Review: Lapte demachiant antirid Q10 si ceai verde Cosmetic Plant + un mic truc

joi, noiembrie 24, 2011

Buna dragele mele! Dupa cum v-am spus, am avut ocazia sa testez si gama de produse Cosmetic Plant Q10 si ceai verde. Am avut la dispozitie 3 saptamani sa testez aceste produse si sa-mi formez o parere potrivita. 

Sa incepem cu...


Ce spun ei:
"Cu formula sa lejera, laptele demachiant antirid curate in profunzime tenul, indeparteaza delicat impuritatile, lasand pielea curate si catifelata. Coenzima Q10, extractul de ceai verde, vitamina E, uleiul de samburi de struguri prezente in preparat, formeaza un complex bio-activ cu puternic efect antirid, avand rol antioxidant si de protective a pielii impotriva radialilor liberi. Se aplica dimineata si sear ape fata, gat si decolteu, cu ajutorul unui disc demachiant. Operatia se repeta pana tenul raman curat."
Ingrediente: AICI 
Ce spun eu:
Mi-a placut mult formula acestui demachiant. este putin diferita fata de cel din gama cu catina si masline. Aceasta are o consistenta mai vascoasa, transparenta si mai racoritoare. Mirosul imi place foarte mult, este inviorator. Curata delicat tenul si il lasa catifelat la atingere. Nu hidrateaza la fel de intens precum cel din gama cu catina si masline, dar este placuta senzatia care o lasa. 

 Puncte tari:
- ten curat si catifelat
- miros placut si revigorant
- ambalaj potrivit, specific demachiantelor
- prețul accesibil 
- nu lasa tenul lipicios
- senzatie de prospetime

Puncte slabe:
- as fi vrut sa hidrateze putin mai mult
- trebuie insistat pentru a curata tenul perfect, dar eu oricum folosesc si lotiune tonica, ceea ce compenseaza. 
- este potrivita unui ten mixt


Concluzie: Imi place acest produs si ma bucur ca am avut ocazia sa-l incerc. Comparativ cu gama de catina, as putea face urmatoarea precizare: 
Gama cu Q10 si ceai verde este potrivita pentru sezonul de vara, datorita senzatiei de prospetime si inviorare pe care o confera, iar gama cu catina si masline este perfecta in sezonul de iarna, datorita hidratarii mai intense. In consecinta, voi lua gama cu catina iarna si gama cu Q10 vara :)
---> gama cu Q10 si ceai verde = senzatie de racoare si prospetime
---> gama cu ulei de catina si ulei de masline = senzatie de caldura si hidratare intensa

Nota: 8,5/10
Denumire produsLapte demachiant antirid Q10 si ceai verde
Firma: Cosmetic Plant
Pret: 11,20 RON
Gramaj: 250 ml
Il puteţi achiziţiona
- direct de pe site-ul http://www.cosmeticplant.com (la 6 produse sau mai multe aveti transportul gratuit prin curier)
- din diverse magazine sau farmacii 
*produsul a fost castigat la giveaway-ul organizat de Anca Pop*


Un mic procedeu de demachiere

Sa va arat si un mic truc, invatat de la o prietena, ca sa nu puneti prea mult demachiant pe discul de vata. 
1. Puneti demachiant pe discul de vata, nu prea mult, deoarece se curata mai greu daca avem o cantitate prea mare
 
2. Impaturiti in doua discul de vata si apasati usor, pentru a dispersa demachiantul pe toata suprafata discului de vata. Procedati si in sens invers pentru a fi uniform. 
 3. And...voila! Acuma va puteti demachia fara sa puneti o cantitate in exces si fara sa intre in ochi ;)  
 *Urmeaza review la lotiunea tonica Q10 si ceai verde*

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate