Review: Lotiunea tonica Q10 si ceai verde Cosmetic Plant

joi, noiembrie 24, 2011

Din gama cu Q10 si ceai verde am primit si lotiunea tonica. Am mai avut si lotiunea tonica cu ulei de catina si masline. Daca doriti ii fac un review si respectivei :).
Dar acuma este timpul pentru.....




Ce spun ei: 
"Lotiunea tonica revitalizanta completeaza actiunea laptelui demachiant, eliminand urmele de machiaj, impuritatile si celulele moarte. Energizeaza si revitalizeaza pielea prin aportul  de coenzima Q10, extract de ceai verde si vitamina E, conferindu-i stralucire si suplete."
Ingrediente: AICI
Ce spun eu:
Este o lotiune transparenta, care miroase foarte bine si improspateaza tenul. Este o adevarata placere sa o folosesc impreuna cu demachiantul, deoarece confera o senzatie de inviorare. Curata bine tenul si il lasa curat, pregatit pentru aplicarea cremei de fata.
 Puncte tari:
- ten curat 
- miros placut si revigorant
- prețul accesibil 
- senzatie de prospetime

Puncte slabe:
- nu i-am gasit puncte slabe, face ceea ce promite


Concluzie: Imi place foarte mult acest produs. Este perfect dupa demachiere, deoarece curata absolut tot. Mie nu-mi place sa folosesc mult demachiant, iar aceasta lotiune este numai buna. Comparativ cu gama de catina, as putea face aceeasi precizare: 
Gama cu Q10 si ceai verde pentru sezonul de vara, iar gama cu catina si masline este perfecta in sezonul de iarna.

Nota: 9,5/10
Denumire produsLotiunea tonica antirid Q10 si ceai verde
Firma: Cosmetic Plant
Pret: 10,50 RON
Gramaj: 250 ml
Il puteţi achiziţiona
- direct de pe site-ul http://www.cosmeticplant.com (la 6 produse sau mai multe aveti transportul gratuit prin curier)
- din diverse magazine sau farmacii 
*produsul a fost castigat la giveaway-ul organizat de Anca Pop*
*urmeaza review la crema de maini anti-imbatranice Q10 si ceai verde*

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate