Review: L'Oreal Lash Architect 4D mascara

sâmbătă, iunie 22, 2013


Va spuneam acuma cateva zile ca am dat o noua comanda pe aoro.ro si mi-am luat pe langa parfumul meu favorit si o mascara L'oreal. Este vorba de L'Oreal Lash Architect 4D, o mascara care revolutioneaza efectul de gene false. 



Aplicatorul are 4 dimensiuni, care ne ajuta sa avem gene de invidiat. Prima dimensiune are laturi asimetrice pentru a cuprinde toate genele, a doua dimensiune are laturi curbate pentru a le curba cat mai bine, a treia dimensiune are laturi ascutite pentru o separare perfecta, iar ultima dimensiune are laturi plate pentru volum si alungire.


Periuta este subtire si usor curbata, ca sa textureze si sa cuprinda mai bine genele, iar ambalajul este dragut si stilat. 

Imediat ce am vazut reclama acestui rimel, am vrut neaparat sa-l incerc, asa ca l-am achizitionat imediat ce s-a terminat rimelul vechi. 
Il folosesc de vreo doua saptamani in fiecare zi si il consider un rimel bun, in special pentru machiajul de zi. Nu are chiar un efect de gene false, dar isi face treaba bine. 
Ofera volum, separare si densitate genelor. Un singur strat este suficient pentru o contura frumos genele, fara sa para incarcate. In general, nu prea folosesc doua straturi de rimel deoarece nu imi place acel aspect de gene incarcate, lipite. 

Nu este un rimel waterproof, asa ca nu va duceti la piscina cu el :P. Eu il demachiez foarte usor cu demachiantul bifazic cu albastrele de la Yves Rocher. Cu toate acestea, nu curge si a facut fata cu brio la caldurile insuportabile din ultimele zile. Se mentine la locul lui toata ziua, pana il demachiez. Nu am avut nici o bucatica cazuta pe obraz, cum mai patesc de la alte rimeluri. 

Mai jos aveti doua poze unde am folosit mascara L'Oreal Lash Architect 4D intr-un singur strat.


In concluzie il recomand persoanelor care doresc un rimel care sa confere o conturare frumoasa, potrivita pentru machiajele de zi. Il gasiti aici la pretul de 38 lei. 

Ati folosit aceasta mascara? Cum vi s-a parut?

You Might Also Like

6 comentarii

  1. pare super , nu l-am incercat !

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut ocazia sa il incerc la colega mea de camera (da stiu, nu este igienic insa nu m-am putut abtine!) si chia rmi-a placut, mai ales ca imi definea foarte frumos fiecare geana in parte :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place mult ;) l-am folosit zilnic de cand il am. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Am mai facut si eu asa, dar numai de la persoane in care am deplina incredere :D. Si mie imi place mult cum imi lasa genele ;)

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate