Review: Crema anticelulita Revicel

duminică, decembrie 18, 2011

Acuma cateva zile s-a terminat si campania Revicel si am incheiat si eu cele patru saptamani de testare Revicel :). Nu am facut pana acuma review, deoarece nu mi s-a parut concludent. Cel mai bine se observa rezultatele dupa cateva saptamani de testare (cel putin patru). In principiu am o parere foarte buna despre aceasta crema si pot spune ca este cea mai buna crema folosita de mine pana in prezent. 

Dar mai intai sa va povestesc cate ceva despre celulita...


Ce este celulita ?
Celulita este  rezultatul unui proces anormal de stocare a grasimilor in organism.Sub influenta diferitilor factori alimentari sau hormonali, celulele grase sau adipocitele pot acumula grasimi care provin dintr-o alimentatie necorespunzatoare. Adevarate rezerve  de grasime, adipocitele pot creste depasind de circa 60 ori volumul lor normal, comprimand astfel vasele sangvine, rezultand un drenaj incetinit si o oxigenare precara a epidermei. Celulita se formeaza cu predilectie la nivelul coapselor, feselor, si abdomenului, mai ales la femei si mult mai rar la barbati, datorita numarului mai mare de adipocite prezente la sexul feminin.

Celulita poate avea diferite cauze: dezechilibre hormonale, predispozitie genetica, afectiuni ale glandei tiroide, alimentatie dezechilibrata,  ortostatism prelungit, sedentarism, tratament cu anticonceptionale etc.Daca nu este tratata in faza incipienta celulita avanseaza intotdeauna provocand hipertrofia celulelor lipidice si alterarea peretilor capilarelor venoase.
Sunt patru stadii ale celulitei, iar eu ma incadram in inceputul stadiului II. 
Aspectul de coaja de portocala este evident si fara a strange pielea si apar gropite inestetice. Tonusul pielii scade continuu, pielea parca se ofileste. Adipocitele cresc in volum, apare edem local iar zona afectata devine dureroasa la masaj. 
Recunosc ca este din vina mea, deoarece duc o viata cam sedentara, dar mi-am propus sa-mi schimb stilul de viata cu unul mai sanatos :) Trebuie neaparat, nu-i asa? 
Ce promite producatorul?

Crema anticelulitica Revicel este un  produs pe baza de ardei iute si alge marine foarte eficient in eliminarea celulitei si a vergeturilor.

Crema anticelulitica Revicel contribuie la:

- Diminuarea vizibila  a celulitei si a vergeturilor dupa 2 saptamani de utilizare
- Reducerea circumferintei corporale
- Arderea intensiva a grasimilor
- Dezintoxicarea  rapida a organismului
- Intensificarea circulatiei sanguine
- Obtinerea unei siluete zvelte


Ce spun eu:

Am folosit aceasta crema timp de patru saptamani, o data pe zi in tinpul saptamanii (seara) deoarece timpul nu-mi permite sa o folosesc si dimineata, iar in weekend de doua ori (dimineata si seara). Zona cu probleme la mine o reprezinta soldurile, coapsele si fesele, in special partea inferioara a coapselor. Pe burta sau in alte parti nu am intampinat probleme cu celulita. 
Masajul cu aceasta crema se realizeaza extrem de usor, deoarece are o consistenta care aluneca frumos pe piele. Nu intra repede in piele, ceea ce este un plus, intrucat alte creme intrau prea repede in piele si masajul devenea foarte greu de executat. 
Am citit ca unele fete au intampinat probleme cu senzatia de caldura si piscaturi. Eu pot spune ca nu au avut absolut deloc probleme de acest gen. Am simtit o usoara senzatie de caldura in timpul masajului, iar dupa aplicarea, simteam o raoare si o revigorare a pielii extrem de placuta. 
Pielea devine imediat dupa aplicare mai catifelata si are un aspect uniform. Catifelarea se pastreaza pana a doua zi, iar fermitatea aceasteia a devenit pe zi ce trece din ce in ce mai vizibila.


Puncte tari:
- Ambalajul - contine toate informatiile necesare (dupa cum se poate observa si in poze) rar intalnesti asa ceva :D. Culoarea iese in evidenta si este foarte trendy - te atrage si este girly :)
- Textura - de culoare portocalie (din cauza ardeiului iute) aluneca foarte usor pe piele, iar masajul devine o placere
- Mirosul - foarte placut (care se imprima si pe piele)
- Efecte - piele extrem de elastica, catifelata (nici o alta crema de corp nu lasa pielea atat de catifelata), senzatie de prospetime si racoare. Dupa doua saptamani de utilizare, pielea era mult mai ferma, iar dupa patru saptamani pot spune cu mandrie ca am trecut la stadiul I de celulita. Aceasta nu se mai observa cu ochiul liber, este mai uniforma, ferma si elastica. Cred ca daca voi continua tratamentul cu Revicel voi scapa aproape de tot de acest aspect neplacut. Dar trebuie inclus in program si sportul :)
Puncte slabe:
- crema este foarte iute! Trebuie sa aveti grija sa va spalati foarte bine pe maini dupa utilizare si sa nu atingeti ochii sub nici o forma, deoarece ustura rau!
- pateaza hainele (din cauza culorii), dar se curata usor la spalat.
- daca aveti pielea mai sensibila si o sensibilitate la ardei iute, este bine sa vedeti mai intai pe o portiune mica daca aceasta crema vi se potriveste (deoarece unele persoane au avut probleme mai urate cu intepaturi, piscaturi si senzatii de arsura). Printre aceste persoane se afla si mama mea (care trebuia sa testeze a doua cutie primita). Si ea a intampinat astfel de probleme, avand pielea mai sensibila decat a mea. Prin urmare mama mea a renuntat sa foloseasca crema si mi-a plasat-o mie. 
Concluzii finale:
Am utilizat si voi utiliza cu multa placere in continuare aceasta crema pana la obtinearea rezultatelor dorite. Dupa ce termin si a doua cutie de crema, voi profita de oferta de 5+1 creme la 125 lei de pe site-ul www.revicel.ro impreuna cu prietenele mele. Este o investitie extrem de buna si care merita! Au ramas multe persoane impresionate de aceasta crema si dispuse sa o achizitioneze :D. Eu o recomand cu multa placere!! Dar aveti in vedere avertizarea de mai sus! 
Dupa doua saptamani de utilizare, am consumat atata crema:

 Dupa trei saptamani de utilizare, am consumat atata crema:


Dupa patru saptamani, mai am putina crema, deci mi-a ajuns o cutie numai bine pentru patru saptamani :) 

Nota: 9,50/10
Denumire produs: Revicel - crema anticelulita cu ardei iute si alge marine
Importator si distribuitor: nature4life
Gramaj: 200 ml
Il puteţi achiziţiona
- direct de pe site-ul Revicel, aici o crema costa 25 lei/cutie, la 4 cutii transportul este gratuit, iar la 5 cutii, primiti una gratis si transport gratuit.
- din farmacii (am vazut in Dona)
- din DM
- alte magazine online, magazine naturiste sau cu specific cosmetic


You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate