Tutorial: The moon in a winter night

duminică, decembrie 18, 2011

Hello my sweet followers! 
Asa cum v-am promis, este timpul pentru un tutorial la modelul de iarna de AICI. Primul meu tutorial ♥ Sper sa va placa si sa va ajute. Stiu ca nu este perfect si nici editarea nu este grozava, dar voi invata pe parcurs :). Din cauza ca am filmat cam tarziu si se ducea lumina naturala, am ales pervazul geamului si a fost putin cam incomod. Din acest motiv este filmat si dintr-o parte. Trebuie sa caut un unghi bun pentru filmat si o lumina buna :D


Ca sa vizualizati filmuletul in format mare, ori apasati pe denumirea care apare pe video si sa va duce direct pe youtube pe canalul meu, ori apasati AICI.
Aveti nevoie de:
- base coat 
- oja albastra - eu am folosit Classics Glamour 168
- culori acrilice (alb, negru, bleo - diverse nuante, galben)
- pensoane (unul subtire pentru detalii si unul mai lat pentru zapada)
- o cutiuta cu apa (pentru a dilua culorile si a spala pensonul) si un servetel de hartie
- top coat

Rezultatul final:

Cum vi se pare tutorialul? Se vede bine? Ce imbunatatiri ar trebui sa mai aduc? Dar editarea filmuletului, cum este? As vrea sa pot filma si cu lumina artificiala, dar nu iese prea bine. Stiti vreo solutie pentru aceasta cauza?  Ce fel de becuri mi-ar trebui? 

Ce multe intrebari am pus :)) Sunt putin emotionata pentru ca este primul meu tutorial si as vrea ca urmaorul sa fie mult mai bun si sa va ajute :*  ♥
Va pup si va multumesc daca ati vizualizat filmuletul :D

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate