Unghii false: YES or NO?

sâmbătă, iulie 07, 2012

Pentru astazi, v-am pregatit o postare extrem de lunga si sper sa aveti rabdare sa o cititi pana la capat. Este planuita de ceva vreme, dar am tot amanat-o, din cauza lipsei de timp. 

Dupa cum stiti, eu sunt mai nonconformista cand vine vorba de unghii. Imi plac unghiile lungi cu diverse modele pe ele si nu mi-e frica sa combin culori si sa ies in lume cu unghii traznite :)). Recunosc ca imi plac  si unghiile mici, scurte, pictate intr-o singura culoare puternica, dar sa le admir la alte persoane, nu sa le am eu :)). Atunci cand am avut unghiile mici parca nu puteam nici sa prind lucrurile bine, sa scriu la calculator, sa fac diverse lucruri, intrucat sunt invatata cu unghii lungi si frumoase. 

Ati vazut adesea la mine pe blog modele pe unghiile mele naturale, destul de lungi. Chiar daca unele persoane considera unghiile lungi nepotrivite si catalogheaza imediat o astfel de persoana in categoria celor care "nu fac nimic in casa", acest lucru este foarte fals. Unghiile lungi sunt elegante, frumoase, mai ales atunci cand le imbraci intr-un model cu gust si nu conditioneaza treburile in casa :P. Pot sa fac absolut orice, chiar si cu unghii foarte lungi. Altfel poti sa pictezi cand ai spatiu, altfel va arata un model pe unghii lungi, fata de unul pe unghii scurte.
Alte avantaje ale unghiilor lungi: rezistenta crescuta (unghiile mele sunt mult mai rezistente si tari atunci cand sunt lungi - cand le am scurte devin fragile la capat, se exfoliaza si se rupt exptrem de usor), curatarea mai usoara a acestora pe dedesubt, deoarece este suficient sa folosesti o periuta pentru dinti si putina pasta de dinti si ai terminat. Nu trebuie sa "scobesti" sub patul unghial si sa-l afectezi, ca sa scoti mizeria (lucru pe care l-am intalnit frecvent la multe persoane).
Dar.... unghiile naturale au marele dezavantaj ca se rup extrem de usor. Iar ale mele nu fac exceptie de la acest lucru. Cel mai mult ma enerveaza ca nu se rup normal, cate un colt, de la margine, doar partea crescuta, ci din contra, se rup de la jumatatea patului unghial, iar durerea traita atunci este foarte mare. Cel mai rau este ca nu pot nici macar sa tai unghia respectiva, ci trebuie sa mai astept sa creasca putin, iar intre timp trebuie sa am foarte mare grija sa nu o agat sau sa o dau peste cap. Si bineinteles ca acest lucru nu il pot evita :(. Oricat as incerca sa le salvez (le lipesc cu Picatura, le tin cu oja permanent), nu mai au scapare.

Datorita unor perioade mai incarcate si stresante, unghiile mele au avut de suferit mult. S-au rupt aproape toate, s-au exfoliat si nicidecum ca vroiau sa mai creasca si sa-si revina. Acest lucru a fost elementul care mi-a stranit interesul pentru unghiile false. Asa ca am stat si m-am gandit foarte bine si m-am hotarat sa-mi cumpar un kit pentru unghii cu gel, sa-l folosesc atat pentru mine, cat si pentru alte persoane. Am cercetat piata si am comandat de pe doua site-uri pe care le recomand cu drag: http://shop.latinonails.com/ (de aici mi-au cumparat tot ce inseamna aparatura si accesorii, precum si gel de luciu) si www.nailshop.ro (de aici mi-am luat gelurile si o pila - auzisem ca gelurile 2M Beauty sunt bune, iar gelul Kevo este perfect si nu m-am inselat). Am fost foarte multumita de colaborarea si promtitudinea ambelor site-uri. 

Cand am primit kitul si gelurile ma simteam precum un copil mic care are o noua jucarie :)). Abia asteptam sa experimentez si sa le incerc ♥ Inainte de asta, m-am documentat foarte bine pe Internet, pe Youtube, pe la alte fete care puneau deja unghii, ca sa prind exact pasii care trebuie urmati. Fiind la inceput, am ales sa experimentez pe mine. Nu ma puteam baza sa stric unghiile altcuiva :D. 

Pentru inceput, sa va prezint o parte din avantajele, dar si dezavantajele unghiilor false :)

Printre avantajele unghiilor cu gel, amintesc:
- manichiura perfecta timp de 4-6 saptamani.
- unghiile nu se mai rup asa usor (si unghia falsa se poate rupe, daca nu este pusa bine, dar nu asa repede si din orice precum cea naturala)
- nail art-ul pe unghii false este incredibil ♥ rezista mai mult, se pot face diverse combinatii, se poate construi din acryl forme spectaculoase. Varietatea de modele este nelimitata! (Pe viitor planuiesc sa-mi iau un kit pentru acryl sa construiesc modele 3D♥)
-sunt solutia perfecta pentru persoanele cu unghii fragile, moi, casante, care se rup extrem de usor sau pentru persoanele care au problema cu rontaitul unghiilor. 
- provoaca dependenta! Odata ce iti vei pune unghii false (dar sa fie pune bine si sa arate perfect si natural) nu vei mai vrea sa renunti ;))

Dezavantaje:
- necesita intretinere la 4-6 saptamani si nu o poti face singura (decat daca te ocupi de asa ceva si ai ustensilele necesare)
- constructia acestora dureaza destul de mult, 3-4 ore cand esti la inceput de drum. Dureaza mai mult constructia pe sablon decat cea cu tipsuri. 
- preturile materialelor si a ustensilelor de lucru sunt destul de mari (dar se poate amortiza investitia in timp)
- unghiile naturale devin fragile, casante si dureaza cel putin 3 luni sa-si revina (asta in cazul in care se scot unghiile prin pilire). Dar eu va sfatuiesc, atunci cand vreti sa scapati de unghii false si sa reveniti la unghiile naturale, sa va faceti o constructie naturala cu gel de camuflaj si sa le lasati sa creasca pana cand o sa puteti sa le taiati. Astfel, unghiile nu vor mai fi atat de mult afectate. Durata este cam la fel, de 3 luni. 

Acuma sa va povestesc despre incercarile mele, dar si evolutia unghiilor mele :)

Prima incercare, cam esuata. Din poze nu se observa, dar unghiile aveau o forma groasa si lata la unele unghii. De asemenea am atins marginile si gelul s-a desprins (surprinzator nu am atins cuticulele :))). Oricum, am agatat o unghie si a cazut gelul cu totul, ramanand unghia naturala neafectata. Stiam sigur ca am gresit, avand in vedere forma lor, dar atunci am mai aflat cateva lucruri de baza si cat de importanta este pregatirea unghiei naturale inainte, dar mai ales cat de importanta este fixarea sablonului foarte bine. Daca sablonul este fixat gresit, atunci se greseste in primul rand forma unghiilor. Pe langa acest lucru, mai curge gel sub unghie, formand un canal intre unghia naturala si gel, pe masura ce unghiile cresc, lucru care este destul de deranjant.


Le-am dat cu oja pentru ca am folosit doar gel de baza si gel de constructie transparent si nu puteam sa ma duc a doua zi la servici cu unghiile transparente :)) si nici o oja nude, roz deschis nu acoperea transparenta :)). O alta greseala pe care am facut-o a fost ca nu am folosit peste gelul de constructie si gel de finish (doar gel de luciu) si nu am format "bombeul pentru rezistenta". 
Pana sa-mi cada unghia (care a fost peste o saptamana), am facut si un modelas one stroke, dar nu a fost prea reusit. In poza de mai jos se vede cel mai bine greseala facuta la unghia din mijloc.


A doua incercare, putin mai reusita, dar nicidecum grozava. De data aceasta am pregatit unghia mai bine, dar am gresit cand am dat gelul anterior jos. Intrucat forma era gresita, a trebuit sa dau aproape tot gelul jos, si implicit am atins cuticulele :(. Era oarecum imposibil sa nu le ating, deoarece trecusera doar o saptamana de la prima incercare si unghiile nu au avut timp sa creasca ca sa se departeze gelul de cuticule. 
Dar...de data aceasta am folosit gel de camuflaj :). Bineinteles ca nu am uniformizat bine gelul de camuflaj, drept consecinta, la mana dreapta a iesit transparent la varfuri :)). Forma, in schimb, este mai reusita :). De aceasta data, in schimb, am atins cuticulele. Nu a mai cazut nici o unghie, dar am prins aer si se vedea destul de urat. Eu vreau sa fie perfecte si imbinarea dintre gel si unghia naturala, pe masura ce unghiile cresc, sa fie cat mai delicata si insesizabila. 


La mana dreapta, ca sa vedeti la ce m-am referit :). Am rezolvat problema simplu, prin aplicarea unui strat de oja roz pal de la Golden Rose :D. Unghiile au ramas naked timp de 2 saptamani, cand le-am refacut.

A treia incercare si prima incercare de french ♥ De data aceasta sunt incantata de rezultat. Am pregatit unghia foarte bine, am lucrat fiecare unghie in parte la french, am aplicat gel de finish si am facut bombeul bine. Unghiile au rezistat perfect pana cand le-am refacut (4 saptamani). Mai rezistau frumos inca 2 saptamani, dar eram nerabdatoare sa incerc o noua intretinere. Pozele de mai jos sunt dupa o saptamana ♥



Dupa 2 saptamani, m-am trezit si eu sa fac un model :))). Pictura manuala, culori acrilice, inspiratie Andayn ♥

Si asa aratau dupa 4 saptamani. Dupa cum se vede, nu au mai prins aer, cuticulele arata perfect, iar unghiile sunt intacte. La fel si modelul, care a fost protejat doar de un strat de oja transparenta :D.

La intretinere, am dat aproape 75-80% din gel jos, si le-am pregatit pentru o noua constructie.

Lungimea lor poate parea mare, dar este perfecta pentru mine. Ma impac foarte bine cu ele si ma ajuta enorm de mult. Intotdeauna mi-au placut unghiile mari ♥ La urmatoarea constructie unghiile mele naturale vor fi destul de lungi si nu voi mai avea constructie in varf (se vede putin pana unde este unghia mea). Atunci voi face protectie pe unghia naturala :D

Asa arata dupa constructie ♥ A patra incercare si cea mai reusita! Imi place sa le fac asa naturale. Nu am facut model sub gel, deoarece ma plictisesc repede de un model si am preferat sa fac model peste gel, protejat doar de lac transparent. Rezista bine si asa. Daca se strica modelul, fac altul si gata :)). Un lucru cu care m-am luptat a fost caldura infernala. M-am chinuit putin la gelul de camuflaj deoarece curgea din cauza caldurii :(. Din acest motiv, mi-a iesit o unghie putin in valuri, dar nu este vizibil sau deranjant. Data viitoare voi face unghie cu unghie la camuflaj, nu mai multe unghii, cum am facut atunci. Mai mergeau pilite la varfuri, dar am o problema cu forma patrata :))) nicidecum ca-mi iese acea forma perfect patrata, tot la rotund le fac. Dar mai incerc la urmatoarea intretinere ;). Atunci voi avea de unde sa pilesc la greu :D.


Si modelul, care imi este foarte drag ♥ Trebuie sa recunosc ca am stat cam o ora la el :)) Am bibilit unghiile  o gramada, dar a meritat efortul. M-am inspirat pe jumatate de la Maria D, o adevarata artista a unghiilor false ♥


Pur si simplu ador modelul ♥ si parca imi pare rau ca nu l-am pus sub gel :)). Pozele sunt dupa o saptamana de la constructie si realizarea modelului. S-a luat foarte putin vopseaua acrilica de la un desen, dar nu este atat de vizibil.



Cam aceasta a fost aventura mea si a unghiutelor mele in ultimele doua luni. Acuma simt ca am prins toti pasii care trebuie urmati sa pun unghii corect si incetul cu incetul, cred ca ma voi baza sa pun si la alte persoane :D. Drept concluzie, va marturisesc ca nu regret nici o clipa ca am luat aceasta decizie ♥. Imi ador unghiile si acuma pot sa fie lungi, frumoase, cu modele deosebite, mereu, pe timp indelungat, fara sa-mi fac griji ca se vor rupe si iar incepe cosmarul.

Inca ceva, pila electrica face minuni ♥ cuticulele mele nu au aratat nicioadata asa perfect :). Cu  ajutorul capetele pentru cuticule se curata foarte repede si usor pielea moarta de sub cuticule, nefiind nevoie sa le tai. Pe langa aceasta, folosesc putin ulei pentru hidratare si  cuticulele arata minunat! Am descoperit un ulei ideal (dar despre el va povestesc in alta zi).

Cum vi se pare evolutia mea? Si cum vi se par noile mele unghiute? 
Sunteti pro sau contra unghiilor false? 

post signature

You Might Also Like

27 comentarii

  1. eu iti urez multa bafta si sa ajungi super experta. rezultatele sunt bune, din pc meu de vedere, desi nu ma pricep. Modele sunt superbe. :X

    RăspundețiȘtergere
  2. super postare, Mada!! De fapt chiar am requesturi pentru tine acum :)) Si eu vreau sa invat sa pun unghii false in primul rand pentru mine, dar tot timpul ma opreste ceva. Pe internet parca nu gasesc toate informatiile necesare, ori nu stiu eu unde sa caut.. Ai vreau te rog sa faci o postare cu absolut orice iti trebuie pentru a pune unghii false, eventual cu linkuri? Si la ce anume ar trebui sa platim mai multi bani pt calitate? La ce anume poti opta pentru ceva mai ieftin?


    Apoi, daca vrei, sa faci un gen de postare step by step cum iti aplici tu unghiile false. Stiu ca nu toata lumea vrea sa dea detalii ca sa nu piarda clienti, dar poate vrei totusi :D Ti pup, ti pup

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumoase sunt cele Nude <3<3

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari pentru progres...:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase unghiile iar modelele sunt superbe:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult de tot! :* Sper sa avansez din ce in ce mai mult :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi plac cele nude ♥ arata foarte natural :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Desigur :D chiar mi-ar face placere. Stiu ca este destul de greu sa gasesti toate informatiile utile. O sa fac postari cu tot ce am descoperit si am invatat eu pana acuma :D Mai am multe de invatat si achizitionat, dar pe masura ce eu invat, va prezint si voua :D Si asa invatam impreuna ;) Te pup :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc foarte mult! Ma bucur ca iti plac modelele :D. Deocamdata am facut putine constructii, dar sper sa avansez incetul cu incetul :D Te pup :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna am si eu o intrebare .. deci ce gel de constructie ai folosit de la 2m beauty ? Si cum ai pregatit unghia de nu a prins nici pic de aer ? pt ca eu ma confrunt cu problema aceasta de ft mult timp .

    RăspundețiȘtergere
  11. asi vrea si eu un umar de telefon dar preferabil vona pen-tru ca asi vre si eu sa aflu o fata care pune unghii cu gel in deva

    RăspundețiȘtergere
  12. ma puteti ajuta cu un nr de telefon al unei fete care pune unghii cu gel in deva

    RăspundețiȘtergere
  13. V-as fi ajutat cu mare placere, dar nu cunosc pe nimeni in Deva care pune unghiute :(

    RăspundețiȘtergere
  14. Ultima incercare arata foarte bine. Si picturile imi plac. Nu prea sunt de acord cu unghiile false pentru ca sa le tii lungi naturale nu este asa de greu pe cat pare. Am scris chiar azi un articol pe tema asta. Daca vrei poti sa-l citesti (l-am pus la website).

    RăspundețiȘtergere
  15. @Sascha, multumesc mult! Articolul tau este foarte util si foarte bine documentat! felicitari pentru el! Si eu am scris ceva despre modul de ingrijire a unghiilor naturale. Chiar daca acuma mi-am pus unghii cu gel, apreciez foarte mult unghiile naturale si intr-o zi ma voi reintoarce la ele, dar deocamdata nu mi-am saturat pofta de unghii cu gel si lucrurile care se pot face cu gel :). Mai am destule de invatat si cand voi considera ca mi-am atins limitele, ma voi reintoarce la unghiile mele :D.

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna, ce chit ti-ai luat la inceput?Merci

    RăspundețiȘtergere
  17. @Andrew, nu am luat un kit, ci am cumparat produsele individual. Aici am scris care sunt acestea si de unde le-am cumparat: http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2012/07/unghii-false-ce-produse-folosesc-eu-si.html

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu am lista facuta cu toate intrumentele necesare de 2 veri :)) dar parca nu ma indur, imi este teama sa nu esuez si sa investesc degeaba! Ma bucur pentru tine, deja poti sa iti deschizi propria afacere cu unchii cu gel mai ales ca astazi e o asa zisa "febra" printre adolescente si nu doar. :) Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  19. P.S : Preturile sunt mai convenabile pe Tienda.ro :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Si la mine a fost o decizie gandita din timp. M-am documentat foarte bine inainte, am citit diverse forumuri, articole, am urmarit de pe youtube multe videoclipuri. Nu mai zic cat am stat sa studiez magazinele. Stiu si de tienda, de acolo recomand lampa si pila electrica, intrucat sunt mai ieftine. Sau pe latino nails, mai erau convenabile lampa si pila. Dar gelurile nu stiu cum sunt. Eu am vrut neaparat gelurile 2M Beauty, deoarece primisem mai multe recomandari despre ele si intr-adevar, isi fac treaba foarte bine. Eu sunt foarte multumita de ele.
    Oricum nu are de ce sa iti fie frica. Nu trebuie sa ai decat rabdare, atentie la detalii, perseverenta si curaj. Orice lucru se invata si se perfectioneaza prin munca.
    Daca ai nevoie de orice sfat, te ajut cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Mi-as dori foarte mult sa incerc asa ceva pe unghiile naturale,am primit o lampa uv de mos,insa nu stiu cum sa procedez,m-ai putea ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  22. wow,evolutia ta e uimitoare! vreau si eu sa ma apuc de unghii cu gel .Ma tenteaza sa ma apuc de un curs si nu prea.Mam uitat pe youtube si nu pare chiar atat de greu.oare chiar trebuie acel curs?fara el nu ma voi putea descurca?
    te felicit ! faci unghii uimitoare! mi-ai putea impartasi mai multe secrete?etapele care le urmezi?te pup si te urmaresc indeaproape.

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate