Favoritele lunii noiembrie

sâmbătă, decembrie 03, 2011

Buna dragele mele!
Aceasta este prima mea postare de acest gen :D. Luna noiembrie a fost plina noi descoperiri, achizitii si am avut cateva produse pe care le-am folosit constant si au fost favorite.

Acestea sunt:


Si acuma pe rand:
1. Parfum Tendre Jasmin - Yves Rocher - am primit un mic parfumel de 5 ml si il ador! Are un miros superb, delicat, care persista. Chiar daca are 5 ml pot spune ca m-a tinut destul de mult :)

2. Crema de zi vitaminizanta Cosmetic Plant - in curand review

3. Crema pentru maini cu ulei de catina si masline - Cosmetic Plant - review aici. Este foarte buna iarna si nu ma dezlipesc de ea.

4. Fondul de ten Revon Colorstay - nuanta Sand beige for dry skin. Este foarte buna, acoperire perfecta, potrivit iarna. As vrea sa-l incerc si pe cel pentru ten gras, dar pe la primavara :)

4. Pudra pentru fata Revlon - se potriveste foarte bine cu fondul de ten. Fac un duo perfect

5. Kitul pentru sparncene Elf - nuanta dark. Review in curand

6. Bronzer elf - Golden Bronzer - review aici

7. Mascara Maybelline Colosal - review in curand. Am prins promotia cand era 19.90 lei si m-am indragostit de el. este cel mai bun rimel incercat pana acuma


8. Balsam pentru buze Balea Sensitive


9. Ruj Revlon Super Lustrous - Blushing Mouve  460. Am avut acuma vreo doi sau trei ani acest ruj si a ramas in sufletul meu, dar nu l-am mai gasit pana recent. A revenit in topul preferintelor mele :D


10. Balsam leave in Gliss Hair Repair - review in curand. Imi place sa folosesc acest leave in pentru ca imi lasa parul matasos si usor de pieptanat. 


11. Cea mai pretioasa paleta a mea de farduri - Too Faced Pixie Pin Ups



Ati incercat produsele de mai sus? Ce parere v-au lasat? Care sunt favoritele voastre?
Hugs & kisses

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate