O plimbare calduroasa cu rafinament si eleganta

sâmbătă, aprilie 20, 2013


Astazi a fost o zi foarte frumoasa, asa ca am profitat de ocazie sa scot la plimbare noii mei papucei de la ZorileStore. Ne-am plimbat prin oras, ne-am simtit bine impreuna, am fost pur si simplu compatibili. Nu mi-au facut bataturi, ceea ce este un plus foarte mare, deoarece eu am mereu probleme cu papucii. Marimea a fost perfecta si se aseaza foarte frumos pe picior


Dragalasii de ei se numesc Grendha Floaf AD, sunt marimea 37 si sunt perfecti pentru mine. Au talpa ortopedica, sunt foarte comozi si stabili, iar picioarele mele s-au simtit excelent purtandu-i.


Curelusele sunt simpatice si ofera stabilitate piciorului in timpul mersului, fiind accesorizate cu o pietricica care aduce un plus de eleganta. Modelul din interiosul talpii ii fac pur si simplu deosebiti. Ador acest lucru la papucii de la ZorileStore: atentia asupra detaliilor


Sunt multumita de perechea de papuci aleasa de mine. Marimea se potriveste, sunt comozi, eleganti si ma vor insoti in lungile plimbari pe care le voi face in aceasta vara. Vreau sa le multumesc celor de la ZorileStore pentru aceasta campanie. A fost o placere sa ma plimb cu acesti papucei. :)

Nu-i asa ca sunt draguti papuceii mei? 

You Might Also Like

5 comentarii

  1. sunt foarte draguti,au si talpa ortopedica exact cum imi place si mie :)
    sa-i porti cu placere! :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte draguti, sa-i porti cu placere!
    Eu am ales o pereche din acelasi model pe negru :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos :* Sa-i porti si tu cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos :* tocmai din acest motiv i-am ales. Imi place mult talpa ortopedica ;)

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate