Nail Art: Alessandro Nail polish Swatch 71 Brown Metallic

sâmbătă, decembrie 03, 2011

Asa cum v-am promis, va arat un swatch al ojei pe care am castigat-o la giveaway-ul organizat de Adela Sirghie. Este o oja Alessandro, prima pe care o folosesc. In primul rand vreau sa va vorbes putin despre experienta cu aceasta oja :)
Mi-am ales nuanta 71 - Brown Metallic. Dupa cum ii spune si numele este o nuanta metalica, cu reflexe stralucitoare. O consider potrivita in acest sezon de toamna :) a devenit one of my favorite :D.
Am dat doua straturi, deoarece mie asa imi place - este mai intensa culoarea si rezista mai mult. Si intradevar a rezistat perfect 6 zile pana m-am plictisit de ea! Nu am folosit top coat, deoarece am vrut sa-i vad adevarata rezistenta. Si a trecut testul cu nota 10. 
Se usuca foarte repede :D un plus mare de la mine pentru acest lucru. Am dat base coat + doua straturi  la un interval foarte scurt de timp si s-a uscat perfect, fara urme. 

In concluzie, recomand ojele Alessandro cu mare placere :) Mai am o oja China Glaze cu care as putea sa fac comparatie si pot spune ca sunt foarte bune si rezistente amandoua. In rest nu mai am oje scumpe sa fac comparatie :D. 

Si acuma pozeleeeee.... facute la vreo 3 zile dupa ce m-am dat cu oja :)








Ce parere aveti despre  ojele Alessandro? Cum vi se pare aceasta oja? Ati purta aceasta culoare? Modele nu cred ca merg, deoarece este metalica :D

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate