O noua campanie Trender - Palette Mousse Color

miercuri, decembrie 14, 2011


Sunt foarte fericita sa va anunt ca a inceput o noua campanie Trender.ro, si anume Palette Mousse Color. Trebuie sa recunosc ca am fost tentata de vreo doua ori sa cumpar Palette Mousse Color. Chiar si mama mea a studiat produsul intr-o zi si se gandea sa-l cumpere, dar mai avea un tub de vopsea acasa si a zis ca va incerca data viitoare. Si se pare ca am avut eu sansa sa incerc inaintea ei :). 
Este foarte interesanta aceasta campanie si ma bucur enorm ca am fost selectata sa particip, avand in vedere ca era timpul sa ma vopsesc (deja au trecut 3 luni de cand m-am vopsit ultima oara, dar am vrut sa scap de culoarea neagra macar partial). Si in plus, vin sarbatorile si trebuie sa ne pregatim, nu-i asa? 
Mi-am ales nuanta 300 - Saten Inchis Natural, exact nuanta parului meu. Am vrut ceva natural, sa uniformizez culoarea parului, deoarece acuma am reflexe de mai multe feluri :)) 

Daca doriti o schimbare, o accentuare a culorii, atunci participati la aceasta campanie. Perioada de inscriere este 12-15 decembrie. Daca veti fi alese, veti primi un pachet format din doua cutii de vopsea Palette Mousse Color, recomandate pentru nuanta parului vostru. 
Pentru mai multe detalii accesati site-ul trender.ro, si campania Palette Mousse Color.

Astept cu nerabdare pachetul si testarea acestui produs :). Sunt foarte curioasa cum este vopseaua spuma (intrucat nu am mai folosit astfel de vopsea pana acuma), dar mai ales care sunt rezultatele finale - daca are putere de acoperire, stralucire, rezistenta. Ei promit o culoare intensa, rezistenta, miros fructat. Hmmm..abia astept sa agit shaker-ul si sa ma distrez vopsindu-mi parul (ajutorul meu va fi iubitul meu, bineinteles, care m-a vopsit mereu :D).

Ati incercat aceasta vopsea? Care a fost parerea voastra? O recomandati? 
Eu va voi vorbi despre experientele mele imediat dupa ce ma vopsesc si la cateva saptamani dupa vopsire, pentru a confirma rezultatele :)

Pupici si spor la trenderit!

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate