Review: Parfum Comme une Evidence Yves Rocher

marți, martie 27, 2012

Asa cum va spuneam si aici, am mai multe parfumuri preferate de la Yves Rocher. Un parfum de suflet este Comme une Evidence, care este perfect pentru primavara. Il port aproape zilnic si imi induce o stare de linistite si relaxare.

Ce se spune despre Comme une evidence?

Magia unui parfum care radiază puritate şi armonie… Pe note de lăcrămioară sălbatică, de muşchi de pădure şi frunze de violete, parfumul pe care-l lăsaţi în urmă se îmbină perfect cu eleganţa naturală, se iluminează cu nesfârşită graţie.

Note florale: acest parfum fiind revigorant, floral, delicat
Note de varf: bergamota, petale de violete
Note de mijloc: trandafir,iasomie,lacrimioara salbatica
Note de baza: patchouli

Fata de So Elixir, parfumul Comme une Evidence este mai usor si merge purtat zilnic, in special primavara. Cel putin asa il percep eu. Are o aroma delicata, care iti da o senzatie de prospetime si seninatate, dar este in acelasi timp senzual si romantic. Persistenta lui este putin mai slaba fata de So Elixir, dar rezista si acesta cateva ore binisor. Oricum, a devenit parfumul meu preferat de purtat in fiecare zi. 

In momentul de fata, o sticluta de 50 ml costa pe site 110 lei, iar apa de toaleta de 75 ml costa in catalog 109 lei. Il recomand persoanelor romantice, care vor sa petreaca momente senzationale cu note de prospetime!

Cine mai adora Comme une Evidence? ♥

post signature

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Si mie imi place foarte mult, il am de vreo cateva saptamani si il ador. Eu l-am primit cadou la comanda, dar cred ca o sa-l recumpar dupa ce se termina, daca nu descopar altul intre timp :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu adorr acest parfum:Xeste pe lista mea de achizitii:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Este un parfum deosebit :X si eu ma bucur ca l-am descoperit :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie Comme une evidence mi s-a părut un parfum greu, puternic. L-aș asimila mai degrabă cu un parfum de iarnă.
    Și chiar își menține toată ziua „greutatea”.
    Într-adevăr, merge foarte bine pentru o persoană romantică, dar romantic într-un stil mai... baroc, rafinat.


    Vroiam să încerc și So Elixir, dar dacă spui că e mai ușor Comme un evidence... hmmm... m-aș orienta către unul mai lejer. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Este dulce acest parfum? Mie imi plac parfumurile fresh si va intreb daca sa-l aleg ca si cadou sau nu. Mersi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Este dulce si floral. Mie personal imi place mult, este romantic si elegant. Eu il prefer ziua si in anotimpul de primavara/vara. Eu zic ca merita oferit cadou ;) si eu l-am oferit si l-au adorat :D.

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate