Review: Normaderm crema hidratanta anti-imperfectiuni Vichy

marți, august 14, 2012

Acest review a intarziat sa apara, deoarece am avut nevoie de o perioada mai indelungata de testare, ca sa-mi pot forma o parere potrivita despre crema de la Vichy, si anume Normaderm

Fiind vorda despre un produs dermatocosmetic, care promitea transformarea totala a tenului cu probleme, 3 saptamani de testare nu erau suficiente. In plus, am vrut sa ii observ efectele pe termen mai lung. 

Pentru inceput, vreau sa ii multumesc din nou Adinei pentru ca mi-a acordat sansa de a incerca aceasta crema. Am primit crema de la Vichy in data de 25 mai si in aceeasi seara am si inceput sa o testez. Despre tenul meu puteti citi aici, ca sa va faceti o idee despre efectele pe care le-a avut crema. Am folosit crema cu regularitate in fiecare seara si dimineata, pe tenul curat. Cred ca este singura crema pe care am folosit-o constant o perioada atat de indelungata, dar am vrut cu desavarsire sa vad daca respecta ceea ce promite. 

Dar, mai intai, sa vedem ce ne promit cei de la Vichy:
Crema hidratanta pentru transformarea totala a tenului cu probleme corecteaza cele 6 semne principale ale tenului cu probleme, si anume:
- Imperfectiuni
- Pori dilatati
- Luciu
- Roseata
- Pete post-acnee
- Relief uniform 

Ingredientele care actioneaza asupra tenului sunt:
INGREDIENTE DERMATOLOGICE SI EXFOLIANTE
• LHA (lipohidroxi acid): Microexfoliant, elimina celulele moarte de la suprafata pielii.
• Acid Glicolic: Efect de regenerare profunda a pielii.
• Acid salicilic: Efect antiseptic si exfoliant. 
şi INGREDIENTE HRANITOARE SI CALMANTE 
• Glicerina si uleiuri emoliente: Efect hidratant, ofera pielii o senzatie de confort.

Ce rezultate ar trebui sa avem dupa folosirea acestei creme?
Pielea este integral transformata incepand cu a 7-a zi. Tenul este curatat. Zi dupa zi, tenul este  vizibil transformat. Excelenta ca baza pentru machiaj.  

Experienta mea dupa aproape 2 luni de utilizare 
Dupa cum spuneam, am inceput folosirea acestei creme pe 25 mai si am folosit-o zilnic, de 2 ori pe zi, pana cand s-a terminat. Pentru inceput, ambalajul este foarte practic. Crema pe care am primit-o eu spre testare avea 30 ml si ambalaj sub forma de tub, cu un orificiu micut, care elimina exact cantitatea de produs necesara. Nu se iroseste deloc. Cea care se gaseste in magazine, este tot sub forma de recipient, dar cu pompita, la fel de usor de dozat, la o cantitate de 50 ml. Ambele ambalaje sunt opace (un lucru foarte bun, intrucat nu patrund razele solare si lumina si nu se oxideaza crema). 


Textura  este undeva intre crema si gel. Se aplica foarte usor, intra repede in piele si o lasa hidratanta si placuta. Mirosul este proaspat, placut, destul de fresh, dar se simte si prezenta alcoolului (lucru nu prea placut).

Dupa prima saptamana de utilizare am fost foarte incantata. Tenul era vizibil mai curat, hidratat si vizibil imbunatatit. Dupa a doua saptamana lucrurile au inceput sa se schimbe. Mi-au aparut mici "inamici" pe fata, iar luciul a inceput sa-si faca de cap. In a treia saptamana, din nou, tenul si-a revenit, apoi au aparut din nou problemele. A fost mai degraba o lupta love-hate intre mine si crema Normaderm :)). Am fost de cateva ori pe punctul de a renunta la ea, dar am zis ca trebuie sa mai am putina rabdare si bine am facut, intrucat in final am avut rezultate bune. 

Intre timp, am inceput sa mai folosesc si Brevoxyl pentru cosuri (il foloseam doar pentru portiunile afectate) si gel-crema hidratare intensa 24h Hydra Vegetal de la Yves RocherImpreuna cu aceste doua creme, crema Normaderm a avut efectele dorite. Brovoxyl trata cosurile care isi faceau aparitia, iar Hydra Vegetal este perfecta ca baza pentru machiaj. 

Dar, sa luam pe rand semnele pe care crema promite ca le corecteaza:
- Imperfectiuni - DA, cu siguranta a avut un efect de inlaturare a imperfectiunilor si de uniformizare a tenului. Chiar si dupa ce am terminat crema, efectele s-au pastrat. 
- Pori dilatati - doar putin s-au micsorat. Nu am observat un efect de transformare majora in privinta porilor dilatati. 
- Luciu - NU. In privinta luciului, la mine nu a avut nici un efect de imbunatatire. Din contra, tenul imi lucea si mai tare dupa ce foloseam aceasta crema. Nu este potrivita ca baza pentru machiaj, cel putin din punctul meu de vedere. Fondul de ten se vedea ciudat daca il foloseam dupa aceasta crema. Lucea ingrozitor dupa o ora, doua. In ultima luna am inceput sa folosesc BB Cream si arata ceva mai bine, dar de luciu tot nu am scapat. 
- Roseata - Da, o calmeaza si dispare. 
- Pete post-acnee - Da, mi-au disparut si cateva pete post acnee. Nu au disparut de tot, dar un efect vizibil si imbunatatit tot este. 
- Relief uniform - Nu ma pot pronunta in aceasta privinta, intrucat nu am un ten cu relief uniform. 
- Hidratare si senzatie de confort - Da. Hidrateaza foarte bine tenul si il lasa proaspat si catifelat. Imi place mult senzatia, intrucat este foarte placuta. 

Concluzii finale:
Intr-un final sunt multumita de aceasta crema. Este un tratament de intretinere a tenului cu imperfectiuni, si nu de vindecare a cosurilor (sa nu va faceti o idee gresita). Mi-a imbunatatit mult textura tenului si mi-a corectat din imperfectiuni. Chiar si dupa ce am renuntat sa mai folosesc crema (intrucat s-a terminat), dupa o luna efectele inca se mai pastreaza. Deoarece am folosit-o mai mult pe zonele cu probleme (frunte, obraji, barbie), mi-a ajuns pentru aproape doua luni. Ce-i drept, nici nu era nevoie de o cantitate mare de produs pentru o aplicare. 
O voi cumpara din nou? Deocamdata, nu cred, intrucat nu are ce sa faca mai mult pentru tenul meu si mi-as dori o crema care sa rezolve si problema luciului. Oricum, ma bucur mult ca am incercat-o si a meritat. 
De recomandat, nu sunt in masura sa o fac. Suntem foarte diferiti si am citit pareri atat de diferite despre aceasta crema, incat nu pot sa va garantez ce efecte va avea asupra voastra. Pentru mine a fost buna si chiar a avut rezultate de imbunatatire, dar la altcineva nu stiu cum se va comporta. Poate sa fie mai bine sau poate sa nu aiba nici un efect. Ramane la latitudinea voastra daca vreti sa o incercati :). 

Nota: 8/10
Denumire produs: Normaderm crema hidratanta anti-imperfectiuni
Firma: Vichy
Pret: ~80 RON
Gramaj: 50 ml
O puteţi achiziţiona: din farmacii

Voi ati folosit Vichy Normaderm crema hidratanta anti-imperfectiuni? 
Cum vi s-a parut? 


You Might Also Like

1 comentarii

  1. Promotie Vichy Pachet Normaderm crema pentru ten cu probleme + Solutie micelara + Gel curatare

    http://farmaciasilva.ro/promotii/5001-vichy-pachet-normaderm-crema-pentru-ten-cu-probleme-solutie-micelara-gel-curatare-.html doar 62,00 lei

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate