Nail Art - Crini imperiali ♥

luni, martie 26, 2012

Minunata oja China Glaze Ahoy!, despre care v-am vorbit ieri, mi-a trezit interesul unui model pe unghii.  Asa ca m-am gandit sa pictez crini imperiali. Trebuie sa recunosc ca ador aceste flori! Ador parfumul acestora care imi invaluie camera si delicatetea florilor perfecte ♥

Asa ca am pregatit:  culorile acrilice, pensonul subtire, o cutiuta cu apa, un servetel sa sterg pensonul de apa...si m-am apucat de treaba :)

Am facut mai intai conturul petalelor

 Apoi, cu o pensula subtire am facut coturul si  am pictat detaliile

And voila..rezultatul :)
 



 

Nu-i asa ca este foarte romantic modelul? ♥ Seamana cu florile?
 Cine mai iubeste crinii imperiali? :)

post signature

You Might Also Like

15 comentarii

  1. frumosi :) o sa incerc si eu crini imperiali..dinou..ca e mult de cind nu am mai facut :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si normal ca seamana si arata super :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept sa vad ;) Sunt sigura ca vor fi incredibili :X :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc! Ma bucur mult ca iti plac :D

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate