Un site unde gasim "Orice avem Nevoie"

miercuri, iulie 23, 2014

Am deja cativa ani de cand prefer cu desavarsire sa fac cumparaturile pe diverse site-uri online. Fie ca este vorba de produse pentru ingrijire, produse pentru machiaj, unghii sau chiar haine, prefer oricand sa le achizitionez online. Motivul este foarte simplu: este mult mai comod si mai convenabil sa cumparam online, decat sa strabatem drumurile in cautarea produselor dorite. 

De exemplu, zilele trecute am mers sa imi caut o rochie pentru o ocazie speciala. Am mers prin multe magazine si va spun sincer ca nu am gasit absolut nimic care sa-mi fie pe plac. Toate modele din magazine erau aproximativ la fel si nu isi meritau deloc banutii. Nu mai pun la socoteala si oboseala acumulata in urma acestei plimbari. Dar si nervii acumulati deorece pierdusem atata timp si nu gaseam nimic frumos. 

Nu mai bine caut online? Este atat de simplu, pot sa sortez dupa culoare, lungime, pot sa vad toate hainele fara sa ma streseze vanzatoarele si aflu din prima daca au marimea mea, fara sa stau sa astept sa caute vanzatoarea prin teancurile de haine. 

La fel procedez si in privinta produselor cosmetice. Este prea simplu sa le comand online si sa astept sa vina ele la mine, decat sa le caut eu prin magazine. Gasesc ceea ce imi trebuie foarte simplu, deoarece ne orientam foarte simplu pe un site. Nu trebuie sa strabatem zeci de rafturi si sa ne ametim cautand un rimel de la un anumit band sau o nuanta superba de roz, fara sa intoarcem toate rujurile in cautarea ei. Pe site le vedem orice detaliu printr-un simplu click. Vrem rujuri, foarte simplu selectam categoria de rujuri, vrem sampoane, la fel, selectam sampoanele. Vrem un anumit brand, selectam brand-ul respectiv, si tot asa. Putem da zoom si sa vedem toate specificatiile. De asemenea, putem sa cautam pareri si/sau swatch-uri pe Internet. Cat de simplu poate sa fie! 

Dar sa va spun si ce site am descoperit recent, care are "Orice avem nevoie". Este vorba de Produsecosmetice.ro, un site unde gasim absolut orice, de la produse de ingrijire personala, la produse profesionale pentru machiaj sau pentru ingrijirea parului. Am fost foarte fericita cand am vazut ca au produse profesionale pentru par, deoarece sunt dependenta de ele, in special de produsele din gama TIGI sau Wella Professional, la un pret bun. De asemenea, aici am descoperit cateva rujuri incredibil de frumoase de la L'Oreal, pe care nu le gasisem in comert. In ultima vreme am purtat numai rujuri roz, iar acum mi-am imbogatit trusa cu doua rujuri superbe. Daca rasfoiti putin site-ul o sa gasiti lucruri de care nu stiati ca exista sau lucuri la care visati de ceva vreme si nu le gaseati. Fie ca vreti produse de machiaj sau de ingrijire, aici o sa va indepliniti dorintele. 


Produsele alese de mine de pe site-ul produsecosmetice.ro sunt:
- Rujul L'oreal Color Riche Intense - 370 Crazy Fuchsia, care este cu adevarat crazy. Un roz superb, pigmentat, care rezista cateva ore.
- Rujul L'oreal Caresse - 202 Impulsive Fuchsia, un ruj cu o alta nuanta de roz, la fel de superba, perfecta pentru vara.
- Pudra Iluminatoare Bronzanta cu irizatii roz W7 Africa, particule bronzante combinate cu irizatii roz. 
- Rimel Mary Kay Ultimate Mascara - Black, gene voluminoase, lungi, frumos evidentiate. 
O sa fac cate un review detaliat fiecarui produs, cu swatch-uri si poze adecvate, sa puteti sa va faceti o idee in privinta lor. Pe scurt, eu ma declar foarte multumita de aceste produse, dar si de persoanele din spatele site-ului, cu care am colaborat foarte bine. Persoane extrem de amabile si dragute, care iti fac ziua mai frumoasa!

Voi cum preferati sa va faceti cumparaturile? Nu-i asa ca este mai placut online?
Ati testat site-ul produsecosmetice.ro?  

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Si eu mai trag cate o fuga prin magazine, in special cand se anunta reduceri senzationale, pe care nu le gasesc online. :D
    Rujurile sunt perfecte pentru mine ♥ o sa le fac cate un review in curand sa vezi cat de frumoase sunt culorile ♥
    :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. cristina dumitru1 august 2014 la 11:10

    Eu caut mereu nuantele in magazine si apoi comand online. Printre prefertate se numara aoro si shoporganic

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate