Review ulei demachiant handmade

joi, octombrie 06, 2011

Buna fetele!
Odata cu testarea unor produse organice, am descoperit si uleiul demachiant :). Pana atunci stiam ca se poate folosi si ulei de masline pentru demachiere, dar nu incercasem niciodata intrucat mi se parea prea gras. Dar pana nu incerci un lucru, nu ai de unde sa stii cum este. 

Roxana (http://blog.biobeauty.ro/) a fost foarte draguta si mi-a trimis un ulei demachiant (castigat in urma unui concurs), preparat de ea, specific tenului meu mixt si ii multumesc foarte mult. Trebuie sa recunosc ca eram foarte curioasa sa vad cum este, mai ales ca era ceva nou pentru mine. 
Dupa ce l-am utilizat mai multe luni, trebuie sa recunosc ca mi-am schimbat total parea despre folosirea uleiul in demachiere. 

Descriere:
Uleiul este format in cea mai mare parte din ulei de ricin, iar pentru alte tipuri de ten ulei de masline extravirgin. Beneficiile uleiului de ricin le-am descoperit deja, intrucat in fiecare seara ma dau pe sprancene si gene cu ulei de ricin pentru a stimula cresterea acestora. De asemenea eu il folosesc si pentru unghii ;). Dar in compozitia demachiantului are un efect mult mai bun.
Despre procesul de demachiere cu ulei si modalitati de preparare a propriului ulei, puteti gasi accesand blogul Roxanei --> AICI.


Parerea mea:
Dar sa va povestesc cum procedez eu, folosind o metoda putin mai rapida decat cea recomandata de Roxana: pun cateva picaturi de ulei in palma si le incalzesc, masez pe fata, cu grija in zona ochilor, apoi ud un o discheta de vata cu apa fierbinte (dar daca aveti tenul sensibil este bine sa folositi apa calduta), il stroc bine de apa, apoi ma streg pe fata de ulei.
Daca am fost machiata mai strident, cu tus, farduri inchise, mai intai folosesc un demachiant obisnuit pentru a curata machiajul excesiv, dupa care folosesc uleiul pentru a curata absolut tot :).

Rezultatul
Pielea devine moale, fina, catifelata si foarte curata. Intradevar acest demachiant curata foarte bine si rimelul, lucru care nu se intampla cu celelalte demachiante ale mele (de fiecare data imi mai ramaneau puncte negre printre gene, dar cu acest ulei, acest lucru nu se mai intampla :D). Ce imi place foarte mult este ca nu ma ustura ochii de la el, sticluta are un dozator cu pipeta, lucru foarte util, intrucat am nevoie doar de cateva picaturi pentru o demachiere. 


Am incercat de cateva ori si metoda de demachiere recomandata de Roxana (cea in care se foloseste un prosopel de bumbac), iar tenul se curata mult mai bine si te scapa de toate impuritatile. La sfarsit, dupa demachiere folosesc o crema hidratanta si totul este perfect :D. 
Uleiul se poate prepara foarte usor si acasa de oricine si recomand aceasta metoda, intrucat este foarte eficienta ;) daca vreti sa scapati de toate urmele negre lasate de creion sau rimel. 

Voi ce ziceti? Ati mai folosit uleiuri demachiante? Care a fost parerea in urma folosirii?


Hugs and kisses
Mad@

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate