Tutorial - Cum sa scapi de oja cu sclipici fara efort

duminică, mai 08, 2011

Buna dragele mele! Stim cat de frumos arata sclipiciul pe unghii, mai ales in zilele insorite, dar stim, de asemenea, cat de greu se sterge de pe unghiute. As vrea sa va prezint, metoda mea, prin care sterg oja cu sclipici, simpla si fara efort folosind folie de aluminiu :)
Hello my dear followers! We all know how nice our nails look with glitter nail polish, especially on sunny days, but we also know how hard it is to remove this polish. I'd like to present, my method, which erased the glitter nail polish, simply and without effort using the aluminum foil :)


Gasiti tutorial video AICI 
Video tutorial HERE (for english subscribers)



Pentru inceput, avem nevoie de:


- discuri de vata, taiate in 4, apoi desfacute in doua bucati fiecare
- folie de aluminiu
- dizolvant pentru unghii (cu acetona sau fara acetona) - eu am folosit dizolvat pentru unghii de la Farmasi cu lamaie si vitamina E
- elastice


1. Luam o bucatica din discul de vata si il dam cu dizolvant, apoi il punem peste unghie


2. Infasuram unghia in folie de aluminiu









3. Procedam la fel pentru toate unghiutele
4. Infasuram fiecare unghiuta cu un elastic, pentru a nu agata si rupe folia de aluminiu
Dar avem grija sa nu strangem prea tare.


Apoi asteptam 10 sau 15 minute
- daca avem dizolvant cu acetona 10 minute sunt suficiente
- daca avem dizolvant fara acetona, atunci asteptam 15 minute


5. Procedati la fel si pentru cealaltă mana. Eu le fac in paralel pe ambele, pentru a economisi timp. Pentru inceput este bine sa faceti fiecare mana in parte, pana prindeti miscarea ;)


6. Dupa ce au trecut cele 15 minute, desfasuram folia si stergem usor unghia de reziduurile ramase
Ar trebui sa arate asa:

Dupa cum puteti observa, unghiutele sunt curate, fara urme de sclipici :)



Eu folosesc mereu aceasta metoda si mi se pare foarte utila :) nu ma murdaresc de sclipici, nu folosesc mult dizolvant sau multe discuri de vata si nu afectez unghia printr-o stergere a lor prea dura.
De asemenea, eu folosesc aceasta metoda si cand ma dau cu oje puternice, inchise la culoare (rosu, negru, mov, albastru, verde, etc) Nu se murdareste unghia si toata oja ramane pe discul de vata.


Poate parea ca dureaza mult, aprox. 20-30 min, dar eu folosesc acest timp pentru a-mi pregati totul pentru ingrijirea unghiutelor si /sau pentru modelul care urmeaza sa-l fac -  pensoane, oje, acrilice ;)


Acuma urmeaza procesul de ingrijire al unghiutelor, dupa ce le-am sters de oja


 1. Le spalam bine cu apa calda si sapun, apoi cu o periuta le spalam cu pasta de dinti - pentru albirea lor- Dupa ce le-am sters, folosim lotiunea tratament pentru unghii de la Farmec cu vitamina B5


2. Pentru a hidrata cuticulele si a le proteja de lotiunea de la farmec, folosim ulei de ricin sau migdale - eu am folosit ulei de migdale deoarece se absoarbe mai repede




3. Masam bine unghiutele pentru cateva minute, pentru a patrunde mai bine uleiul in piele



4. Dupa ce a intrat uleiul in piele, folosim un base coat, pentru a le proteja 




5. Si aceasta a fost tot :) Acuma puteti lasa unghiutele doar cu base coat, sau le puteti da cu oja :D



Daca aveti intrebari, puteti sa-mi lasati un comentariu sau un mesaj pe mail: mada3187(at)gmail(dot)com

Ati folosit aceasta metoda? Cum vi se pare? :D
Ce parere aveti despre primul meu tutorial? :)


Hugs and Kisses
Mad@

You Might Also Like

12 comentarii

  1. E super helpful tutorialul! Nu stiam de metoda si de fiecare data cand am avut de indepartat sclipici, m-am chinuit foarte rau :)).
    O sa incerc metoda ta data viitoare :D.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte util tutorialul! am o oja cu sclipici care e superba si imi place mult pt ca rezista pe unghii si o saptamana, dar numai chinul de a o da jos ma facea sa o ocolesc. Acum o sa o port mai des :D
    U nu ai probleme cu cuticulele dupa ce folosesti lotiunea de la farmec? Nu se intaresc, nu par mai evidente? Le hidrateaza bine uleiul de ricin si cel de migdale?

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte util  tutorialul :D
    Asa voi purta mai des sclipiciuri :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur :D 
    Si eu ador sa port sclipici pe unghii, mai ales vara :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand am folosit lotiunea farmec tratament intensiv, intradevar afecta cuticulele, erau mai tari. dar inmuiam unghiile in apa firbinte, apoi le dadeam cu uleiuri si creme hidratante si isi revin ;)
    Sorry ca am raspuns atat de tarziu :( nu am primit mail cu notificarea

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu folosesc metoda asta!! Dar nu mai pun folie de aluminiu:D!! Stau asa cu vata cu acetona pe unghie si gata. E mult mai bine decat sa stergi unghiile direct, mama ce chin si cat de afectate erau si unghiile!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu asa procedez de fiecare data cand imi sterg unghiile si pun folie doar daca am folosit o oja prea inchisa sau sclipici ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. e interesanta ideea, dar mi-e frica sa nu curga putin dizolvant prin jurul meu. plus ca nu stiu cum as deschide clanta de la usa :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce de ajutor e metoda aceasta! :* Am si eu chiar acum o pedichiura maro cu sclipici mare (argintiu) si noroc ca am dat de tutorialul tau! Totusi,daca am oja rosie,arata mai bine unghia pe procedeul acesta dupa ce e stearsa?

    Multumuim pentru explicatii! Ahh si,da,imi place tutorialul video,insa ar trebui sa il mai scurtezi (sa ne arati cum se face la 2 unghiutze si sa scrii ,,Si asa pocedam la toate unghiile'') ca sa nu iti mai ia atata timp! ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult :D
    Este perfecta metoda si pentru oje inchise la culoare sau foarte pigmentate, care ne dau batai de cap cand le stergem. Cand pui vata si folie, oja se elimina mult mai usor si ramane impregnata pe vata si nu trebuie decat sa stergi usor unghia. Eu o folosesc mereu cand ma dau cu oja rosie, deoarece nu suportam cand se impregna rosu sub unghie si se stergea extrem de greu prin metoda normala.
    Ai mare dreptate, ar fi trebuit sa fac filmuletul mai scurt ;)) Pe urmatorul asa il fac :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Super postarea aceasta. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cu multa placere :D Ma bucur ca este de ajutor!

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate