Review TIGI Small Talk - gel crema pentru volum

miercuri, mai 21, 2014

Parul, o comoara de nepretuit, de care trebuie sa avem grija, deoarece parul este primul lucru observat la o persoana. Cat de lung este, ce culoare are, daca arata sanatos sau e deteriorat, daca e drept sau ondulat, cum arata coafura. Cine nu a intors capul dupa o persoana cu un par superb, plin de volum, sanatos, frumos aranjat si ne intrebam oara cum reuseste sa detina o podoaba capilara atat de bine ingrijita? Care este secretul ei?

Va spun eu care este: folosirea produselor adecvate tipului de par, hidratare din interior si ingrijire corespunzatoare. Sa nu uitam si de produsele de styling, care ne ajuta sa potolim un par neastamparat si sa il aranjam asa cum ne dorim. Dar si aceste produse de styling, trebuie alese cu grija, in functie de parul nostru, de structura acestuia, de nevoile sale si de calitatea acestor produse. Nu vom obtine rezultatele dorite daca noi avem parul gras si folosim produse destinate parului uscat sau invers, deoarece fiecare produs are propria lui intrebuintare, iar noi trebuie sa stim sa ne alegem produsele potrivite.

De exemplu, parul meu este destul de des, usor ondulat de la natura, cu multe fire rebele, dar imi lipseste volumul. Asa ca am cautat un produs care sa-mi confere volum, dar sa imi potoleasca si firele rebele. In privinta produselor de styling, nu imi place sa folosesc prea multe produse o data, deoarece nu imi place sa imi simt parul incarcat. Doar atunci cand imi doresc o coafura de ocazie, care trebuie sa reziste perfect cateva ore, folosesc concomitent spuma pentru par si fixativ.

Pentru un look casual, de zi cu zi, prefer sa utilizez produse care sa imi permita realizarea unei coafuri lejere, cu putin volum si definire. Pentru asta am cautat un produs, pe care sa pot sa-l folosesc dupa spalare, care defineasca si sa textureze parul si pe care sa pot sa-l folosesc pe parul umed. Am gasit pe Internet multe review-uri la TIGI gel crema pentru volum - Small Talk si am decis ca este potrivit pentru mine, asa ca l-am achizitionat.


Acest gel-crema este creat special pentru a conferi volum parului lipsit de viata. De asemenea, are grija sa il defineasca si sa il textureze frumos, obtinandu-se un look lejer, plin de vitalitate si frumos aranjat.

Utilizez o cantitate mica de produs, pe parul umed, uscat putin in prealabil in prosop, pe care o distribui pe toata lumgimea firelor de par, de la radacina pana la varfuri. Aranjez parul cu degetele, separand usor suvitele care se aduna in bucle lejere.

Prefer sa las parul sa se usuce singur, mai ales de acum incolo, cand s-a incalzit vremea si pot sa-l las liber, fara sa-l mai chinui cu uscatorul pentru par. Oricum, am citit ca are si protectie impotriva factorilor de caldura. Se comporta precum un mousse cu putere se sustinere mica spre medie. Ingroasa firul de par, dar nu mi-a incarcat parul, astfel incat sa-l simt greu si lipsit de vitalitate.  

Desi spume ca reduce aspectul parului cret, la mine efectul este invers, Tigi Small Talk imi intensifica onduleurile. Acesta este lucrul care imi place cel mai mult la el, si anume, crearea unor onduleuri naturale. Dar v-am spus, parul meu este ondulat natural, deci pe un par drept este posibil sa aiba acel efect de reducere a parului cret.

click pe poza pentru marire

Imi mai place un lucru la nebunie la Small Talk si anume mirosul atat de placut, care se mentine si in zilele urmatoare. Toate produsele TIGI, folosite de mine, aveau un miros incredibil ♥

Cum vi se pare TIGI Small Talk?

Voi ce produse folositi pentru volum?

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate