Review lotiune micelara Garnier

miercuri, septembrie 17, 2014

Pe langa demachiantul bifazic, obisnuiesc sa folosesc in procesul de demachiere si lotiune micelara. Una din lotiunile micelare pe care le-am adorat a fost Bioderma Sensibio H2O pentru ten sensibil. Am folosit-o mult timp, deoarece era singura lotiune micelara foarte blanda atat cu ochii, cat si cu tenul meu. O cumparam frecvent si vanam ofertele 1+1 atat online, cat si din farmacii. Nu ramaneam niciodata fara lotiune, deoarece aveam grija sa-mi fac un stoc adecvat. Mi-a placut foarte mult, dar pretul ridicat m-a facut sa caut si o alta alternativa. Nu imi convenea sa o cumpar in afara ofertele 1+1 si cum nu am mai vazut o astfel de oferta de mult timp, m-am orientat catre altceva.

Inainte sa incerc Bioderna, foloseam o lotiune micelara de la Yves Rocher, cu care ma impacasem bine, dar si aceasta avea un pret destul de ridicat, fiind convenabil de cumparat doar atunci cand erau oferte. Apoi am vazut review-uri la lotiunea Blanchette B, care se gaseste in Kaufland. Avea un pret destul de mic, asa ca nu am regretat ca am cumparat-o. Curata bine tenul, dar avea cativa iritanti si imi usca tenul, asa ca nu am mai cumparat-o dupa ce s-a terminat. De asemenea, trebuia sa am grija sa nu o folosesc pentru ochi, deoarece ustura. Deoarece tot nu eram multumita de ceea ce gaseam pe piata, am zis sa dau o sansa si lotiunii micelare de la Garnier, pe care o cumparasem impreuna cu demachiantul bifazic.

Citisem multe review-uri pozitive despre ea, multa lume spunam ca este asemanatoare cu lotiunea de la Bioderma. Nu cred ca am vazut vreun review negativ, fiind preferata de multa lume. Nu imi venea sa cred ca pot sa gasesc ceva care sa se compare cu Bioderma Sensibio H2O, dar am zis ca nu pierd nimic daca incerc. Va spun sincer ca am facut cea mai buna decizie, deoarece lotiunea micelara Garnier costa mult mai putin decat Bioderma Sensibio si este la fel de buna. Apa micelara Bioderma Sensibio costa in jur de 60 - 70 de lei (500 ml), iar Garnier costa in jur de 20 - 25 lei (400 ml). 

Produsele de la Garnier mi-au placut mereu, fiind o firma in care am incredere. Printre favoritele mele se numara samponul Garnier Fructis, pe are l-am folosit acum mult timp, inainte sa descopar sampoanele profesionale, deodorantele solide, cele roll on, dar si cele spray (pe care le folosesc si in ziua de astazi si pe care le prefer in detrimentul altor deodorante), vopseaua de par garnier Color Naturals (pe care a folosit-o mama mea mult timp - nuanta saten auriu), uleiul pentru bronzat Garnier Ambre Solaire (care ma ajuta sa obtin bronzul dorit) si crema BB pentru tenul mixt si gras, pe care am folosit-o si anul trecut si pe care o folosesc si acum. Crema BB inlocuieste cu succes fondul de ten, in special atunci cand nu doresc sa am un ten incarcat si nu doresc decat o uniformizare a tenului si o acoperire a imperfectiunilor.

Lotiunea micelara Garnier este perfecta pentru demachierea unui machiaj zilnic, fiind potrivita in special pentru ten, dar si pentru ochi, daca am folosit o mascara light, putin fard, dar daca am avut un machiaj mai intens (rimel, tus, farduri inchise la culoare), atunci este necesar si un demachiant bifazic. Dar, pentru un machiaj de zi, face fata cu brio.

Am folosit-o atat pentru demachierea propriu zisa a tenului, cat si pentru indepartarea reziduurilor ramase dupa demachierea unui machiaj de ocazie, deoarece aveam reziduuri ramase. Eu aplic pe o dicheta demachianta suficient produs si sterg machiajul cu miscari usoare, fara sa frec tenul, fara sa il irit.

Pe scurt, curata bine machiajul si nu lasa deloc reziduuri. Imi place ca este blanda cu tenul si nu il usuca. De asemenea nu ma ustura deloc ochii cand folosesc aceasta lotiune micelara, senzatia fiind aceasi ca atunci cand ne spalam cu apa pe fata. Nu mi-a cauzat nici mancarimi si nici iritatii ale tenului.

Textura este lichida, incolora, fara miros. Nu contine alcool si nici parabeni, lucru care m-a convins in primul rand sa ii dau o sansa. Daca continea alcool sau iritanti, cu siguranta nu o cumparam si nu o incercam. Are in mare parte aceleasi ingrediente, pe care le are si Bioderma, si se gaseste la jumatate de pret.

Este potrivita tuturor tipurilor de ten, inclusiv celui mixt - gras, asa cum este si al meu. Lasa tenul fin dupa folosire si nu necesita clatire cu apa, deoarece nu lasa nicio pelicula lipicioasa. Fiind o apa demachianta nu necesita clatire, acesta fiind rorul ei. Tenul este fresh si curat. Cu toate acestea, eu prefer sa imi clatesc tenul cu apa, indiferent daca folosesc lotiunea micelara sau demachiatul bifazic.

Ambalajul este potrivit si nu mi-a cauzat dificultati in sensul ruperii capacului sau irosirii produsului. Mereu am putut sa dozez cantitatea dorita, fara sa scap mai mult produs decat era necesar, fara sa fac risipa. Am incercat sa ii gasesc si puncte negative, dar nu am ce sa-i reprosez.


Ma declar foarte multumita de aceasta descoperire si ma bucur ca am decis sa o incerc. Nu degeaba a castigat asa mult teren de cand a fost lansata, multa lume preferand aceasta lotiune in detrimentul lotiunii micelare Sensibio Bioderma. A fost o adevarata nebunie de cand a fost lansata! Pretul bun, ingredientele de calitate, eficienta dovedita, m-au facut sa ador aceasta lotiune si sa o declar una din produsele mele preferate, care nu o sa lipseasca din rutina mea de ingrijire a tenului. Garnier a facut o treaba excelenta cu ultimele produse lansate, atat lotiunea micelara, cat si demachiantul bifazic fiind foarte bune. Recomand cu drag ambele produse, si nu numai! Urmeaza in curand un review la crema BB Garnier pentru ten gras si mixt, nuanta light, pe care am preferat-o in aceasta perioada, in detrimentul fondului de ten Revlon Colorstay. 

Ati incercat lotiunea micelara Bioderma pana acum?

Cum vi s-a parut? Va tenteaza sa o incercati? 

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate