Black Friday 21 noiembrie 2014 - site-uri haine, produse unghii false, cosmetice

joi, noiembrie 20, 2014


La fel cum a fost si anul trecut, anul acesta Black Friday va avea loc in data de 21 noiembrie 2014 in unele magazine si 28 noiembrie in altele. Unele magazine vor avea reduceri in ambele zile. Pe site-urile straine, Black Friday va fi pe 28 noiembrie.

Anul acesta, o sa urmaresc cel mai mult site-urile cu haine, cele cu cosmetice si magazinele care comercializeaza produse pentru unghii false. Am cateva dorinte, pe care sper sa le indeplinesc. Anul trecut am avut noroc si am prins la reducere telefonul, pe care l-am achizitionat la ora 6:30 :)

Produse pentru unghii false

Nailshop - incepand cu ora 00:00 - 21 noiembrie

Cupio - 21 - 23 noiembrie - reduceri pana la 80%
Cupio.ro

Tienda21 - 23 noiembrie

Cosmetice
Yves Rocher - vor avea pentru prima data reduceri. 
Abia astept sa vad despre ce este vorba ♥
Yves Rocher

1001cosmetice - locul de unde imi cumpar mereu fondul de ten Revlon Colorstay
1001 Cosmetice

Haine
Kurtmann  Black Friday va incepe din data de 21 noiembrie la ora 4 a.m., cu 2000 de modele reduse cu 50%! Al doilea val de Black Friday va avea loc in 28 noiembrie - 7 decembrie cand vor fi adaugate inca 3000 de modele la reducere 50%, pe langa cele 2000 din prima tura.
Kurtmann

Miniprix - reduceri de pana la 80% in perioada 21 - 23 noiembrie 
Miniprix.ro

Matar - reduceri de pana la 60% 
Matar.ro

Superpantofi - reduceri de pana la 90% in 21 noiembrie
Superpantofi.ro

Befashion - reduceri de pana la 75% in 21 noiembrie
BeFashion.ro

Rubyfashion reduceri de pana la 75% in 21 noiembrie
RubyFashion.ro

Majoritatea magazinelor de electronice si IT vor da startul marilor reduceri incepand cu 21 noiembrie. Printre acestea si-au anuntat deja campania urmatoarele magazine: eMAG, Altex, Media Galaxy, Flanco, Domo, evoMAG, F64.

Electronice si IT

EvoMAG - 21 - 23 noeimbrie 2014
Produse evoMAG.ro

F64 - 21 noiembrie 2014
F64

Marketonline 21 noiembrie 2014
MarketOnline

Toate ofertele vor fi disponibile incepand cu ora 00:00 pe unele site-uri, sau de dimineata pe altele. Sa speram ca vor merge serverele bine si nu se vor bloca ca anul trecut. :)

Spor la cumparaturi! Eu am o lista lunga de dorinte! 
Mad@

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate