Versace pour Homme EDT

miercuri, decembrie 17, 2014

Acum doua luni si jumatatea va povesteam despre o comanda aoro, unde cumparasem si doua parfumuri pe care intentionam sa le fac cadou. Unul pentru mama mea (Amor Amor Cacharel, parfumul ei preferat careia i se potriveste de minune) si unul pentru sotul meu, cu ocazia aniversarii zilei onomastice si anume, Versace pour homme, un parfum care mi-a placut foarte mult si care eram sigura ca i se potriveste. Cand am scris articolul nu imi faceam griji ca va exista posibilitatea ca mama mea sau sotul meu sa imi citeasca blogul. Eram sigura ca nici macar nu stiu denumirea exacta a acestuia. Nu mai zis de adresa. Asa ca am scris linistita despre produse. In mod absolut surprinzator si intamplator, sotul meu a intrat pe blog. Era cu un prieten si impartaseau impresii despre achizitiile sotiilor, la care dragul meu sot ii zice prietenului ca eu am si blog. Si hai sa caute adresa. Bineinteles ca a gasit-o, ca nu o tineam ascunsa, iar primul articol pe pagina era despre comanda efectuata.

Cand il sun sa vad ce face, imi zice ca imi citeste blogul. Eu: „Citeste ce?? Dar cum ai ajuns acolo?” Deja eram sigura ca citise despre parfum, avand in vedere ca ma intrebasem de ce imi mai trebuie doua tuburi negre mari (se referea la fixativul Schwarzkopf Professional Silhouette), avand in  vedere ca mai am unul acasa. Daca citise articolul complet, vedea ca nu erau pentru mine, dar eu m-am incurcat in declarati. Se pare ca el vazuse doar prima parte a articolului, nu intrase pe tot articolul si nu vazuse parfumurile, dar cum i sa parut suspecta reactia mea cand mi-a zis ca mi-a citit blogul, m-am dat singura de gol. Si uite asa s-a dus surpriza J. Oricum nu i-am dat parfumul pana la ziua lui. Era ascuns bine si nu avea nicio sansa sa il gaseasca. Data viitoare o sa am grija sa nu mai scriu despre cadourile pe care intentionez sa i le fac. Uite cum imi strica el surprizele J.
Chiar daca stia ce o sa primeasca cadou, a ramas surprins de acest parfum si i-a placut foarte mult. Nu stia cum miroase, dar l-am nimerit foarte bine, deoarece este exact pe stilul lui.

Versace a stiut sa creeze un parfum interesant, perfect atat pentru o tinuta casual, cat si pentru una office, perfect atat in zilele de vara, cat si in cele de iarna. Combinatia de note citrice cu cele florale ii dau o nota  remarcabila, parfumul fiind in acelasi timp luminos, cald, dar si fresh. Notele de varf sunt lamaie, neroli, bergamot si trandafir de mai; notele de mijloc sunt zambila, salvie, cedru si muscata; Notele de baza sunt boabe de tonka, mosc si ambra. Toate notele sunt echilibrate foarte frumos, parfumul fiind discret, dar nu trece neobservat. Nu are un miros care te sufoca, ci este proaspat. Iti da impresia ca esti pe o plaja salbatica, fiind inconjurat de verdeata. Mai exact, imi aduce aminte de plimbarile noastre pe malul coastei din Lloret del Mar, locul unde am fost in luna de miere. Un loc superb, in Costa Brava (Spania), unde marea este inconjurata de stanci, gradini si copacei adorabili.


Am auzit ca multe persoane spun ca seamana cu Alurre Homme Sport – Channel sau Aqua di Gio – Armani, dar eu nu vad asemanarile. Cele trei parfumuri au note diferite si arome fresh diferite. Iti poate da impresia ca seamana cu Aqua di Gio, datorita notelor citrice, dar, dupa putin timp, se aseaza notele citrice si ies in evidenta cele florale, care deosebesc mult cele doua parfumuri.
Versace pour homme este perfect pentru un barbat care doreste un parfum fresh, dar elegant, discret, dar sexy. Longevitatea parfumului depinde mult de PH-ul fiecarei persoane. Oricum, pentru o apa de toaleta, are o longevitate buna, cel putin la sotul meu.
Imi place mult cand foloseste acest parfum, imi place aroma acestuia, acea senzatie de prospetime si eleganta, pe care o emana. Imi place sicluta, deoarece are un aspect elegant. Eu am luat parfumul la cantitatea de 200 ml, deoarece era mult mai convenabil decat cea de 50 ml sau 100 ml. Pentru o diferenta mica, avem o cantitatea dubla. In general asa sunt multe produse. Este mult mai convenabil sa luam cantitati mai mari. Dupa cum ati vazut, eu asa procedez mereu in cazul sampoanelor, fixativelor, mastilor pentru par. In general pentru  produsele in care am incredere ca nu ma vor dezamagi si nu regret ca le-am luat in cantitate dubla.

Daca barbatii din viata voastra vor un parfum fresh, versatil, care nu te sufoca, dar care nu trece neobservat, potrivit atat in anotimpurile calde, cat si in cele reci, putand fi purtat atat la o tinuta casual, cat si la una bussiness, atunci Versace pour Homme va fi o alegere inspirata. 

Daca nu va incredeti sa cumparati un parfum fara sa il testati inainte, mergeti in magazinele de specialitate si incercati-l sa vedeti daca se potriveste. 
Avand in vedere ca suntem in luna cadourilor, si nu stiti ce cadou sa-i luati celui drag, eu va recomand sa aruncati o privire in categoria de parfumuri pentru barbati.

Am descoperit foarte multe parfumuri, pentru diverse ocazii. Nu trebuie decat sa aveti un buget stabilit si sa cunoasteti gusturile iubitului. Daca prefera ceva mai puternic, mai intens, sau poate doreste un parfum mai discret, dar sexy. Daca se orienteaza catre parfumuri aromatice – lemnoase sau poate le prefera pe cele fresh. Vedeti ce parfumuri are in colectie, sau ce a testat in magazine si i-a placut. De exemplu, puteti sa mergeti impreuna intr-un magazin, sa testati cateva parfumuri si vedeti care ii atrage atentia. Fara sa para suspect, puteti sa ii spuneti ca vreti sa vedeti cateva parfumuri pentru voi si la sfarsit mergeti si in zona pentru barbati. Cu siguranta il va atrage un parfum, deoarece sunt irezistibile. Un sfat va dau: nu scriti pe blog ce ati cumparat J! Chiar daca nu intra niciodata si credeti ca nu stie adresa, nici nu stii cum ajunge acolo. 

Ati auzit de acest parfum? Cum vi se pare? 
Ce parfumuri barbatesti adorati la iubitii vostri?
Mad@

You Might Also Like

1 comentarii

  1. plioti nicoletta manuela17 decembrie 2014 la 14:16

    ha, ha...super! :)
    imi plac parfumurile barbatesti, ba chiar ma mai parfumez cate odata!

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate