Outfit: It Don't Matter If You're Black Or White

joi, octombrie 11, 2012

If You're Thinkin'
Of Being My Baby
It Don't Matter
If You're Black Or White
It's Black, It's White
It's Tough For You To Get By
It's Black , It's White
Acuma o saptamana am participat la botezul unuia dintre cei mai simpatici bebelusi ♥ Vremea era destul de schimbatoare (acuma cald, acuma frig), asa ca am ales, pe langa rochita mea alb cu negru, pe care o ador, un sacou elegant de la Casa Wanda si o pereche de cizme inalte din piele intoarsa de la Il Passo. Aceasta rochita merge mult mai bine cu pantofi, dar nu aveam nici o pereche de pantofi negri sau albi, care sa se potriveasca tinutei, dar sa fie si comozi. Asa ca am ales cizme :). Doar este toamna, nu-i asa?


Chiar daca sunt destul de inalte, cizmele sunt extrem de comode si se aseaza foarte frumos pe picior. Pot sa stau incaltata cu ele destul de mult timp si nu am probleme cu durerile de picioare :). 
Rochita am vazut-o intr-un magazin local si mi-a placut la nebunie. Are un material fin, care cade foarte frumos si se aseaza perfect. Eu cred ca astfel de rochite ma avantajeaza cel mai bine. Voi ce spuneti? 
Dress/Rochie: No Name, Coat/ Sacou: Casa Wanda, Boots/Cizme: Il Passo (Sofia Baldi), Purse/Geanta: No Name, Earings/Cercei: Borealy
Am ales sa accesorizez rochita cu o gentuta de ocazie neagra cu strasuri stralucitoare si cu perechea de cercei castigata la MakeMeHappy, cu cristale Swarovski ♥

Ce spuneti? Cum imi sta cu astfel de rochite? 
Ce parere aveti despre outfit?


You Might Also Like

2 comentarii

Articole apreciate