Competitia “Blogger ambasador pentru ZorileStore.ro”

joi, martie 28, 2013


Am o veste foarte buna: a inceput o noua campania ZorileStoreBlogAwards, impreuna cu ZorileStore cauta  blog ambasador! Noi ce trebuie sa facem? Sa ne alegem o pereche de papuci din categoria curatenia de primavara si sa o testam :)

Mi-a placut mult campania de anul trecut, iar papuceii primiti in cadrul acestei campanii au fost purtati intens toata vara si i-am adorat. Au fost practici, comozi si i-am purtat atat pe trotuarele din oras, cat si la mare, pe nisip, prin apa, la munte. Au rezistat perfect si nu au nici macar un defect. Talpa este intacta, nu s-au desprins, din contra, arata ca si cum ar fi noi. Din acest motiv sunt entuziasmata si de aceasta campanie si abia astept sa testez o noua pereche de papuci, care sunt sigura ca nu ma vor dezamagi. 
Perioada de desfasurare:
27 Martie 2013 – 26 Aprilie 2013, ora 12:00.
Prima insemnare, prin care bloggerii isi exprima dorinta de participare la Competitia “Blogger ambasador pentru ZorileStore.ro trebuie postat in perioada 27.03.2013 – 07.04.2013, ora 23:59! Trebuie sa-ti alegi un produs disponibil (aflat pe stoc) doar din categoria Curatenia de primavara.
A doua insemnare, in care bloggerii realizeaza cate un review al produsului dorit, poate fi postata din momentul primirii produsului (dupa data de 31 Martie) pana pe 20 Aprilie, ora 23:59!
Cei 10 finalisti vor fi anuntati in 22 Aprilie 2013 iar marele castigator al campaniei, Bloggerul ambasador ZorileStore, va fi anuntat pe 26 Aprilie 2013, in urma jurizarii finale.

Am studiat site-ul foarte bine in cautarea perechii perfecte. Din pacate, papuceii la care visam nu mai erau in stoc pe marimea mea, asa ca am cautat o noua pereche de suflet. Asa am dat peste papucii GRENDHA pentru femei FLOF AD, marimea 37. O pereche de papuci eleganti si confortabili. Imi place ca au talpa ortopedica, sunt mai inalti si au un aspect foarte placut. Abia astept sa primesc papuceii, dar in acelasi timp imi doresc sa vina vremea calda sa pot sa-i scot la plimbare in fiecare zi. 

Papucii Flof AD adauga un plus de eleganta oricarei garderobe urbane de vara. Curelele ingenios incrucisate asigura o priza excelenta asupra piciorului iar forma ortopedica a talpii, confera un plus de comoditate si stabilitate in timpul mersului. Cusaturile care traverseaza partea superioara si talpa interioara, ofera un look aparte modelului. Papucii Floaf AD, de la Grendha, aduc eleganta si stil vestimentatiei dumneavoastra!

II gasiti aici

Voi v-ati inscris? Ce papucei v-ati ales? 

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate