Bijuterii: ThBoxes & Heaven's Bijoux

vineri, noiembrie 11, 2011

Acuma doua saptamani am primit cateva bijuterii castigate la concursuri. Este vorba de bijuteriile castigate la concursul organizat de Heaven's Bijoux, si anume doua perechi foarte cute de cercei, un inel si o fundita adorabila. Acuma cand scriu postarea, port cercelusii cu trandafiri :X ambele perechi sunt perfecte acuma toamna!








Am primit in sfarsit si doua medalioane castigate la concursurile sponzorizate de ThBoxes, unul la Glossylicious, iar celalalt la Sadie. Ciudat este faptul ca, desi erau castigate si comandate la o luna diferenta, au ajuns la posta vamala amandoua coletele odata.




Pozele din dreapta sunt de pe site-ul http://www.thboxes.com/, Le-am pus sa vedeti diferenta fata de original. Eu zic ca arata foarte bine. Ceea ce nu-mi place este latisorul lor, dar poate gasesc sa-l inlocuiesc :D, dar pendativele sunt superbe! Era deja noapte cand am facut pozele si nu am surprins cat de frumoase sunt :).
 

Sunt foarte frumoase bijuteriile de pe ThBoxes :) Voi v-ati luat ceva de pe ThBoxes? Au preturi foarte avantajoase.

Mad@

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate