Nail Art - Especially for you ♥

vineri, martie 30, 2012

Manichiura pe care v-o prezint astazi am purtat-o intr-o zi speciala si a fost inspirata de la Andayn. Va recomand cu mult drag blogul ei, sa va minunati si voi ce modele superbe are! O adevarata arta pe unghiute! 

Din pacate am doar o singura poza cu modelul :( restul pozelor s-au pierdut odata cu micutul meu aparat foto. Am ramas extrem de impresionata de model cand l-am vazut la Andayn si nu am rezistat tentatiei de a-l incerca ♥ 

Acesta cred ca este ultimul model pe unghiute mai mari, intrucat le-am taiat pe toate pentru a le regenera. Nu stiu ce s-a intamplat, dar in ultima vreme am o problema cu ele si se exfoliaza, se rup :(. Asa ca le-am taiat si m-am apucat de tratamente cu ulei. Cred ca voi incepe si o cura cu vitamina B si calciu, deoarece ma simt si putin slabita in ultima vreme, probabil din cauza trecerii la alt anotimp. 


Cum vi se pare modelul? Seamana cu originalul? ♥
Ce fel de vitamine imi recomandati pentru cresterea imunitatii? 

post signature

You Might Also Like

12 comentarii

  1. Florentina Capatina-Coman30 martie 2012 la 14:43

    ce frumoase sunt:X

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-au iesit perfecte!!! bv!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumoase suuuuuuunt!! Esti o talentata!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc din suflet Andayn :D Ma bucur mult de tot ca iti plac :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult Cata :* esti o scumpa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt absolut superbe unghiutele! ♥♥

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult :* Din pacate nu mai sunt asa, pentru ca s-au rupt :(

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte frumos,nu am cuvinte...te invit pe blogul meu si poate te inscrii pentru ca eu sigur am sa o fac la tine.hai sa ne ''urmarim''
    http://pictura-pe-unghii.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce model supeeerb :X ti-a iesit superb bine!! Imi place mult blogul tau :)

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate