Review: Hidratant Nutritiv cu migdale Yves Rocher

vineri, mai 25, 2012

La o comanda mai veche de la Yves Rocher, am gasit in catalogul de Toamna - Iarna un bon de recomandare, unde tu iti alegeai orice produs din catalog, iar persoana recomandata primea un set de genti, pentru o comanda de minim 29 lei + 12 lei transport. Bineinteles ca nu am rezistat si am profitat de aceasta ocazie si am gasit pe cine sa recomand, ca sa primesc produsele dorite. Mi-am ales parfumul So Elixir, despre care v-am vorbit aici ♥ si mi-am comandat hidratantul nutritiv, din gama Soin Vegetal Corps la oferta 1 + 1 gratis, la pretul de 36 lei. Acest produs l-ati observat si la favoritele lunii, intrucat  este un produs care imi rasfata pielea si de  care nu m-am despartit pana acuma. 
Hidratantul nutritiv este un lapte de corp cu o consistenta usoara si placuta, dar destul de densa. Se intinde foarte usor pe piele, lasand-o moale si catifelata. Imi place ca se absoarbe repede in piele si nu o lasa uleioasa sau grasa, cum sunt alte lotiuni de corp. Uleiul de migdale dulci este unul dintre cele mai bune uleiuri hidratante, care hraneste piele si o lasa catifelata. Este de asemenea excelent pentru pielea crapata sau foarte uscata.
Mirosul este unul deosebit. De fiecare data cand ma dau cu crema ma gandesc la aroma samburilor de fructe. Imi place ca este fresh si iti lasa o senzatie de conform. 
De ambalaj sunt multumita. Are un orificiu mic si un tub elastic, care permite eliberarea unei cantitati potrivite de produs. Ar fi fost un punct si mai mare daca avea pompita, dar merge si asa. 

Este recomandata in principal pentru persoanelor cu piele uscata, dar poate fi folosita si de persoanele cu piele normala, care doresc un plus de catiifelare. 

Nota: 9.5/10 
Denumire produsHidratant Nutritiv cu ulei de migdale
Firma: Yves Rocher, gama Soin Vegetal Corps
Pret: aprox. 36 RON, dar se gaseste frecvent la oferte 1+1 gratis
Gramaj: 200 ml 
Il puteţi achiziţiona: din brosurile Yves Rocher, online de pe site-ul lor.
L-as cumpara din nou? Cu siguranta, da!

Ati folosit hidratantul nutritiv de la Yves Rocher? Va tenteaza? :)

post signature

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate