Campania vALLuntar, ediţia a II-a: bloggerii citesc şi plantează copaci cu sprijinul ROMSILVA

vineri, februarie 15, 2013


Daca nu ati aflat inca, va spun eu ca mai aveti la dispozitie inca doua zile sa va inscrieti in etapa a doua a minunatei campanii vALLuntar! 

Anul acesta bloggerii participanţi în campanie vor primi câte un copac pentru fiecare 15 comentarii la recenzia publicată pe blogul lor la o carte ALL.

Pana pe 17 februarie 2013 Grupul Editorial ALL pune gratuit la dispoziţia fiecărui blogger câte două cărţi la alegere de pe www.all.ro. El trebuie să le citească şi să îşi scrie părerea despre cărţi pe blogul personal.
Dacă o recenzie are mai mult de 15 comentarii, celelalte comentarii se vor cumula cu comentariile de la alte recenzii, de pe alte bloguri, şi la 20 de comentarii, o echipă a Grupului Editorial ALL va planta încă un copac într-un loc ales de ROMSILVA.

Despre modalitatea de participare puteţi citi în regulamentul campaniei, ce se găseşte aici. Informaţii despre desfăşurarea campaniei se vor regăsi şi pe paginile de Facebook: Editura ALL şi Strada Ficţiunii, pe grupul de Facebook vALLuntar sau pe Twitter, folosind hashtagul #vALLuntar.

Campania se desfăşoară în perioada 4 februarie – 7 aprilie după cum urmează:

4- 17 februarie – înscrierea în campanie
18 februarie – 24 februarie – trimiterea cărţilor
24 februarie – 23 martie – lectură şi recenzie
25 martie – 7 aprilie – plantarea copacilor

În prima ediţie vALLuntar, din 2012, s-au implicat 150 de bloggeri, s-au citit 280 de cărţi şi s-au adunat 200 de ore de voluntariat. O echipă de angajaţi ALL a facut voluntariat în două centre alese de bloggeri: Hospice şi Policy Center for Roma and Minorities).

Pentru a putea participa în campania vALLuntar:

- trebuie să aveţi de cel puţin un an un blog activ (să scrieţi *corect gramatical* minimum un post pe săptămână) în limba română.
- să trimiteţi, în perioada 4 – 17 februarie, un e-mail la adresa loredana.modoran@all.ro în care să specificaţi blogul avut, de cât timp scrieţi pe el, ce carte/cărţi de pe site-ul www.all.ro vă doriţi pentru recenzie şi datele de livrare (adresă completă şi număr de telefon).
Fiecare blogger poate cere maximum două cărţi de pe ww.all.ro. Pot intra în campanie şi recenzii la cărţile ALL achiziţionate de blogger.

Eu mi-am ales urmatoarele doua carti, pe care le-am si primit ieri:

Tehnici culinare si ustensile de bucatarie si Cartea sanatatii femeii. Sunt doua carti extraordinare si deja am inceput sa le studiez :). O sa am marea rugaminte de la voi sa imi lasati un comentariu la recenziile care vor urma, ca sa avem posibilitatea plantarii unor copacei deosebiti!


Sa plantam cat mai multi copacei!!
Voi v-ati inscris? Mai aveti timp pana pe 17 februarie!

You Might Also Like

2 comentarii

  1. si eu m-am inscris in campanie, cartea care am primit-o este "Vei fi acolo?" o carte superba, de Musso. http://blogbyflora.blogspot.ro/2013/02/vei-fi-acolo-guillaume-musso.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am citit Fata de Hartie de Musso. Are un mod incredibil de a scrie ♥ Am si eu Vei fi acolo?, dar nu am citit-o inca. Ii vine randul in curand :D

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate