Outfit: Walk with me through the garden of life

marți, septembrie 25, 2012

Just like a mirror reflecting the moves of your life 
And in the river reflections of me...

Avand in vedere ca vremea s-a mai cumintit, iar soarele este din nou stapan pe cer, am zis sa va mai arat un outfit de la mare. La o mica plimbare prin Constanta am vizitat Cazinoul, Delfinariul, precum si Marea Moschee din Constanta. 

La delfinariu ne-am distrat alaturi de cei delfini: Chen Chen, Ni Ni si Pei Pei, dar si alaturi de cel mai alintat Leu de Mare, John :). 

Dupa ce s-a terminat spectacolul cu delfinii dragalasi, am vizitat pasarile exotice si ne-am plimbat prin Microrezervatie. Chiar daca era in renovare, am putut sa admiram rezervatia. Pelicani, lebede, zebre, caprioare, ratoni, canguri pitici, lama, emu si multe alte animale si pasari dragalase ne-au incantat privirea. 


Cel mai mult am adorat sa urmaresc lebedele. Sunt atat de elegante si frumoase, incat imi venea sa iau si eu una acasa :))

Daca ajungeti prin Constanta, este obligatoriul sa vizitati Moscheea. Privelistea de sus este superba si merita admirata. Noi am fost urcat in ea pentru a treia oara :)

Shorts/ Pantaloni scurti: Bershka, T-Shirt/ Tricou: no name, Wedges / Platforme: J.K.Acid, Sunglasses/Ochelari de soare: Meli Melo, Belt/Curea: Bershka

Fie ploaie, fie vant, fie chiar furtuna de nisip, coafura rezista :)

Voua ce va place sa vizitati atunci cand mergeti prin Constanta? 
post signature

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Ai un par superb, foarte ingrijit! In Costanta am fost doar prin trecere, vazand imaginile imi pare rau ca nu am stat mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult :* Daca mai ajungi prin zona, sa stai mai mult si sa te plimbi pe acolo. Merita ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos oras , nu ? :)...daca am aveam mai mult grija de el ar fi si mai frumos...nostra culpa !

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos ♥ Fata de alte orase, sa stii ca este curat si ingrijit. Sa vezi ce "frumos" este acuma in Iasi, peste tot au sapat si sunt numai santiere :(. Si va fi asa pana in 2014 cel putin...

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate