Sa inceapa testarea Revicel

marți, noiembrie 22, 2011

Buna dragele mele!

Sunt foarte entuziasmata intrucat am primit ieri cremele pentru celulita de la Revicel. Sunt extrem de curioasa de rezultatele acestei creme. inainte sa ma inscriu la aceasta campanie, am cautat pareri si experiente legate de aceasta crema. Ce pot sa spun este ca am gasit doar pareri pozitive, fapt ce m-a facut sa fiu si mai curioasa. Cert este ca voi folosi aceasta crema si va voi tine la curent :) Dupa cum puteti vedea, am primit doua creme, una pentru mine, iar cealalta i-am dat-o mamei mele, deoarece are cu adevarat nevoie. 

Acuma sa va arat cateva poze cu micuta speranta



 





Maine va voi relata prima parere dupa ce o folosesc :)
Acuma sa scoatem aparatul Relax and Tone si sa ne punem pe treaba :D


O seara frumoasa dragele mele! 

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate