Review: Parfum Naturelle Yves Rocher

joi, martie 29, 2012

De data aceasta va voi vorbi despre un parfum fresh, revigorant, proaspat de la Yves Rocher. Naturelle, este in conceptia mea, un parfum perfect pentru zilele toride de vara. In acest anotimp eu prefer mai mult parfumurile fresh in timpul zilei, si pe cele dulci seara. 


Ce se spune despre Naturelle?

Parfumul seninătăţii şi relaxării, cu notele sale verzi, florale, fructate pentru a simţi şi a vă abandona continuu în starea confortabilă, lipsită de griji din timpul verii. 

Note de: lamaie, mar verde, cedur alb

Desi persistenta acestui parfum este mai redusa (avand in vedere ca este si apa de toaleta), imi place si il voi purta in aceasta vara, deoarece are o aroma deosebita, cu accente de lamaie, cedru si menta, care te revigoreaza. 




Pretul din acest moment este de 90 lei, atat online, cat si in catalog. Il recomand cu placere persoanelor care prefera parfumurile fresh, care adora notele de lamaie si cedru si vor sa simta prospetimea verii pe pielea lor. 

Ati incercat Naturelle? Ce parere aveti despre el?

post signature

You Might Also Like

4 comentarii

  1. E superbbb:X:X:X imi place sa-l folosesc in orice moment al zilei:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu l-am avut dar din cate am mai citit este apa toaleta, nu parfum de aceea pentru cine l-a folosit cat timp persista?  ....http://blogulcusidespretoate.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. pentu cine prefera notele fresh, proaspete...e superbbbbbbb...il ador...persista pe durata intregii zile.

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate