Review Wella Professionals Brilliance sampon si balsam pentru par fin si colorat

miercuri, august 13, 2014

De cand am descoperit produsele profesionale pentru par, pot sa va spun ca nu ma mai intorc la cele din comert. Exista o diferenta foarte mare dupa utilizarea acestora, pe care am resimtit-o de la primele utilizari. Parul meu a devenit mai puternic, mai catifelat, mai usor de pieptanat, culoarea rezista foarte bine intre vopsiri si pot sa folosesc produsele pentru coafat fara sa imi fac griji ca imi stric parul. Desigur, ca nu trebuie folosite in exces, deoarece orice lucru folosit in exces dauneaza. In privinta produselor pentru par prefer categoric sa investesc in produse de calitate. Chiar daca pretul acestora este putin mai ridicat, fiind produse profesionale, sunt mai concentrate si trebuie folosita o cantitate mai mica de produs la fiecare utilizare. Drept urmare, costa mai mult, dar produsul o sa ne tina o perioada indelungata. Decat sa cumparam produse in fiecare luna, nu mai bine luam ceva care ne tine cateva luni? Daca facem un calcul, pretul va ajunge tot acolo. 

Una din gamele de produse profesionale preferate este Wella, atat Wella Professionals, cat si Wella System Professional Care. Ambele sunt la fel de bune. Alte game de produse profesionale pentru par, foarte draga este TIGI. De asemenea, ador fixativul Goldwell, precum si produsele de styling de la Schwarzkopf Professional. 

Au trecut deja patru luni de cand folosesc samponul si balsamul de Wella Professionals Brilliance pentru par fin si colorat, un set de produse care mi-a fost pe plac si pe care il voi cumpara din nou. Incepand cu data de 15 aprilie, cand am primit comanda cu aceste produse, le-am folosit de fiecare data cand ma spalam pe cap, de doua ori pe saptamana, samponul ajungand sa se termine zilele acestea, dar din balsam mai am inca jumatate.

Samponul era si normal sa se termine, avand in vedere ca toata lumea il folosea constant. Mama mea, avand si ea parul fin si vopsit s-a declarat incantata de sampon, deoarece ii curata frumos parul, ii mentinea culoarea, chiar daca ea are destul de multe fire albe, si ii oferea volum si suplete, iar sotul meu, care foloseste orice sampon gaseste prin baie, a ramas impresionat de mirosul foarte frumos al samponului. De cand l-a descoperit, il foloseste si el mereu, chiar daca nu este destinat in mod special barbatilor. Intrucat are un par normal, care nu ii da batai de cap, poate sa foloseasca orice sampon ii prieste atata timp cat nu are probleme cu sclapul.

Wella Professionals Brilliance sampon pentru par fin si colorat l-am cumparat intr-o cantitate mare, de 1000 ml, sa fiu sigura ca imi ajunge cateva luni. Am dat doar 52 de lei, iar raportul calitate pret este excelent, avand in vedere ca vorbim de un sampon profesional, intr-o cantiate de 1000 ml. Avand parul lung si des, samponez de doua ori de fiecare data si am nevoie de o cantitate dubla de produs fata de o persoana  are are parul scurt.  

Textura samponului este destul de lichida si are o culoare alba. Sa va spun sincer, nu imi plac sampoanele transparente. S-a intamplat de multe ori sa pun mai mult sau mai putin decat trebuie in palma. Asa cu un sampon care are o culoare opaca, stiu exact cat trebuie sa pun. La fel si in privinta balsamurilor si a mastilor pentru par.

Samponul are o formula delicata, care intensifica rezultatele de colorare, fiind special destinat pentru parul cu structura fina sau normala, oferindu-i vitalitate si stralucire dupa folosire. Are un sistem cu polimeri si surfactanti, care creeaza o spuma cremoasa, ce dureaza destul de mult si permite o distribuire uniforma a ingredientelor cheie pe par. Aceste ingredinete cheie sunt praful de diamant, care adauga stralucire parului, vitamina E, care il protejeaza de radicalii liberi, precum si ulei de caise, care hidrateaza profund parul vopsit.  Mirosul este incredibil si il ador!

Fata de sampon, balsamul Wella Professionals Brilliance are o textura mult mai densa, asemanatoare cu cea specifica mastilor pentru par.  Fiind atat de densa, nu am nevoie de o cantitate mare de produs. Probabil din acest motiv mai am jumatate de tub, in conditiile in care am folosit balsamul la fel de mult ca samponul. Oricum, am folosit balsamul pentru par doar eu, din acest motiv nu s-a consumat la fel de repede precum samponul. Balsamul l-am luat tot in cantitate de 1000 ml, pe care am dat 79 lei. Ambele produse se gasesc la cel mai bun pret pe aoro.

Pentru rezultatele cele mai bune este mereu indicat sa folosim atat sampon, cat si balsam. Avand parul lung, care se incalceste frecvent, nu pot sa folosesc doar sampon, deoarece nu are forta sa-mi descalceasca parul complet. Din acest motiv, am nevoie mereu de balsam pentru par, care imi descalceste parul si il lasa usor de pieptanat. Balsamul nu il aplic pe toata lungimea parului, ci de la jumatatea parului spre varfuri, ca sa nu imi ingras parul la radacini. Balsamul il aplic usor, masand parul de la jumatate spre varfuri,  pana simt ca se descalceste si pot sa trec cu degetele prin par.

Efectele pe care le am dupa ce folosesc aceasta gama de produse sunt: hidratare, stralucire, mentinerea culorii parului intre vopsiri.
Cine s-a vopsit cu nuante de roscat stie cat de greu este sa mentii reflexele rosii in par pana la urmatoarea vopsire. Eu am deja doua luni de la ultima vopsire si inca mai am reflexii rosii. Desigur, ca nu este posibil sa fie la fel de intense ca atunci cand era parul proaspat vopsit, dar s-au mentinut foarte bine si sunt multumita de rezultate.

Pentru hitratarea parului dupa spalare, precum si protejarea impotriva surselor de caldura, am folosit pana acum un ulei pentru par de la CHI – Silk Infusion, foarte bun, dar cum mie imi place sa incerc mereu produse noi, ma tenteaza foarte mult Macadamia Natural Oil Care, atat uleiul tratament, cat si masca intens reparatoare. Am auzit numai lucruri bune despre ele si cred ca o sa-mi placa.

Si uite asa imi mentin eu nuanta parului si imi hidratez parul.
Voi ce sampon si balsam folositi? Ce produse v-au impresionat?

Mad@ 

You Might Also Like

2 comentarii

  1. cristina dumitru28 august 2014 la 14:14

    Trebuie sa recunosc ca cel mai bine ma inteleg cu produsele de la label.m in special acesta: http://www.aoro.ro/labelm/organic-sampon-pentru-par-fin/. Desi pretul este un pic mai ridicat insa isi face treaba pe masura.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara! Am facut si eu o comanda pe aoro in care am inclus samponul si balsamul pentru par uscat si vopsit de la Wella Professionals, alaturi de uleiul pentru par Wella SP Luxeoil Reconstructive, care isi merita pe deplin numele de elixir! De fapt, toate cele 3 produse ofera un rasfat regal parului si, implicit, starii de spirit generale, inca de la prima utilizare. Va multumesc din suflet pentru informatiile de calitate pe care le postati pe blog, informatii care inlesnesc accesul la stari de binedispozitie si gratitudine! :) Mentionez ca, in urma unei cercetari aprofundate privind produsele pentru parul vopsit, am gasit blogul dvs. si experientele sub semnul frumosului pe care le impartasiti cu generozitate aici .

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate