Review: Parfum So Elixir Yves Rocher

sâmbătă, martie 24, 2012

2In ultima vreme am inceput sa indragesc parfumurile de la Yves Rocher. Au un miros deosebit, persista bine si se gasesc mereu la oferte foarte avantajoase. Unul dintre aceste parfumuri este So Elixir, un parfum cu totul deosebit.



Cum este So Elixir? 

Un elixir de feminitate special creat pentru cele care iubesc să atragă toate privirile, să se simtă strălucitoare şi feminine. O mireasmă pusă în lumină de prospeţimea strălucitoare a bergamotei înainte de a-şi deschide petalele, îmbinată cu esenţa de trandafir şi iasomie. Feminitatea extremă a acestui pe un fond seducător şi emoţionant, dominat de esenţa de patchouli, bobul de tonka ţi extractul de tămâie.

Note: lemnoase, florale, feminine de:

 bergamota,
 - iasomnie, trandafir,
 - bob de Tonka si patchouli


Acest parfum, puternic, rafinat, seducator, feminin si dulce, m-a cucerit imediat. Dar nu este un parfum care merge purtat zilnic, ci este ideal in noptile de vara. Notele sale te seduc si te fac sa te indragostesti de acest parfum. I-am testat rezistenta pe pielea mea si pot spune ca a trecut testul cu brio. M-am dat dimineata la ora 9 si la ora 17 cand m-am intors de la serviciu inca ii simteam aroma. Nu la fel de intens, dar inca era acolo. Oricum, nu uitati ca persistenta unui parfum depinde  mult de pH-ul pielii, care este diferit de la o persoana la alta. 

So Elixir il consider ideal persoanelor care prefera parfumurile dulci si romantice ♥ Pretul acestuia variaza in functie de ofertele din catalog sau site-ul online. Acuma, de exemplu, o sticluta de 50 ml este 129 lei pe site. Dar cel mai bine este sa urmariti ofertele din catalog, in special cele de recomandare, unde va puteti alege un produs la alegere, daca recomandati un client nou si persoana respectiva face comanda din catalog in valoare de 29 lei. Destul de convenabil, nu-i asa? 

Ati incercat So Elixir pana acuma? Ce alte parfumuri de la Yves Rocher indragiti ♥? 
Va voi vorbi si despre celelalte parfumuri Yves Rocher pe care le detin in urmatoarele postari, deoarece am mai multe preferate ;)

post signature

You Might Also Like

10 comentarii

  1. ramo_pufuletz21224 martie 2012 la 23:32

    So elixir este parfumul preferat. am deja 2 acasa si ma declar vinovata, mai vreau ...:))). Un alt parfum preferat de la ei este iris noir, mai imi place si cel de liliac mai ales vara. Insa tot So Elixir ramane number one.

    RăspundețiȘtergere
  2. Alinaluibrumarel25 martie 2012 la 09:12

     E preferatul meu de la yr!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ador Iris Noir, dar si Tendre Jasmin. Am si eu mai multe parfumuri preferate de la Yves Rocher :D Voi scrie despre toate pe rand ;). Oricum So Elixir este un adevarat elixir ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate sa imi zica si mie cineva daca parfumul Hoggar are un miros dulce? Sau ce parfum puteti sa imi recomandati, dar dulce sa fie...(pt barbati)

    RăspundețiȘtergere
  5. La parfumuri barbatesti, stiu doar Comme Une Evidence Green cum miroase (dar acesta este fresh, cu note de citrice, menta, salvie si Patchouli). Prietenului meu ii place mult. 


    In rest pot sa-ti spun doar ce am auzit de la alte persoane si ce recomandari am mai primit. 
    Hoggar -  este un parfum oriental lemnos si prezinta boabe de tonka, citrice, cedru si bergamot.Transat am inteles ca este tot fresh (are o aroma oceanica si note de rozmarin), dar persista foarte bine. 
    Comme une Evidence Homme are note lemnoase picante cu note florale, dar si note de 
    trandafir, cardamom si mandarina. Am inteles ca este persistent si miroase foarte fain. 
    Majoritatea sunt fresh sau lemnoase, dulci nu stiu care ar fi. Poate doar Evidence Homme, pentru ca are note florale. Daca ai un magazin Yves Rocher in oras, poti sa mergi sa le testezi ca sa fii sigura de alegere ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc frumos...ma gandeam si eu ca ar fi mai bn sa ma duc la un magazin sa le testez...

    RăspundețiȘtergere
  7. Şi eu îl am, însă,la momentul actual, nu mi se pare decât ok .

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate