Review BB cream Miracle Skin - ten mixt si gras

miercuri, octombrie 15, 2014

Nu pot sa spun ca am incercat multe variante de BB cream pana acum, deoarece preferam fondul de ten pentru o acoperire mai mare. Cu toate astea, vara aceasta am vrut sa incerc ceva mai light, asa ca m-a orientat spre un BB cream, folosit si in trecut cu succes.

Imi place ca sunt variante speciale pentru fiecare tip de ten, asa ca eu am ales Garnier Miracle Skin Perfector crema BB pentru ten mixt si gras, varianta fara ulei. Ca majoritatea BB creamu-urilor, se gasesc foarte putine nuante, mai exact una deschisa (light) si una mai inchisa (medium). Eu mi-am luat varianta light, care este potrivita unui ten deschis, dar nu si pentru un ten foarte deschis care foloseste in principiu prima nuanta la fondul de ten. In acest caz ar trebui amestecata cu putin fond de ten. 

Imi place ca varianta light s-a potrivit perfect tenului meu, chiar daca era usor bronzata. Se potriveste si acum, cand s-a mai dus bronzul, ceea ce inseamna ca se adapteaza nuantei tenului. Nu pot spune acelasi lucru si de BB cream-ul de la Nivea, unde nuanta light era extrem de inchisa, un BB cream de care am fost foarte dezamagita. Pe langa faptul ca nuanta light era pentru un ten mediu, bronzat, avea o textura care lucea groaznic, iar atunci cand il aplicam ramaneau pete.

In schimb, BB cream-ul de la Garnier are o formula unica fara ulei, special creata pentru tenul gras, care ajuta la controlul luminozitatii tenului pe durata intregii zile.
Am folosit acest BB cream pe toata perioada verii, utilizand-o si in prezent. Are o consistenta usoara, destul de lichida, care se blenduieste repede. Pentru aplicare, eu folosesc pensula F80 de la Sigma, care o utilizez si atunci cand aplic fondul pentru ten. De cand am descoperit pensulele pentru aplicarea fondului pentru ten nu mai pot sa folosesc altceva. Chiar daca se consuma mai mult produs prin aplicarea cu ajutorul unei pensule, decat atunci cand folosesc degetele, prefer pensula in orice moment.

Chiar daca varianta pe care am achizitionat-o eu este destinata tenului mixt/gras, nu face fata prea bine luciului, in special vara, la temperaturi ridicate. Cu ajutorul unei pudre matifiante, aplicate dimineata si la pranz, BB cream-ul rezista bine, tenul avand un aspect dewy. Nu imi place sa imi simt tenul perfect mat si nici nu se intampla acest lucru, chiar daca folosesc produse matifiante. Chiar si atunci cand folosesc fondul pentru ten Revlon Colorstay, varianta pentru ten mixt/gras, tenul meu nu are acel aspect perfect mat, ci usor dewy, in special dupa cateva ore de la aplicare. Asa si cu acest BB cream. Dupa cateva ore, luceste si trebuie sa aplic din nou pudra matifianta. Eu folosesc pudra Rimmel Stay Matte, transparenta, care face fata cu brio. 

Stanga: imediat dupa aplicare/ Dreapta: dupa 6 ore

Ambalajul are 40 ml, fata de 30 ml, cat au fondurile de ten, si este intr-un recipient de plastic, cu un orificiu mic, prin care produsul curge mult prea repede. Eu aplic mereu produsul pe dosul palmei si de acolo iau cu pensula. Trebuie sa am mare grija sa nu misc mana, deoarece curge foarte repede. De asemenea, capacul trebuie insurubat perfect, ca sa nu curga produsul.

BB cream-urile au mai multe actiuni si beneficii, printre care reducerea imperfectiunilor, hidratare, netezire, protectie impotriva razelor UVA/UVB. Nu am foarte multe imperfectiuni, ca sa constat ameliorarea acestora, dar, daca aveti probleme mai grave, atunci aveti nevoie de un tratament mai eficient, nu de un simplu BB cream. In schimb, hidratreaza si netezeste, tenul capatand un aspect natural, uniform, acoperirea fiind mica-medie. Imi place ca ilumineaza tenul si ii da un aspect placut. Datorita pigmentilor minerali, BB cream-ul Garnier, varianta fara ulei, infrumuseteaza imediat pielea si acopera roseata si micile imperfectiuni. Are FPS 20, care este potrivit toamna tarziu sau primavara. Vara avem nevoie de o protectie solara de 50. Eu foloseam o crema cu protectie solara inainte de aplicarea BB cream-ului, pentru o protectie sigura.
Daca va doriti o acoperire mai mare, acest BB cream nu o va oferi, asa ca aveti nevoie de un fond de ten cu acoperire medie-ridicata.

Chiar daca nu contine ulei, acest produs contine alcool, lucru putin neplacut, in special daca aveti probleme cu tenul. Eu nu am probleme de acest gen si nu am facut nicio alergie de la acest produs si nici nu mi-a provocat aparitia cosurilor sau a puctelor negre. In schimb, stiu ca sunt si persoane cu ten sensibil, care ar trebui sa se fereasca de alcoolul din ingrediente.

Nu este deloc rezistent la transfer, asa ca telefonul meu era mereu alb dupa ce vorbeam la el. Dar sunt invatata cu acest lucru, asa ca nu ma deranja prea tare. Cu hainele trebuia sa am o grija mai mare sa nu le patez atunci cand ma dezbracam. Cu toate acestea este un BB cream, nu un fond de ten rezistent la transfer. Chiar si Revlon Colorstay se ia pe telefon, care se presupune ca este rezistent la transfer, deci nu am cum sa reprosez acestui BB cream ca nu rezista.

Are un pret foarte bun, avand in vedere ca fondurile de ten costa dublu, fiind un bun inlocuitor al fondului de ten, in special zilele cand mergem la scoala/serviciu si nu avem nevoie de un machiaj complex, rezistent. Cand este vorba de mers la o ocazie speciala, atunci trebuie sa folosim un fond de ten rezistent.

Si acest este un produs de la Garnier, care mi-a fost pe plac si pe care il recomand persoanelor care isi doresc o acoperire mica-medie a rosetii, a micilor imperfectiuni, o uniformizare naturala a tenului si o senzatie light pe ten. Cu siguranta o sa il mai cumpar, deoarece m-am impacat foarte bine cu el si mi-a placut textura usoara pe careo conferea tenului meu.

Voi ati incercat acest BB cream? Ce variante de BB cream recomandati?
Mad@ 


You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate