ceva roscat intens , mi`a iesit un rosu foarte aprins,dar cu timpul, s`a dus din culoare.. problema e ca nu mai vreau sa ma vopsesc roscata, as vrea sa bag un saten inchis(diferit de culoarea mea naturala) , dar ma gandesc ca n`o sa`mi iasa.. vreau sa scot cat pot roscatul acesta din par ..oare o sa reusesc?

    RăspundețiȘtergere
  84. Si inca o intrebare... de la acest remediu, a inceput sa ti se ingrase parul? Eu am deja problema aceasta..si imi este frica sa nu ajung sa ma spal in fiecare zi , cu toate ca ma spal la 2 zile .. :(

    RăspundețiȘtergere
  85. Buna! Doar folosind masca cu miere nu o sa scoti roscatul, deoarece nu are o putere atat de mare. Cel mai mult o sa iti iasa cateva reflexii mai deschise.
    Ai putea sa incerci Colour B4 http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2013/05/review-colour-b4-extra-strength-hair.html. Roscatul, la fel ca negrul iese destul de greu din par :(

    RăspundețiȘtergere
  86. S-a ingrasat putin, dar si-a revenit pe parcurs. Acuma depinde mult si de parul tau..

    RăspundețiȘtergere
  87. Buna, eu am parul blond la varfuri si as vrea sa mi-l decolorez sa ajunga la culoarea naturala(saten), crezi ca ar avea efect masca si in cazul meu?

    RăspundețiȘtergere
  88. Buna, am parul natural negru inchis, l-am tot vopsit cu roscat, se vede roscat dar nu ca pe cutiile cu vopsea. Acum 2 zile m-am vopsit iar cu Aramiu de la Palette. Vreau sa ajung la un roscat mai deschis (roscat intens). Are ceva daca folosesc tratamentul saptamana asta? (rementionez ca mi-am vopsit parul cu permanet acum 2 zile cu aramiu)

    RăspundețiȘtergere
  89. OK.. am facut o prostieee :)) mi`am luat vopsea saten inchis, si m`am vopsit peste roscat .. mi`a iesit NEGRUUUUU (ca lu Moricia ) , uhh..nu ma pot obisnuii cu aceasta culoare..vreau sa`l deschid asa cum ai facut tu :)) , eu am parul gras de felul lui..acum sper sa nu ajung sa ma spal in fiecare seara pe cap :)

    RăspundețiȘtergere
  90. Buna! Mierea contine peroxid care deschide parul, nu scoate vopseaua din par :( De ce nu folosesti un nuantator pe varfuri ca sa uniformizezi culoarea?

    RăspundețiȘtergere
  91. Ohh :( si eu am patit cu saten inchis sa ajung neagra. De acuma nu mai vreau sa aud de saten inchis/negru never.
    Si parul meu este gras, dar nu tin minte sa se fi ingrasat mai tare decat trebuia. Sper sa ajungi la ce culoare doresti sa ai aiba efect mierea si in cazul tau :-*

    RăspundețiȘtergere
  92. Buna,culoarea mea naturala a fost saten si dupa m-am vopsit dark brown, voiam ceva sa se duca mai inspre brunet dar de la primele spalari sa cam dus din culoare revenind aproape la culoarea mea naturala si acum vreau sa ma vopsesc un roscat inchis si nu stiu ce sa fac imi e teama sa nu se prinda sau sa am zeci de mii de culori in cap. Am vorbit si la salon si mi-a spus ca ar trebui sa fac un decapaj ceea ce nu vreau sa fac pentru ca , cred ca mi-ar strica parul. Ce pot face?

    RăspundețiȘtergere
  93. Buna!
    Exista riscul sa se prinda roscatul doar pe partea naturala si sa iti ramana inchis la varfuri. Eu am folosit acuma ceva timp Colour B4 si am scos satenul inchis din par, si acuma m-am vopsit cu o nuanta de roscat inchis (Casting 360 dark cherry) si a prins pe tot parul. (http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2013/05/review-colour-b4-extra-strength-hair.html).
    Masca cu miere deschide foarte usor parul, daca e folosita de multe ori, dar nu scoate vopseaua din par. Colour B4 scoate pigmentul de vopsea din par.

