Recenzie: Sosuri si campania vALLuntar

vineri, martie 23, 2012

A venit timpul pentru o noua recenzie pentru campania vALLuntar, despre care v-am povestit si aici. Prima data am ales o carte de beletristica, intrucat imi doream foarte mult sa citesc P.S. Te iubesc de Cecelia Ahern, dar acuma am vrut sa incerc si altceva, si am ales cartea Sosuri, fiind o carte foarte utila in bucatarie. Eu personal ador sa dau savoare mancarurilor cu condimente deosebite si sa le servesc cu un sos delicios.

In aceasta carte gasiti retete de sosuri pentru toate categoriile de mancare. De la sosuri clasice pana la sosuri speciale pentru diverse sortimente de carne sau pui, peste, legume, paste, precum si sosuri salsa, sosuri Chutney, diverse sosuri subtiri, precum si sosuri dulci. Deja pot spune ca mi-au facut cu ochiul zeci de sosuri si le voi incerca in viitorul apropriat.

Cel mai mult mi-a placut ca la unele retete de sosuri sunt oferite si cateva sugestii care sa adauge savoare sosului si sa-l faca si mai delicios decat este.

Toate sunt bune si frumoase, avem retete de sos pentru diverse sortimente,  dar sunt atat de multe incat nu ne putem hotari. Dar aceasta carte vine in ajutorul nostru si ne prezinta cateva sugestii care ne ajuta sa invatam care sosuri se potrivesc cel mai bine anumitor preparate. Dar nu numai asta, ci si sfaturi practice (de ex.: cum sa ingrosam un sos), precum si lexicon culinar. Interesant si util in aceeasi masura, nu-i asa?

Chiar ma bucur ca am primit aceasta carte si deja mi-am ales sosul pe care il voi incerca prima data (cel mai probabil in weekend), si anume: Sos crocant de nuci cu banane prajite. Yammy, nu-i asa? Gasiti multe retete care va fac cu ochiul si va indeamna sa le incercati. Eu am zis sa incerc ceva dulce prima data, apoi cred ca voi incerca un sos salsa sau Chutney.

Ce ziceti? Vreti sa postez pe blog rezultatul care imi va iesi mie si pasii urmati? :)

Am primit aceasta carte cu ocazia campaniei vALLuntar iniţiată de Grupul Editorial ALL.  Despre aceasta campanie puteti citi aici. Eu v-am mai vorbit si aici despre ea. Dar pe scurt, pentru fiecare post scris de fiecare persoana care s-a inscris in campanie, echipa ALL va lucra 15 minute pentru un centru ales de bloggeri castigatori, iar pentru fiecare comentariu referitor la carte şi la campanie se mai adaugă încă 3 minute de voluntariat.

Cine mai iubeste sosurile ca mine? Ce retete deosebite de sosuri mai cunoasteti? Feel free to share them with me ♥
Si nu uitati: un comentariu valoreaza 3 minute ♥
post signature