Review: Lapte demachiant vitaminizant cu ulei de cătină şi măsline Cosmetic Plant

miercuri, noiembrie 02, 2011

Hello my sweet followers :)

Dupa cum v-am spus acuma doua saptamani, am fost aleasa sa particip in campania trender Cosmetic Plant si am primit spre testare 3 produse: 
- lapte demachiant vitaminizant cu ulei de catina si masline
- crema contur pentru ochi anticearcan cu ulei de catina si masline
- crema pentru maini cu ulei de catina si masline

Am testat aceste produse o perioada suficienta de timp pentru a-mi putea forma o parere adecvata despre ele. 
Sa incepem cu...


Ce spun ei:
"Laptele demachiant-vitaminizant indeparteaza de pe piele fardurile, praful si impuritatile in mod delicat, dar eficient. Contine ulei de catina si masline alaturi de vitminele A si E. Purifica, improspateaza, hidrateaza si protejeaza epiderma. Se aplica zilnic dimineata si seara, cu ajutorul unei dischete demachiante, pe fata, gat si decolteu. Se sterge apoi cu lotiunea tonica cu ulei de catina si masline. Pentru o ingrijire ai eficienta se folosesc zilnic crema vitaminizanta de zi si cea antirid de noaptea din aceeasi gama." 

Ingrediente: aici

Ce spun eu: 
Sunt de acord ca inlatura delicat si eficient impuritatile de pe fata, dar fardul, tusul, creionul pentru ochi nu il inlatura la fel de eficient. Pentru acestea din urma folosesc tot demachiant pe baza de ulei, despre care v-am vorbit aici. Dar un lucru este cert - ambele impreuna fac o treaba foarte buna, drept consecinta am nevoie de amandoua. Mai intai folosesc laptele demachiant de la Cosmetic Plant pentru a indeparta fondul de ten si fardurile, tusul de la ochi, iar pentru a inlatura toate urmele negre de la ochi folosesc uleiul handmade. Imi place consistenta cremoasa a acestei creme si faptul ca imi hidrateaza eficient tenul. 


Puncte tari:
- ten hidratat, catifelat şi curat
- miros placut
- ambalaj simpatic care te duce cu gandul la natural
- prețul accesibil 
- nu lasa tenul lipicios
- nu mi-au aparut inamici pe fata de cand il folosesc :)

Puncte slabe:
- nu inlatura si machiajul ochilor perfect, mai ales daca folosesc tus si creion pentru ochi - tot mai raman mici urme


Concluzie: Imi place acest produs, l-am recomandat deja unor prietene, iar doua dintre ele l-au si cumparat :). Imi plac produsele de la Cosmetic Plant (am mai achizitionat cateva de la ei). Daca nu voi gasi un demachiant care sa ma atraga mai mult decat acesta, este posibil sa-l achizitionez si pe viitor. Dar mai am cateva demachiante de testat si la sfarsit ma voi pronunta care este castigatorul :)

Nota: 8/10
Denumire produsLapte demachiant vitaminizant cu ulei de catina si masline
Firma: Cosmetic Plant
Pret: 10,40 RON
Gramaj: 250 ml
Il puteţi achiziţiona
- direct de pe site-ul http://www.cosmeticplant.com (la 6 produse sau mai multe aveti transportul gratuit prin curier)
- din diverse magazine sau farmacii 
*produsul a fost primit spre testare in cadrul campaniei Trender Cosmetic Plant*


*Urmeaza review la crema contur pentru ochi anticearcan cu ulei de catina si masline*


Mad@

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate