Review Mary Kay Ultimate Mascara - Black

luni, august 18, 2014

Nu obisnuiesc sa ma machiez puternic in timpul saptamanii, atunci cand merg la serviciu, ci adopt un machiaj simplu, utilizand fond de ten, pudra, blush, kitul pentru conturarea sprancenelor (ale mele sunt mult prea subtiri si au destul de multe goluri), mascara si ruj. Cam aceasta este rutina mea zilnica. Doar atunci cand merg in oras sau la un eveniment, aleg un machiaj mai bine pronuntat. Din acest motiv, am mereu grija sa imi iau o mascara care imi pune in valoare ochii si imi contureaza frumos genele. 

De o luna de zile, folosesc zilnic Mary Kay Ultimate Mascara - Black, care s-a dovedit a fi mai buna decat m-am asteptat. 

In swatch-ul de mai sus se poate observa diferenta unde am folosit mascara si unde nu si modul in care mi-a transformat genele. Le-a conferit volum, genele par mai lungi si sunt separate frumos. Trebuie sa aveti grija atunci cand o aplicati, ca sa separati genele bine. Nu le curbeaza, dar le imbraca frumos, astfel incat par mai voluminoase. Nu mi-a provocat iritatii ale ochilor si se demachiaza usor folosind un demachiat bifazic.

Rujul este L'oreal Color Riche Intense - 370 Crazy Fuchsia, caruia i-am facut un review aici


Cum si se pare acest rimel? L-ati incercat? 
Mad@ 

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate