Campanie pentru 100 bloguri

marți, martie 20, 2012

Astazi am aflat despre o campanie care iti ofera posibilitatea sa testezi o pereche de papuci oferite de ZorileStore.ro. Modelele sunt foarte dragute si merita incercate. Mai multe detalii gasiti aici


Profil:
Imaginea rock-ului a stat la baza inspiratiei pentru realizarea acestui model. Curele papucului se intersecteaza intr-un mod unic iar imprimeul floral vine in completarea designului exceptional. Designerii acestui model, Ipanema si Gisele Bundchen, sprijina proiectul Tamar din Brazilia. Prin acest proiect se incearca pastrarea in viata a cinci speci de broasca testoasa, aflate pe care de diparitie din America de sud. Astfel, cumparand acest model pe langa faptul ca vei fi posesoare unor papuci perfecti ca desing si confort,vei da o mana de ajutor in finalizarea proiectului Tamar. 


Caracteristici:

Confectionat 100% din materiale reciclabile


Material:
PVC. Plastic foarte moale brevetat "Melflex" .


Cum vi se pare? Voi ce v-ati ales? 

PS: Am lipsit cateva zile, dar sper sa revin cat mai repede inapoi. Sper sa imi organizez timpul sa reusesc sa fac tot ce mi-am propus :)
post signature

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate