Comanda Miniprix: tricouri barbatesti

sâmbătă, aprilie 27, 2013


Dupa cum stiti, eu sunt fana Miniprix. Asa ca l-am informat pe iubitul meu de o promotie si si-a cumparat cateva tricouri si o geaca de primavara. Deoarece astazi este o promotie cu 50% reducere la tricouri, poate va ajuta achizitiile noastre :). 

Voi incepe cu preferatul meu ♥ Pur si simplu ador culoarea! Cand l-am vazut pe site, am zis ca trebuie neaparat sa-l cumpere si iubitul meu :)

Tricou bleo Bershka - 29 lei (14,5 la reducere)


Culoarea este superba si  materialul este foarte placut. Este Bershka, marimea L (lungimea este de cca 71 cm, latimea umerilor 49 cm, 100% bumbac). Marimea corespunde cu descrierea de pe site.



Tricou mov Mexx - 19 lei (9,5 lei la reducere)


Al doilea tricou preferat, de la Mexx, marimea L (lungime: 73 cm, latime: 47 cm, 100% bumbac). Material la fel de placut si culoare vie. Marimea corespunde cu descrierea de pe site. 



Tricou alb cu rosu -  19 lei (9,5 lei la reducere)


Acest tricou este no name, material subtire (nu se compara cu cele doua de mai sus), dra este potrivit pentru zilele de vara cand vor fi 30+. Marimea L (lungime: 69 cm, latime: 48 cm, bust: 110 cm, maneca: 14 cm, 100% bumbac). Iubitul meu a mai avut un tricou identic, dar nu mai putea fi purtat. deoarece i-a placut foarte mult, a decis sa- inlocuiasca :)) 



Geaca de primavara Bershka - 69 lei (noi am dat 51,75 lei la reducere)


Geaca Bershka, marimea L (marimea se potriveste). Este un material placut, subtire, perfect pentru vremea de acuma. calcata arata exact ca pe manechin. Este putin cam lunga la maneci, dar se pot suflica si arata foarte bine. Confectionata din bumbac. 





Tricou Polo  - 9 lei (am dat 6,75 lei)


Acest tricou l-am luat pentru mine, sa-l port pe acasa ;). Am luat marimea 46 (lungime: 69 cm, maneca: 5 cm
Bust: 110 cm, 100% bumbac), sa fie lejer. Cand l-am primit si am vazut cat de placut este materialul, fin, moale, mi-a parut rau ca nu am luat o marimea mai mica  sa pot sa-l port si in oras :)). Este de la Champion :) 





Astazi este 50% reducere la topuri si tricouri pe Miniprix!
 Sper sa va ajute si alegerile mele ;)

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate