Review: Colour B4 - Extra Strength - Hair colour remover (RO + EN)

marți, mai 07, 2013


Hristos a Inviat dragele mele! Sper ca ati avut cateva zile de sarbatoare asa cum v-ati dorit si v-ati relaxat! Lumina Invierii sa va aduca speranta, liniste si forta interioara! Eu am sarbatorit alaturi de familie si a fost relaxant si placut. Din pacate, cam scurta vacanta, dar asta este :). 

Pentru astazi v-am pregatit un articol mult asteptat si foarte util pentru fetele care si-au vopsit parul negru, dar acuma vor sa revina la culoarea lor naturala. Si eu am facut acest lucru acuma cativa ani si acuma nu mai vreau nici macar un fir de par negru, ci imi vreau parul castaniu inapoi. Am incercat si masca cu miere de albine si l-am mai deschis foarte putin, dar nu il deschide uniform si trebuie repetata de mai multe ori pentru rezultate mai bune si tinuta masca multe ore. Chiar daca mi-a placut cum imi lasa parul (stralucitor, matasos), nu am timp mereu sa stau cel putin 6-7 ore cu ea in par. O mai folosesc acuma cate o ora pentru netezirea parului. 
Dar, sa revenim la produsul minune care scoate pigmentul de vopsea din par, fara sa-l deterioreze (fara decolorare, decapare). Si anume....


EN: For today I prepared a long awaited and very useful article for those girls who have dyed black hair, but now want to return to their natural color. I did this thing for several years and now I want my brown hair back. I tried honey mask to lighten my hair, but i had minimum results and I should use it for several times and I don't have always time to spend at least 6-7 hours with her in my hair. But I do like how it leaves my hair - shiny, silky and I still used it sometimes for about an hour. 
But now we have to return to the wonderful product that shrinks the artificial dye molecules in the hair without damaging it. The product is....


Colour B4 - Extra Strenght! 



Cateva detalii despre produs:

Denumirea produsului: Colour B4 - Hair colour remover  - Extra Strength (exista de asemenea si varianta Regular)
Name of the product: Colour B4 - Hair colour remover  - Extra Strength (There is also the Regular version)

Descrierea produsului: 
Colour B4 elimina pigmentul de vopsea din parul vostru, care va fi inlaturat printr-o simpla spalare. Acest produs functioneaza doar pe parul vopsit artificial. Colour B4 nu modifica nuanta parului naturala, asa ca il final, dupa utilizarea produsului vei ajunge la nuanta naturala de dinaintea vopsirii artificiale. Colour B4 iti va reda nuanta naturala, doar daca aceasta este mai deschisa decat vopseaua artificiala aplicata. 
Daca vopseaua aplicata este mai deschisa decat parul vostru, pigmentul vostru natural a fost decolorat. In aceasta privinta Colour B4 nu poate sa va ajute, deoarece el functioneaza doar in sens invers (de la saten/negru spre saten deschis/blond). Chiar daca el va scoate pigmentul de vopsea din par, acesta va ramane tot deschis, nu are posibilitatea sa-l inchida la culoarea. Daca v-ati vopsit mai deschis decat nuanta parului naturala, cel ai simplu este sa utilizati o vopsea mai inchisa sa ajungeti la nuanta naturala. Aveti grija la nuante, sa nu fie prea inchise. 
EN: Description: Colour B4 shrinks the artificial dye molecules in the hair, enabling you to simply wash them away. What’s more Colour B4 does not touch your natural hair pigment so you are left with the colour which lay beneath your artificial shade. Colour B4 takes you back to your lightest shade. It will return your hair to its natural colour if the artificial hair colour applied is darker than your natural level.
If the artificial hair colour applied is lighter than your natural colour, the natural pigment within your hair has been chemically lightened. Although Colour B4 will remove the artificial dye, you will still notice your natural hair colour has lightened. In this situation (and to re-create your natural shade) simply select a hair colorant close to your own natural depth and tone.

Unde il gasim: direct de pe site-ul producatorului (www.colourb4.com), din diverse magazine din UK, magazine online, de pe Amazon sau Ebay. Sau in Romania online http://www.colourb4.ro/colourb4-extra/ 
EN: Where do we find the product: Directly from the manufacturer's website (www.colourb4.com) from UK shops, online shops, from Amazon or Ebay.

Pret: aproximativ 11,99 £. (transportul aprox 10 £)
EN: Price: about 11,99 £ (delivery about 10 £)

Ce contine pachetul?


Pachetul Colour B4 Extra, precum si cel Regular contine urmatoarele produse:
- o sticluta inscriptionata cu litera A in care se afla activatorul
- o sticluta inscriptionata cu litera B in care se afla solutia care indeparteaza vopseaua din par
- o sticluta inscriptionata cu litera C in care se afla buffer-ul - un fel de sampon, care spala moleculele de vopsea din par
- un set de manusi de unica folosinta
- instructiunile de utilizare - de citit cu atentie!!

EN: Colour B4 Package Extra and also the Regular one, contain the following products:
- Bottle A - Activator
- Bottle B - Remover
- Bottle C - Buffer
- One pair of gloves
- Instructions - read carefully!!
Cum se utilizeaza?

Se toarna continutul din sticluta A in cel din sticluta B si se agita foarte bine timp de 30 de secunde. Se poate aplica folosind sticluta B, dar eu am preferat sa vars tot continutul intr-un castronel de portelan (sau plastic) si sa aplic produsul folosind o perie pentru vopsit. 
Am inceput sa-l aplic de la radacina spre varfuri. Am fost ajutata de mama mea, deoarece am parul lung si imi era greu sa aplic continutul singura.  Dupa ce am aplicat pe tot parul, l-am infasurat in varful capului si am prins o punga menajera. Peste folie, mi-am pus si o caciula si am dat caldura la mare in camera. Ca sa actioneze bine produsul, trebuie sa stam la caldura. Daca stam in frig, acesta nu va avea rezultatele dorite. Timpul de actiune este de 60 minute si l-am respectat fara restrictii. 
Un singur aspect deranjant am gasit: mirosul urat al produsului. Dar, avand in vedere ca eram foarte entuziasmata sa funtioneze produsul am trecut peste acest aspect. Dupa cateva spalari a disparut complet din par. 


EN: You have to pour the entire contents of Bottle A in Bottle B and then shake very good Bottle B for about 30 seconds. You can use the bottle B to apply the product, but I prefer to pour the entire contents of Bottle B in a bowl (plastic or porcelain) and to apply the contain with a brush. 
I started applying the product from the roots to the ends. I ask my mother to help me, because I have long hair and it's very difficult to apply the content by myself. After I finished, I wrapped my hair with a plastic bag. After that I put a thick cap, to keep me warm and I turn ed on the heat to maximum in my room. 
It is very important to stay in a warm place. If we stay in a cold place, the product will not work. The time of action is 60 minutes and I complied it without restrictions.
One aspect I found disturbing: the unpleasant smell of the product. But considering that I was very excited for the product to work, I went over this. After several washes of my hair, the smell completely disappeared.



Dupa cele 60 de minute, urmeaza procesul de clatire, cea mai importanta etapa pentru a obtine rezultate. Cititi cu mare atentie instructiunile si urmati exact ce scrie acolo. Clatirea o sa dureze in jur de 15 minute. Prima data clatim parul timp de 10 minute in continuu sub jet de apa. Dupa aceste 10 minute, folosim buffer-ul si asteptam 2 minute sa actioneze. Dupa aceste minute, mai clatim inca o data parul timp de 5 minute, aplicam din nou buffer-ul si clatim foarte bine pentru finalizare. Eu am aplicat si putin balsam pentru par si am clatit din nou, deoarece aveam parul foarte incalcit. 


EN: After 60 minutes I went to wash my hair. This is the most important step. Read carefully the instructions and follow them exactly. The washing process will take about 15 minutes. First we have to rinse our hair for 10 minutes continuously under running water. After that, we use bottle C, the buffer, and we wait 2 minutes. After this, we rinse again our hair for 5 minutes and we repeat the process with the buffer. Finally we rinse very good the hair to finish the washing process. I use a little of conditioner, because my hair was very tangled.

Rezultatul 

(in poza din stanga - parul meu inainte de aplicarea produsului minune, iar in dreapta este o poza de a doua zi, dupa Colour B4 - first photo is before using Colour B4, and the second one is from the next day, after using Colour B4) 

Deoarece am parul lung, trebuia sa folosesc doua cutii de Colour B4, dar eu am utilizat doar una singura. Din acest motiv, varfurile inca mai au o tenta de negru. Daca mai folosesc o data produsul, sunt sigura ca o sa scap complet de vopseaua neagra. In cateva zile reflexele roscate s-au mai dus din par, culoarea a devenit uniforma, si anume culoarea mea naturala, un castaniu frumos. 


EN: Because I have long hair, I should have used two boxes of Colour B4, but I only used one. For this reason, the peaks still have a touch of black. If I'll use the product once again, I'm sure I'll get rid completely of black paint. In a few days redheads reflexes disappear and the hair color became uniform - my natural color, a nice brown.


Dupa cum se poate observa produsul functioneaza foarte bine! Pe site-ul producatorului o sa gasiti foarte multe review-uri la acest produs cu poze care atesta faptul ca acest produs are intr-adevar rezultate. 

EN: As you can see the product works very well! On the manufacturer's website you will find many reviews on this product with pictures that certified that this product does indeed work.

Alte precizari:
- daca ati folosit Colour b4, trebuie sa asteptati 7 zile pana sa va vopsiti din nou sau sa va decolorati (daca este absolut necesar acest pas, atunci folositi o vopsea temporara)
- puteti sa repetati procesul de maxim 3 ori consecutiv. 
- produsul se aplica pe parul curat
- urmati instructiunile exact asa cum sunt precizate ele. In caz contrar, exista riscul ca produsul sa nu functioneze! 

EN: Other specifications:
- If you use Colour B4, you have to wait 7 days before you repaint your hair again (if this is absolutely necessary, then use a temporary dye). 
- Do not use the hair straightener, curler for 2 weeks after using this product.
- You can repeat the process up to 3 times in a row.
- The product is applied to clean hair
- Follow the instructions exactly as they are specified. Otherwise there is a risk that the product might not work!


Merita aceasta investitie? Cu siguranta DA! Daca vreti sa scapati de o culoare inchisa a parului nedorita, fara efort, acasa la voi, fara sa va faceti probleme ca va deteriorati parul, fara sa cheltuiti milioane la coafor, acesta este produsul perfect. De acuma nu imi mai fac griji daca gresesc vopseaua, deoarece Colour B4 ma poate salva oricand :). 

EN: Worth the investment? Definitely YES! If you want to get rid of unwanted dark hair, without effort, without spending millions to the hairdresser, without worry that it will damage your hair, this is the the perfect product. From now on, I'm stop worrying if I use the wrong dye and the colour turned of to be darker than I like, because Colour B4 can save me anytime :).

Cum vi se pare rezultatul? Ati incerca Colour B4? 
What do you think about the result of this product? Would you try Colour B4?

You Might Also Like

43 comentarii

  1. pare totusi mai uscat firul de par..si aproape 20 lire..cam 100 ron sa zicem nu ajunge?
    la salon eu am intrebat pentru decapaj fara amoniac si ma ajunge 150 ron cu tot cu vopsit dupa...chiar daca deterioreaza parul mai putin...tot ataca cred si vopseaua asta B4...altfel cum ar deschide nuanta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunshine_sunshine7 mai 2013 la 15:03

    Ti-a ajuns la posta normala sau cea vamala?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu as putea sa spun care este mai bun, un decapaj sau acest produs, deoarece eu nu am facut niciodata un decapaj. As vrea sa stiu si eu exact cum functioneaza, care este secretul lui.
    Eu am parul castaniu, asa ca nu aveam nevoie chiar de decapaj si nici nu cunosc un salon de incredere.
    Parul arata asa deoarece nu l-am ma tuns de 1 an si 4 luni :)) si nu folosisem nici sampon, nici ulei pentru par, doar foarte putin balsam, atunci cand am facut pozele.
    Oicum eu sunt multumita de rezultate :) Vroiam sa-l mai deschid, sa se uniformizeze si sa am o nunta calda de castaniu.

    RăspundețiȘtergere
  4. La posta normala, intr-o saptamana.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunshine_sunshine7 mai 2013 la 15:48

    Multumesc pt raspuns! :*
    Arata foarte bine rezultatul, se vede ca produsul functioneaza.

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesant produsul:>

    RăspundețiȘtergere
  7. Adevarat a inviat! Eu nu m-am vopsit niciodata, dar imi amintesc foste colege care au facut greseala de a se vopsi cu negru intens si, daca voiau sa renunte la el, trebuia sa-l lase sa creasca, sa stea cu parul in doua culori si apoi sa-l tunda. Produsul asta cred ca usureaza foarte mult viata fetelor care se vopsesc

    Cu aceasta ocazie te informez ca te-am nominalizat si te invit sa faci si tu acest tag dulce, dulce: http://neverspoiledenough.blogspot.ro/2013/05/sunt-premianta.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Unde as putea gasii Colour B4 ?:( receent m-am vopsit brunet si imi sta oribil ,culoarea mea naturala era un blond deschis si imi statea foarte bine am incercat si masca cu miere si ulei de masline care intradevar mi-a deschis parul putin la culoare.

    RăspundețiȘtergere
  9. La noi nu se gaseste ?:(

    RăspundețiȘtergere
  10. hei..zilele trecute ziceam ca nu as vrea sa ma intorc la blond insa m-a uitat peste niste poze mai vechi si mi-e cam dor... insa se poate comanda doar prin plata cu cardul?

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc frumos :* o sa fac tagul cat de repede pot :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Se gaseste pe site-ul lor: http://www.colourb4.com/products/colour-b4-extra, jos in pagina ai sectiunea pentru cumparatori din Europa. Costa 11,90 lire, dar transportul este putin cam scump. In schimb produsul ajunge repede. Il mai poti gasi pe ebay.co.uk, pe la 11 lire (cu tot cu transport). Aici gasesti cateva articole despre cumparaturile pe ebay: http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/search/label/ebay. Trebuie sa verifici sa fie produsul din UK, ca sa ajunga la posta normala.

    RăspundețiȘtergere
  13. Din pacate nu l-am vazut la noi :(. Daca il aduc ma tem ca vor pune un pret enorm, cum se intampla de cele mai multe ori...

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, plata se face cu cardul la comandarea produsului, ca la toate comenzile online din afara. Recomand plata prin Paypal, deoarece este mai sigur si in caz ca este vreo problema, iti recuperezi mai usor banii.

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna!mi-am comandat si eu color b4,saptamana trecuta miercuri si nici pana azi nu am primit nimic.cat dureaza pana ajunge?merci!va pup.

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna Anca! Poate sa dureza cam 7-10 zile lucratoare. Acuma depinde si cat de repede se misca posta de la noi, dar saptamana urmatoare ar trebui sa primesti pachetul.

    RăspundețiȘtergere
  17. Am vazut ca au iesit la unele fete culori ciudata dupa ce au folosit acest produs. Eu acum l-am comandat, sper sa scap de negru. Crezi ca e vreo sansa sa-mi iasa vreun morcoviu in cap? Sunt satena mediu, spre inchis, de la natura, vopsita brunet, care nu mai e foarte intens, insa nu mi se mai duce din cap. MultumescQ

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna Alina! Din punctul meu de vedere nu ar trebui sa iti iasa morcoviu avand in vedere ca esti satena. Probabil la persoanele carora le-a iesit portocaliu au fost blonde sau roscate sau vopsite blond/roscat inainte de nuanta inchisa. La mine nu a iesit morcoviu. Mi-a iesit negrul din par si am fost putin maro, dar s-a dus dupa ce m-am spalat pe cap de 2 ori si a ramas satenul meu natural. Sa respecti exact instructiunile, timpul de actiune pe care il spun ei acolo, timpul de clatire, ca sa isi faca efectul bine. Eu am fost foarte multumita, pentru ca nu mai scapam de negrul din cap si nu vroiam sa ma decolorez.
    Sper sa ajungi al nuanta dorita! :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Nici eu nu mai scap de negrul din cap, ma imbatraneste, si de un an sunt asa, si nici la spalat nu a iesit aproape deloc. Si nici nu intentionam sa devin bruneta, insa saten inchis Palette negru negru a iesit. Sunt super fericita ca mi-ai raspuns si am gasit aceste informatii la tine pe blog. Marea mea nelamurire e ce vopsea sa folosesc mai departe, sunt speriata la gandul ca iar ies neagra in cap. As vrea sa obtin un saten cat mai natural, insa nu mai am incredere in vopsele. Ai putea sa ma sfatuiesti cu privire la o vopsea care nu iese foarte diferita de nuanta de pe cutie? O marca, o nuanta? As dori sa obtin un saten frumos, cam ceva cum apare parul tau in poza dupa operatiunea cu B4. Multumesc mult mult! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  20. Si eu am patit la fel, am vrut sa mai uniformizez nuanta si am ajuns din nou neagra. Dupa asta am folosit B4 si am scapat de tot de negru. S-a mai estompat maroul din poze dupa cateva spalari si am ramas doar cu nuanta mea naturala (mai exact asa http://goo.gl/gTk4mK, cu unele reflexii calde la soare). Si eu am avut tendinta sa ma mai vopsesc, dar nu mai am incredere ca o sa imi iasa nuanta dorita si nu vreau sa-l inchid din nou, iar la salon ajunge destul de mult vopsitul. Asa ca l-am lasat nevopsit de cand am utilizat B4 si sunt multumita de nuanta.
    Vezi ce iti iese dupa ce folosesti B4 si daca vrei sa te vopsesti neaparat, eu iti recomand ceva fara amoniac, sau ceva semipermanent.
    Te pup! Sper sa ajungi la nuanta dorita :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Asa ma gandeam si eu, sa vad ce-mi iese. Sunt perfect de acord cu tine, ajunge destul de mult la salon vopsitul, retusatul, asa ca mai bine semipermanent sau deloc. Apropo, nuanta ta naturala e absolut superba! Nici nu ai nevoie de vopsea. Esi o frumoasa! Multumesc mult de raspunsuri :-* :-*

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc mult! :* Sa-mi spui si mie cum ti-a iesit! Spor! :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Si la mine radacinile erau mai deschise, mai spre maro, dar s-a estompat acel maro dupa cateva spalari si s-a uniformizat cu restul parului. De deschis, nu s-a mai deschis. Incearca si masca cu miere de albine, mie mi-a dat niste reflexe frumoase si daca nu il deschide macar hidrateaza si hraneste parul (http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2012/11/diy-decolorarea-naturala-parului-cu.html). Am inteles ca ar mai fi un produs care deschide nuanta parului, sampon, balsam sau spray, John Frieda Sheer Blonde Go Blonder, dar nu l-am folosit, doar am auzit de el. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna,culoarea parului meu este saten inchis . Daca ma vopsesc rosu intens,ceva gen al Rihannei este posibil ca in viitor sa scap de culoare cu ajutorul acestei solutii daca nu mai doresc si sa revin la culoarea naturala?

    RăspundețiȘtergere
  25. Pe site-ul lor am vazut poze before/after cu persoane care au scapat de roscat, deci eu zic ca ar trebui sa functioneze. Cauta mai multe exemple pe google colour b4 red hair.

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna fetelor, a aparut si in Romania ColourB4, site-ul lor oficial este www.colourb4.ro

    RăspundețiȘtergere
  27. Hi, I would like to ask a question - some girls are noticing their hair goes back darker after a week or so when they've used colour remover products. Have you noticed something similar with this one?
    Thanks in advance!

    P.s. Nice review btw :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Hi! Thank you so much for your appreciation! My hair didn't turn back darker. Here are some pictures with my hair after a few weeks.
    http://1.bp.blogspot.com/--SesFwyFLv8/UiCMp8Zi00I/AAAAAAAAKi8/dwQYGi7XJBA/s1600/bratara_shamballa+(7).JPG
    JPG http://3.bp.blogspot.com/-QRFVyxL5y2A/UcC_OaA7rVI/AAAAAAAAJh0/whWqiiUcZlg/s1600/DSC_0021.JPG
    http://2.bp.blogspot.com/-7lVxxcsfVBw/Ue6G4UcT6II/AAAAAAAAKC4/JSE7LMeFZVg/s1600/kurtmann_blugi_stradivarius+(6).JPG
    This is my natural colour.

    Follow the instructions exactly as they are specified, minute by minute and the product will work perfect! :)
    Have a perfect day!

    RăspundețiȘtergere
  29. Thanks so much. And your hair looks gorgeous. Thumbs up :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Am folosit si eu azi.. dezamagire totala pt mine...aveam un negru saten inchis si vroiam macar cv mai deschis...am iesit saten sus la radacina si inchis mai jos,esec total. Regret decizia.. plus ca nu are nici o leg cu fosta mea nuanta,blond cenusiu. Parul arata destul de uscat...parerea mea sincera este ca acest produs este un decolorant ff usor...asa se vede:(daca aveti parul inchis ganditi va de doua ori inainte sa va faceti..vb ff serios:(

    RăspundețiȘtergere
  31. Off.. asa sunt si eu.. nu ne ramane decat sa inchidem radacinile sa fie uniform..oricum, proasta decizie sa ma fac

    RăspundețiȘtergere
  32. Total de acord cu Adina: acest produs este o mizerie, chiar NU FUNCTIONEAZA! Culoarea naturala a parului meu este castaniu-roscat si il vopsesc negru de cativa ani cu o vopsea banala (Garnier Essentials). Avand un par lung, am cumparat varianta ColorB4 Professional (3 flacoane a cate 300 ml fiecare) ca sa ma asigur ca va fi suficienta cantitatea de produs (si a fost mai mult decat suficienta). Am urmat intocmai instructiunile de utilizare, inclusiv testarea produsului inainte de folosirea in totalitate (fara aplicarea buffer-ului C, conform instructiunilor), iar rezultatul a fost unul bun, in sensul ca portiunea de suvita testata revenise la culoarea naturala. La fel s-a intamplat si la aplicarea integrala a produsului. Dupa ce am indepartat compozitia A+B din par, clatindu-mi parul mai mult de 10 min, parea ca acesta revine la culoarea naturala, se vedea castaniul natural, dar, dupa aplicarea buffer-ului C, parul s-a inchis la culoare instantaneu si a ramas negru intens, de parca m-as fi vopsit recent. Poate ar trebui specificat mai clar modul si conditiile de folosire al buffer-ului C, din moment ce, in procesul de testare, el nu este utilizat, asadar nu ai de unde sa stii ce efect va avea la aplicarea propriu-zisa.

    Sunt extrem de dezamagita, bani aruncati pe fereastra, as fi putut sa-i
    folosesc la un salon profesionist, nu sa-i dau pe produse dubioase fara niciun
    efect.

    Rezultat final: radacini castanii (parul era deja destul de decolorat la radacini) si lungimi de un negru intens... Nu il recomand! 250 de lei aruncati la gunoi.

    RăspundețiȘtergere
  33. Am folosit acest produs in urma cu o saptamana si pot spune ca e "extraordinar"si pe aceasta cale tin sa multumesc celor ce l-au creat"Felicitari sunte-ti the best!!!!Am fost vopsita negru peste blond insa blondul era facut cu vreo 9 luni in urma..deci aproape 50 la suta mai persista in josul parului..restul de 50 la suta era culoarea mea naturala castaniu..cum am spus acum o luna l-am vopsit pe tot negru..nu vroiam sa m-ai risc decolorandu-l in fiecare luna (apropo ma decolorez si ma vopsesc blond de 13 ani...deci va pute-ti inchipuii cat a fost de chinuita podoaba mea capilara)am descoperit produsul pe net..am citit cate ceva despre el si a doua zi l-am cumparat...eu sunt in Germania si nu mi-a fost greu sa-l gasesc..l-am folosit imediat cum am ajuns acasa nu mai aveam rabdare,am respectat absolut instructiunile si dupa o ora si jumatate am ramas socata..mi-a iesit atat de frumos ca sigur la un salon de aici asi fii platit cel putin 100 si de euro si sunt sigura ca nu la fel de multumita.Ce sa va spun de parca mi-am facut suvite blonde si culoarea mierii..inca ceva pana si culoarea parului meu natural a fost transformata.Incercati-l e super bun singurul impediment este mirosul fffff urat..dar merita sa suporti si asta!!!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Eu sunt f multumita de acest produs! Dar totusi imi
    Doresc cev ff deschis...O PARERE M AR AJUTA...Vreau sa ma decolorez cu pudra... Dar mi e frica...ati incercat fetelor!? Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  35. As vrea sa stiu daca nu usuca sau arde parul asa cum se spune... In poze pare cam uscat dupa ce l-ai folosit fata de textura parului tau dinainte de aplicarea produsului...

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna!
    In prima poza parul are 2-3 zile de la spalare, iar in a doua este proaspat uscat cu feonul. De asemenea, nu ma tunsesem de un an si jumatate, asa ca arata cam zbarlit. Dupa ce l-am tuns arata foarte bine :)
    Eu am fost foarte multumita de produs, mi-a scos negrul din par si am ajuns din nou la satenul meu. Dupa cateva luni am aplicat vopsea si s-a prins uniform peste tot. Oricum, au trecut peste 2 ani de cand am folosit produsul si l-am luat de la producator. Din ce am vazut depinde mult de la persoana la persoana. La unele persoane a functionat foarte bine, altele nu au fost multumite.

    RăspundețiȘtergere
  37. Salut, Madalina! M-ai convins sa cumpar acest produs, insa crezi ca ar trebui sa cumpar doua cutii? Parul meu este mai scurt putin decat al tau si filat.
    Foarte frumos review!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna! Multumesc frumos pentru aprecieri! Eu am folosit o singura cutie si a fost suficient. Cred ca am vazut produsul la reducere in dm. Daca ai prin oras, poti sa verifici ;)

    RăspundețiȘtergere
  39. Am cateva dm-uri in Timisoara :) Multumesc frumos de raspuns! Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  40. Eu sunt vopsita negru-albastrui de o saptamana si as vrea sa revin la nuanta mea naturala, saten. Am vreo sansa sa devin albastra? :)) Imi este foarte frica de schimbari, iar asta a fost o provocare pentru mine. Ma puteti sfatui cumva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai cum sa ajungi albastra. O sa scoata pigmentul de negru din par si vei ajunge la culoarea ta naturala, daca respecti exact instructiunile. Poti sa cauti pe net poze before/after colour b4 la persoane care au fost vopsite cu negru albastrui..

      Ștergere

Articole apreciate