    RăspundețiȘtergere
  94. Da am auzit si eu de Colour B4 dar nu am cum sa il iau deaorece la noi in tara nu se gaseste. Un sfat ? Adica nu stiu parul meu are parti mai inchise de saten iar altele mai deschise. Ma gandesc daca ma voi vopsi de mai multe ori roscat poate se va prinde.

    RăspundețiȘtergere
  95. Asa este :( din pacate nu se gaseste la noi, doar prin comanda online. Si parul meu avea la fel, varfurile mai inchise, pe alocuri mai deschis, si a prins bine vopseaua. Doar ca eu am ales un rosu inchis movuliu (uite aici poze https://www.facebook.com/photo.php?fbid=631603443573966&set=a.210230279044620.50354.207740179293630&type=1&theater) Eu vreau sa ajung la burgundy :D. Sigur o sa prinda si roscatul, eu stiu ca rosul se prinde, mai ales daca te vei vopsi constant cu rosu, cu timpul o sa ajungi la nuanta dorita. Am mai auzit la unele fete ca puneau oxidant suplimentar cand se vopseau sa le deschisa nuanta parului mai bine, dar nu am incercat si nu stiu exact cum este. Sau mai este metoda sa vopsesti mai intai partea inchisa, care a fost vopsita inainte, lasi 15-20 minute si apoi radacinile (ca sa nu ai radacinile prea deschise) si mai lasi vreo 10 minute. Nu trebuie sa ne dam batute! Sigur o sa ajungem la nuanta dorita ;)

    RăspundețiȘtergere
  96. Exact culoarea aceea o vreau si eu, cum avea Cheryl Cole. Eh vad eu ce fac, multumesc mult pentru sfaturi :*

    RăspundețiȘtergere
  97. Ok, you are a life saver!! În loc de un blond miere mi-a ieșit un saten... oribil
    Reteta ta mi a aparut printrele primele căutări pe google, cum sa deschid culoarea părului la loc
    And it worked!! Părul este cu cel puțin o nuanta mai deschis.
    Just wanna say thanks girl!!!

    RăspundețiȘtergere
  98. Buna,


    Sunt tentata sa incerc aceasa masca, pentru ca imi doresc sa ajung la nuanta lui Cheryl Cole, dar cu un ton mai inchisa. Un soi de saten cu reflexii roscat-movulii. Poate am citit prea repede articolul tau si mi-a scapat. N-am inteles exact daca rezultatul de dupa a fost in urma unei aplicari singulare a unei astfel de masti sau dupa aplicarea mai multor masti de acest gen. Povestea din ultimii ani a parului meu este urmatoarea. Parul meu natural este un saten mediu. O culoare frumoasa care insa a ajuns sa ma plictiseasca la un moment dat. Prima vopsea aplicata a fost l'oreal casting saten inchis. Vreo doi ani am fost multumita pana cand mi-am dorit din nou o schimbare. Stiam ca fara decapaj, nu voi putea sa scap de culoarea inchisa dar sa-mi si pastrez lungimea parului. Parul s-a comportat exemplar in urma decapajului. Faptul ca folosisem vopsea fara amoniac si ca nu aplicasem la vopsiri...vopsea peste vopsea peste vopsea ..a contat. Pana si tipa de la salon era minunata de cat de sanatos arata parul in urma decolorarii si revopsirii. Rezultatul final a fost o nuanta ciocolatie a parului. Insa aceasta nuanta n-a rezistat decat un an in par, caci am revenit la saten inchis. Pentru alti 2-3 ani am mers pe saten inchis, de data aceasta de la l'oreal preference. Asta pana la inceputul toamnei (2013) cand am decis: nu mai vreau saten inchis (ce surpriza, nu?:))) Am fost la salonul unei prietene, mi-a facut decapaj (din nou). Parul arata in continuare bine, insa nu excelent. Motivul nu era insa decapajul in sine, ci faptul ca parul meu arata usor degradat de la o placa de par adusa din state, care iti crepona parul ( pentru cele curioasa cautati pe youtube jarmaine-big crimpy hair.....)...iti dadea un volum fara prea multe batai de cap si un par ondulat frumos, dar iti ardea parul extrem de tare (cu toate ca foloseam un produs foarte bun pentru protectie impotriva caldurii, parul capata un miros ciudat care iesea dupa 3-4 spalari...deci, se subintelege ce suferinte avea firul de par). Anyway, dupa decapaj prietena mea mi-a aplicat o vopsea fara amoniac (recomandandu-mi sa folosesc in continuare vopsele fara amoniac) pentru a nu mai agresa atat de tare parul (si-asa destul de sensibil). Bun...culoarea obtinuta dupa decapaj si vopsire era un aramiu. Nu era o culoare urata insa nici ceea ce mi-as fi dorit eu cu ardoare. Asa ca acum doua saptamani am decis sa imi inchid un pic nuanta. Din pacate, am facut cea mai proasta alegere. Nefiind, se pare, pe deplin constienta de nuanta deschisa a firului de par, nuanta ciocolata pe care am ales-o s a dovedit a fi mai inchisa dupa aplicarea pe parul meu. Rezultatul? Un saten inchis. Nu la fel de inchis ca cel de dinaintea decapajului, dar in mod cert n-are nicio treaba cu nuanta de ciocolata pe care mi-o doream:(. Acum as vrea sa repar cumva aceasta greseala ( gandindu-ma ca avand in cap o vopsea fara amoniac-casting- va reactiona mai bine la masca ..cu ulei si miere). Dupa cum am zis si la incepututl acestui mesaj foarte amplu (scuze!) m-am gandit sa aplic masca de acest gen si sa stau cu ea..cel putin jumatate de zi, (poate chiar si peste noapte--caci am aceasta posibilitate). Apoi sa aplic vopseaua de la casting nuanta 262 coacaza neagra. Avand in vedere ca in urma tratamentului parul nu cred ca se va deschide decat cu 1 ton maxim doua, odata aplicata vopseaua, voi avea un saten inchis cu reflexii roscat-movulii. Crezi ca am vreo sansa ? Eu la spalari observ cum curge vopseaua de pe par (dar sincer, nu am rabdare sa astept cele 28 de spalari, ca sa imi dau seama...ca nu s-a dus asa cum mi-as fi dorit). Acum, eu nu-mi doresc sa se duca de tot vopseaua, sa ajung la nuanta mea naturala sau la nuanta de dinainte. Imi doresc sa se deschida doar un pic, astfel incat sa se prinda noua nuanta. Iti multumesc pentru raspuns anticipat si inca o data, scuze pentru acest mesaj lung:D

    RăspundețiȘtergere
  99. Ma bucur foarte mult ca te-a ajutat articolul meu!! :-D

    RăspundețiȘtergere
  100. Buna!
    Si pe mine ma tenteaza nuanta lui Cheryl Cole, este foarte frumoasa.
    Eu zic sa incerci, deoarece sunt sigura ca o sa aiba rezultate bune, avand in vedere ca ai folosit vopsea semi-permanenta. La mine, rezultatul din poza este dupa o singura folosire. Pe portiunea de par unde am fost vopsita cu saten inchis s-a mai deschis, doar unde mai aveam negru a ramas la fel. Dar negrul se duce extrem de greu.
    Cu cat mentii masca mai mult si folosesti mai des tratamentul, rezultatele vor fi mai vizibile.
    Bafta multa! Sa imi spui si mie cum a mers si daca s-a deschis suficient! Sper sa ajungi la nuanta dorita!

    Te pup! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  101. M-am gandit sa imi spun si eu parerea despre aceasta masca in calitate de utilizator fibel al acesteia. Aventura a inceput in luna noiembrie. Am aplicat mierea cu mare frica pe varfuri. Ma temeam sa nu ma trezesc cu o schimbare prea mare de dimineata. Nu a fost asa. Nu s-a vazut mai nimic. Am continuat pana la sfarsitul saptamanii(6 aplicari in total). Dupa acest timp rezultatele erau oarecum vizibile, nu foarte mult. Saptamana urmatare am mai aplicat de 4 ori. Unele suvite erau deschise vizibil( un saten foarte deschis, in conditiile in care parul meu este un saten mediu, nevopsit). Mi-am zis sa incerc si altceva, un alt mod de decolorare naturala si atunci am descoperit lamaia. Am aplicat doar pe suvitele deschise. Nu am facut totul ca la carte in sensul ca nu am stat la soare sa se usuce sucul de lamaie pentru ca era decembrie :)) am stat peste noapte. Dupa 3 aplicari aveam suvite blonde, stralucitoare. Am mai aplicat mierea de 2 ori si rudele au inceput sa imi spuna ca se vede. Am fost foarte, foarte incanta. Am mai aplicat lamaia pe varfuri de vreo 2 ori . Ultima decolorare cu miere a fost in ianuarie si in timp ce scriu astept sa se activezi peroxidul din miere pentru inca o aplicare. In concluzie: MASCA FUNCTIONEAZA! Recomand insa decolorarea cu lamaie. Acesta usuca usor parul dar dupa cateva spalari si aplicari de balsam totul revine la normal. Sunt foarte incantata de acesta metoda naturala si rezultatele ei mai ales pentru ca functioneaza si nu distruge parul ca decolorarea de la salon. Multumesc mult pentru articol m-a ajutat foarte, foarte mult. De fiecare data cand imi fac bucle suvitele ies foarte bine in evidenta(apropo multumesc si pentru tutorialul cu ondulatorul, imi plac rezultate , buclele sunt la fel de frumoase ca ale tale). CHIAR RECOMAND ACEASTA MASCA!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  102. Ma bucur foarte mult ca te-a ajutat experienta mea si ai descoperit trucuri proprii! Uite ca am mai invatat un lucru nou, si anume, utilizarea sucului de lamaie. Eu mai foloseam lamaia pentru unghii, deoarece le albeste, le curata si le lasa frumoase, dar nu m-am gandit sa o folosesc si pe par.
    Multumesc mult pentru ca ti-ai impartasit experienta ta cu noi :-*

    RăspundețiȘtergere
  103. hey..buna..eu sunt bruneta... dar nu m.am mai vopsit de 5 luni si am parul crescut cam 8 cm ...si este culoarea mea naturala..dak vreau sa imi apric acest,,decolorant,,il aplic de la radacina..sau doar unde am negru ?

    RăspundețiȘtergere
  104. BUna!
    Eu zic sa incerci sa aplici unde este negru, deoarece actioneaza si pe parul natural si il poate deschide. La mine a iesit un degrade. Se poate vedea in unele poze ca mi-a deschis mai mult parul natural, dar mi-a lasat reflexii frumoase, in special in bataia soarelui. Si ar trebui folosit de mai mult ori pentru rezultate vizibile.

    RăspundețiȘtergere
  105. multe perosoane imi spun sa nu aplic aceasta masca si sa ma decolorez la salon...nu stiu ce sa fac..imi este teama sa nu patesc vreo boroboata... (ai putea sa imi dai un sfat..?)

    RăspundețiȘtergere
  106. Nu ai cum sa patesti ceva de la aceasta masca deoarece decoloreaza foarte greu, avand o cantitate de peroxid mica, mai ales pe parul deja vopsit, din acest motiv dureaza mult pana se vad rezultate si trebuie folosita de multe ori. Daca vrei o decolorare mai rapida si vrei sa-ti schimbi nuanta, atunci nu cred ca vei reusi cu aceasta masca. Poti sa incerci o data sa vezi daca are efect la parul tau. Nu are de ce sa iti fie frica, pentru ca iti lasa parul matasos si stralucitor.
    Daca decizi sa te decolorezi la salon, ai grija sa folosesti masti hidratante dupa, sa nu se despice firele de par.

    RăspundețiȘtergere
  107. am inteles...intreb pentru.ca este prima oara candfac acest lucru si deasta imi este teama...am mai vazut la fete ca le.au cazut parul si dasta imi e teama...oricum multumesc mult ;)

    RăspundețiȘtergere
  108. Stai linistita, deoarece nu ai ce sa patesti de la miere ;)

    RăspundețiȘtergere
  109. Andreea Simona Prodan14 aprilie 2014 la 14:57

    Buna! Eu sunt bruneta,m-am vopsit cam de 10 ori cu negru pana acum! am inceput anul trecut in martie si acum m-am cam saturat de negru,mi se pare ca ma imbatraneste.Am inteles ca aceasta masca nu scoate culoarea din par,dar macar are vreun efect??? Mentionez ca am parul lung,dar rar si cu o tenta rapida de ingrasare.
    Nu vreau sa merg la salon pt decapaj ca mi-e frica sa nu il stric mai rau! Multumesc anticipat pt raspuns!

    RăspundețiȘtergere
  110. Buna!
    Incearca o data masca cu miere sa vezi ce rezultate ai, poate iti mai deschide usor parul. Cu toate ca e ff greu de scapat de negru si daca vrei sa il elimini de tot, nu cred ca vei reusi doar cu miere. Eu am mai folosit un produs care scoate vopseaua din par fara sa-l distruga, doar ca se gaseste doar pe site-urile internationale si este destul de scump, aprox 12 lire o cutie. Pe ebay se gaseste mai ieftin, doar ca ai nevoie de paypal si dureaza cam o luna comanda.
    Am scris aici despre el: http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2013/05/review-colour-b4-extra-strength-hair.html

    RăspundețiȘtergere
  111. Buna . sunt vopsita cu loncolor rosu exploziv...si vreau sa devin satena la parul meu natural...saten mai deschis..o sa iimi fooloseasca acest preparat?

    RăspundețiȘtergere
  112. Buna!


    Poti sa incerci, deoarece nu ai nimic de pierdut. Nu garantez ca vei observa rezultate dupa 6 ore, dar depinde mult si de structura parului tau, cat de puternica a fost vopseaua. Oricum eu iti recomand sa incerci de mai multe ori. Rau nu are cum sa-ti faca, din contra, masca hraneste parul si il lasa matasos. Bafta! Sper sa ajungi la nuanta dorita!

    RăspundețiȘtergere
  113. chiar ajuta ,mam convins ,am incercat de 3 ori parul e vopsit negru 3 ani ,si chiar a desparut vopseaua neagra sigur ca nu total,iar pentru ca dorinta era prea mare miam sters coloarea negra cu COLOR OFF ,si ma bucur enorm de rezultat ,parul meu nu e destrus

    RăspundețiȘtergere
  114. Această metodă de decolorare a părului poate fi făcută și la câteva zile după ce m-am vopsit? Sau trebuie să aștept un interval mai îndelungat de timp ca să-și facă efectul?

    RăspundețiȘtergere
  115. Poti sa incepi si la o saptamana. Chiar daca nu iti va decolora prea mult parul, il va hidrata. Depinde foarte mult cat de rezistenta este vopseaua folosita, de cate a fost vopsit parul inainte si de structura firului tau de par. In orice caz nu vei pati nimic rau de la masca cu miere, deoarece decoloreaza destul de greu, avand o cantitate de peroxid mica, mai ales pe parul deja vopsit, din acest motiv dureaza mult pana se vad rezultate si trebuie folosita de multe ori.

    RăspundețiȘtergere
  116. Marina Daniliuc13 iulie 2014 la 18:33

    Pentru decolorarea parului puteti incerca produsul profesional Rusesc -COLOR OFF, ce nu contine amoniac si nu arde parul, dar decoloreaza numai parul vopsit, nu si pe cel cu oxidant ,mai multe detalii vedeti aici: https://www.facebook.com/ColorOffDeLaEstelProfessional

    RăspundețiȘtergere
  117. Marina Daniliuc13 iulie 2014 la 18:35

    Pentru decolorarea parului puteti incerca produsul profesional Rusesc -COLOR OFF, ce nu contine amoniac si nu arde parul, dar decoloreaza numai parul vopsit, nu si pe cel natural ,mai multe detalii vedeti aici: https://www.facebook.com/ColorOffDeLaEstelProfessional
    sau la nr de tel 0754921669

    RăspundețiȘtergere
  118. pentru decolorarea parului incercati produsul rusesc COLOR OFF, DAR DECOLOREAZA NUMAI PARUL VOPSIT!!! ai ulte detalii gasiti aici: https://www.facebook.com/ColorOffDeLaEstelProfessional?ref=hl
    sau la nr de tel : 0754921669

    RăspundețiȘtergere
  119. Acum 3 luni mam vopsit bruneta si acum un sfert din par a revenit la culoarea mea naturala saten deschis...daca ma decolorez cu apa oxigenata si miere de albina crezi ca revine la culoarea naturala?

    RăspundețiȘtergere
  120. e neaparat ulei de masline?

    RăspundețiȘtergere
  121. Pentru decolorarea parului va recomand produsul rusesc COLOR OFF, nu contine amoniac, nu arde deloc parul dar decoloreaza numai parul vopsit , il puteti comanda la nr 0754921669 sau mai multe poze si informatii gasiti aici: https://www.facebook.com/ColorOffDeLaEstelProfessional?ref=hl

    RăspundețiȘtergere
  122. Buna m'am vopsit cu henna rosu acu vreo 2 saptamani de 2 ori insa nu a iesit acel rosu care mi.-l doream..crezi ca m'as putea decolora cu miere.mai bine zis actioneaza asupra hennei???ca am inteles ca doar prin tuns scapi de ea...

    RăspundețiȘtergere
  123. Buna! Nu stiu daca actioneaza asupra hennei, dar poti sa incerci, deoarece mierea nu iti face rau. Multe persoane isi fac masti acasa din miere, pentru hidratarea parului. Eu zic sa incerci ;) poate are efecte :-*

    RăspundețiȘtergere
  124. am incercat...sa stii ca functioneaza,,,insa si henna se duce la spalat..deci sper sa revin la un saten roscat in cat mai scurt timp!pt cele care cred ca nu se poate scapa de henna sau ca te faci verde..nu are cum natural contra natural are efecte!

    RăspundețiȘtergere
  125. Buna! Dupa spalare parul trebuie sa se usuce natural?

    RăspundețiȘtergere
  126. Buna! Nu neaparat. Eu nu imi las parul sa se usuce natural, deoarece nu imi place cum se aseaza. Uscatorul imi confera volum si parul se aseaza mai frumos. Nu l-am lasat sa se usuce natural nici dupa ce am folosit masca cu miere.

    RăspundețiȘtergere
  127. Ma bucur mult ca a functionat si la tine :-* sper sa ajungi la culoarea dorita cat mai repede!

    RăspundețiȘtergere
  128. Buna, mam vopsit roscata si daca as folosi si eu acest tratament , miar mai iesi din culoare?

    RăspundețiȘtergere
  129. Trebuie sa ma spal cu sampon inainte sa pun continutul?

    RăspundețiȘtergere
  130. Buna ! Sunt vopsita blonda .. As vrea sa revin usor usor la culoarea mea naturala (saten inchis) daca folosesc aceasta metoda ce se intampla? Ma deschid spre saten?

    RăspundețiȘtergere
  131. Buna! Daca esti vopsita blond, atunci eu iti recomand sa folosesti o vopsea usoara, fara amoniac, ca sa inchizi culoarea parului spre cea naturala. Nu are cum sa iti inchida nuanta parului tratamentul cu miere, deoarece parul tau este deja decolorat de la blond.

    RăspundețiȘtergere
  132. Multumesc frumos pentru raspuns 😘

    RăspundețiȘtergere
  133. Buna....M-am vopsit acum o luna bruneta pt prima oara si deja varfurile au inceput sa se decoloreze....Doar ce mi-am aplicar masca...O functiona mai repede la mine? :D

    RăspundețiȘtergere
  134. Pentru decolorarea rapida a parului va recomand produsul profesional rusesc COLOR OFF, produsul nu contine oxidant, nu arde absolut deloc parul, insa decoloreaza numai parul vopsit, nu decoloreaza parul natural, detalii poze si pareri le gasiti pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/ColorOffDeLaEstelProfessional?ref=hl

    sau la nr de tel: 0754921669

    RăspundețiȘtergere
  135. buna! doar ce m-am vopsit cu un blond mediu si nu imi place ce a iesit. as vrea sa scap de nuantele roscate. culoarea mea naturala este saten ..crezi ca lamaia ar deschide nuanta de blond sau pur si simplu ar elimina vopseaua de pe par?

    RăspundețiȘtergere
  136. Dupa ce aplici masca,nu iti cade parul sau ceva?

    RăspundețiȘtergere
  137. Nu am avut astfel de probleme atunci cand am folosit masca.

    RăspundețiȘtergere
  138. Color off,decolorantul rusesc fara amoniac, care nu arde parul il gasesti pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/ColorOffDeLaEstelProfessional sau il poti comanda la nr 0754921669

    RăspundețiȘtergere
  139. Ana Lucia Boldi7 iulie 2015 la 13:30

    Pare interesant acum încerc sper sa iasă ceva .ms.bafta și altor fete.

    RăspundețiȘtergere
  140. Buna, m-am vopsit blonda la salon fara decolorare ( e prima vopsire) si nu imi place deloc . Culoarea mea naturala este saten castaniu. As doru sa revin la culoarea mea naturala. Ce as putea face ,fara sa folosesc din nou o alta vopsea?

    RăspundețiȘtergere
  141. Incearca un nuantator, daca nu vrei sa folosesti vopsea permanenta. Altfel nu stiu cum ai putea sa ajungi la o culoare mai inchisa.

    RăspundețiȘtergere
  142. Petronela Irina27 iulie 2015 la 01:17

    M am vopsit recent cu o vopsea permanenta fara amoniac de la olia... cum scap de ea? vreau sa ajung la culoarea naturala...m am vopsit bruneta ...dar culoarea mea naturala este saten..Helpppppppppppppp

    RăspundețiȘtergere
  143. Petronela Irina27 iulie 2015 la 01:19

    M am vopsit recent cu o vopsea permanenta fara amoniac de la olia... cum scap de ea? vreau sa ajung la culoarea naturala...m am vopsit bruneta ...dar culoarea mea naturala este saten helppp

    RăspundețiȘtergere
  144. Buna! Poti sa incerci masca cu miere in repetate randuri, deoarece nu are de ce sa iti faca rau. Poate va avea efect si te va ajuta. Dar, nu pot sa garantez efecte imediate, avand in vedere ca te-ai vopsit bruneta. Chiar daca vopseaua este fara amoniac, tot permanenta este :( Alt produs care scoate culoarea din par este http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2013/05/review-colour-b4-extra-strength-hair.html, la unele persoane a functionat foarte bine (inclusiv mie - asa am scapat complet de negru), dar sunt si persoane nemultumite de produs..

    RăspundețiȘtergere
  145. Buna ziua!eu sunt un roscat rubiniu este o culoare inchisa.am facut un decapaj am fost 2 luni roscat deschis.acum l am inchis nestiind ca iese asa inchis.cum il pot drschide pt ca vreau in rosu deschis.rosu rubiniu

    RăspundețiȘtergere
  146. Buna mam vopsit roscat deschis cum sa fac sa ajung la culoarea parului meu natural saten ???

    RăspundețiȘtergere
  147. Buna! Din pacate, roscatul se duce foarte greu din par :(. Chiar daca acoperi cu o vopsea inchisa, tot raman reflexii rosii. Nu pot sa iti dau sfaturi in aceasta privinta. Cel mai bine intrebi un specialist. Probabil o sa ai nevoie de un decapaj si apoi o vopsire in nuanta ta.

    RăspundețiȘtergere
  148. Multumesc pentru acest articol! Foarte buna pentru mine postarea ta...

    RăspundețiȘtergere
  149. De cate ori pe saptamana se poate aplica masca???

    RăspundețiȘtergere
  150. De fiecare data cand te speli, daca ai rabdare. Daca nu, o data pe saptamana este ok.

    RăspundețiȘtergere
  151. Multumesc...am facut azi si mi sa deschis parul (am avut un negru negru)si a iesit cat de cat mai incerc

    RăspundețiȘtergere
  152. Multumesc chiar mi-a deschis nuanta părului il aveam negru albăstrui si acum il am un saten mediu chiar a funcționat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super!! ma bucur mult :)

      Ștergere
    2. Si eu am problema asta. Vreau sa plec de la aceeasi culoare si sa ajung la aceeasi nuanta. Imi este frica sa nu dau de blond. Cat ai stat cu aceasta nuanta pe par?

      Ștergere
  153. Dar eu in afara de masca cu miere am pulverizat pe par si zeama de la 2 lamai si chiar mi sa deschis culoarea parului

    RăspundețiȘtergere
  154. buna am si eu o intrebare caci as vrea sa incerc amestec ce cantitate de mască ai folosit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Nu mai tin minte exact. Au trecut cativa ani de atunci :).
      Puneam cate putin, amestecam si mai adaugam daca este nevoie.

      Ștergere
    2. Bună !!! Am aplicat aceasta mască acum 2 zile si pot spune ca mi.a deschis parul foarte bine (dintr.un roscat inchis am ajuns la un ciocolatiu )nu am ținut masca numai 4 ore fiind nerăbdătoare sa vad rezultatul 😊Azi am aplicat.o din nou (sper sa nu afecteze fiind utilizată prea des )☺Deci rezultate sunt cu aceasta mască !!

      Ștergere
    3. Bună 😊Mi.Am aplicat aceasta mască acum doua zile mentionez ca a dat rezultate foarte bune adică din roscat inchis am ajuns la un ciocolatiu dar pt.ca vreau putin mai deschis azi am aplicat.o din nou. (Sper sa nu dăuneze parului fiind utilizata prea des)

      Ștergere
    4. Super! Nu are de ce sa dăuneze, din contra, sunt multe masti pentru par unde se folosesc aceste ingrediente si ajuta firul de par sa devina mai matasos.

      Ștergere
  155. Eu m-am vopsit acum 24 de ore cu un negru albastrui si nu imi place deloc cum imi sta. As vrea sa incerc si eu aceasta masca pentru a ajunge la un saten mediu, insa mi-e frica de blond ca dracului de tamaie. Ma poti sfatui in vreun fel?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din negru vopsit recent la saten mediu,, slabe sanse sa ajungi doar cu aceasta masca :-( Doar daca incerci de mai multe ori...

      Ștergere
  156. Nu ai cum sa ajungi de la blond la saten cu aceasta masca, deoarece ea decoloreaza, nu inchide la culoarea parul...

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate