Nail polish swatch: China Glaze - Ahoy!

duminică, martie 25, 2012

Dupa cum ati vazut pe blogul meu, eu nu promovez marci foarte scumpe de oje, avand in vedere ca uneori o oja mult mai ieftina poate sa reziste mai bine decat una scumpa. Pe unghiile mele, cel putin, rezista toate ojele cateva zile fara probleme, chiar si cele care costa 2-3 lei. Cauzele pot fi multiple: de la structura acestora, la forma, la base coat-ul pe care il folosesc. Printre firmele de oje low cost preferate pot sa enumar: Golden Rose, Gabrini, Classics, Leysi, Chissa, Natty, Orkide. Bineinteles ca nu-mi plac toate ojele de la aceste firme, dar unele culori sunt foarte ok.

Dar totusi, exista o firma, putin mai scumpa, care m-a cucerit prin gama de culori extraordinare pe care o detine, si anume: China Glaze. Pana in momentul de fata detin doar o singura oja China Glaze si pot spune ca m-a cucerit forever ♥ Nuanta pe care o am eu se numeste Ahoy! si i-am facut swatch mai jos. Rezista perfect, straluceste impecabil si este de ajuns un singur strat. Dar mie imi place mereu sa folosesc dora straturi deoarece culoarea este mai intensa si rezistenta mai durabila. 






Nu-i asa ca este incredibila? Eu am aceasta oja de la Beauty in a Bottle si costa 23 lei, un pret chiar acceptabil, atunci cand vrem sa ne rasfatam putin cu o oja irezistibila ♥

Ce oje China Glaze v-au cucerit si pe voi? 

post signature

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Ce tare-i culoarea!!!!!! Imi place la nebunie

    RăspundețiȘtergere
  2. I knowww ♥ este divina culoarea :D

    RăspundețiȘtergere
  3. O stiam si imi placea, dar tot nu pot sa nu ma mir cat de superba e! :) Si arata minunat pe unghiile tale.

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate