Outfit: Keep your head, heels and standards high

marți, iulie 23, 2013


Zilele acestea am fost putin plecata intr-o scurta vacanta la Targu Neamt, sa vizitam cativa prieteni si am profitat de ocazie sa ne relaxam si sa vizitam Cetatea Neamtului. Nu avusesem ocazia sa o vizitam de cand s-a renovat, dar de data aceasta nu a scapat. La intoarcere am zis sa ne oprim si pe la Piatra Neamt, deoarece am fost mereu in trecere prin acest oras frumos si niciodata nu aveam timp sa oprim si sa stam cateva ore. Am urcat cu telegondola pe dealul Cozla si am admirat peisajul frumos. O sa va mai povestesc despre mica vacanta in curand.

In urmatorul weekend, cel care tocmai a trecut am petrecut alaturi de rude si prieteni la nunta verisoarei mele. A fost o zi perfecta sa-mi etalez noile mele sandale negre de ocazie, elegante si finute. Am primit multe complimente datorita lor si m-au tinut la inaltime toata ziua. Sandalele Medeea sunt confectionate dintr-un material textil satinat, care le confera un aspect deosebit, iar interiorul este din piele. Pe partea din fata au un model asemanator cu o floare, care le confera un plus de eleganta, iar la spate se fixeaza cu o curelusa pentru o sustinere perfecta a piciorului.




Rochita o stiti deja, deoarece v-am aratat-o si aici. Eu nu ma rusinez sa port aceeasi rochita de mai multe ori, mai ales una preferata, cum este aceasta. Ar fi frumos sa avem cum sa ne cumparam mereu hainute noi, sa aparem de fiecare data cu ceva inedit, dar cum acest lucru nu este posibil, ne putem juca din accesorii sau schimbam pantofii si geanta si transformam outfit-ul din casual in elegant sau vice-versa. 




Chiar daca sunt destul de inalte (tocul are 10 cm), sandalele au un calapod comod, si am putut sa le port ore intregi fara sa ma doara picioarele sau sa ma trezesc cu bataturi deranjante. In ultima vreme am tendinta sa aleg sandalute care au bareta pe picior, deoarece prefer o fixare perfecta a piciorului. Nu aluneca, nu imi ies picioarele din pantofi (cum patesc de multe ori), sunt mai comode si este mai usor sa merg sau sa dansez cu ele. 





Le gasiti pe matar.ro, la pretul de 109 lei. Am apreciat mereu promptitudinea celor de la matar.ro. Nu este prima data cand comand de la ei; am mai profitat de reducerile tentante si acuma cateva luni, cand mi-am cumparat 3 perechi de cizme ♥, care au ajuns a doua zi dupa ce am plasat comanda, impachetate foarte bine. 


Va plac sandalutele mele ♥? Ati facut cumparaturi de pe matar.ro
Ce v-ati luat sau ce va tenteaza? 

You Might Also Like

8 comentarii

  1. Foarte frumoasa rochia. Mai ales culoarea. Dar nu ti-a fost cald cu dresuri?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos! :* Este una dintre rochiiile mele preferate!
    Am o problema cu picioarele si mereu fac bataturi daca nu port dresuri, chiar si la sandale. Oricum am nimerit o zi perfecta, deoarece vremea a fost potrivita (nici prea cald, dar nici frig si mai batea usor si vantul). ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragute poze :), la fel si rochita. Mi se pare normal sa purtam hainele de mai multe ori, mai ales ca de multe ori ne dorim mult o anumita hainuta si ne bucuram cand o achizitionam. Ar fi culmea ca dupa o purtare sa o uitam in dulap.

    http://lorenamarchis.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos! Sunt total de acord :D

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate