Review Schwarzkopf Professional Silhouette fixativ si spuma pentru par

miercuri, iulie 30, 2014

Au trecut cateva luni de cand mi-am facut un mare cadou, chiar de Sarbatorile Pascale, cand mi-am cumparat o multime de produse pentru par. Sampon, balsam, doua spume pentru par, doua fixative si un gel pentru un volum de invidiat. De gelul pentru volum Tigi Bed Head v-am povestit deja, iar acum a venit vremea sa va spun parerea mea in legatura cu fixativul si spuma pentru par Schwarzkopf Professional Silhouette, urmand un review la samponul si balsamul Wella Professionals Brilliance, foarte curand.

Deoarece toata lumea din casa foloseste spuma pentru par si fixativ, am decis sa cumpar o contitate considerabila, sa nu stau in fiecare luna sa caut aceste produse. Atunci cand am vazut ca Schwarzkopf Professional Silhouette spuma de par fixare puternica avea o cantitate de 500 ml, dublu fata de ceea ce se gaseste pe piata si la un pret absolut incredibil, de doar 20 de lei, nu am rezistat si am pus-o imediat in cosul de cumparaturi. Dar nu am facut acest lucru inainte sa caut pe Internet diverse pareri si review-uri. La fel am procedat si in cazul Schwarzkopf Professional Silhouette fixativ fixare puternica, pe care l-am gasit in cantitatea de 750 ml. Nu vazusem astfel de flacoane decat in saloanele de coafura. Sa va zic cat am dat pe un fixativ de 750 ml? Doar 35 de lei! In comert un fixativ mai bun costa 17- 20 de lei, o cantitate de 250 ml. Iar eu am dat 35 de lei pe un fixativ profesional, de la un brand de incredere si intr-o cantitate foarte mare. Chiar daca folosim toti din casa aceste produse, o sa ma tina cateva luni de zile fara nicio grija. 

Cel mai des a fost folosita spuma pentru par de catre mama mea, care nu iese din casa fara sa-si aranjeze parul cu spuma, deoarece are un par mai neastamparat, care se indreapta mai ceva decat atunci cand folosesc eu placa si ii lipseste volumul cu desavarsire. Asa ca i-am zis sa incerce Schwarzkopf Silhouette, fiind convinsa ca o sa-i fie pe plac. Ea isi dorea o spuma care fixeaza puternic parul, sa nu se trezeasca dupa cateva ore ca s-a lipit de cap si a ramas complet fara volum, dar sa nu-i lipeasca firele de par intre ele, oferindu-i si ceva volum. Chiar de la prima utilizare a ramas imresionata de sustinerea oferita de aceasta spuma. Chiar ea a spun ca este o spuma pentru par care are intr-adevar o fixare foarte puternica. Pana acum a folosit multe spume, de la atatea firme, incat nici nu le mai tin minte si care erau destul de slabe, chiar daca aveam nivelul de sustinere 5. In orice caz, se pare ca Silhouette i-a fost pe plac. Pe langa sustinerea perfecta, Schwarzkopf Professional Silhouette mai confera parului stralucire, vitalitate si volum.

Eu folosesc aceasta spuma atunci cand imi doresc o coafura lejera, dar fara fire rebele. Agit bine flaconul, aplic o cantitate mica in mana si il distribui pe toata lungimea parului, inclusiv la radacini. Dupa care folosesc uscatorul pentru par sa aranjez firele dorite si sa intorc varfurile, coafura rezistand perfect toata ziua. Nu imi incarca parul, nu este lipicios si este eliminat foarte usor din par prin periere. Imi place ca am sustinere, dar in acelasi timp flexibilitate, vitalitate. Parul nu este greu sau incarcatm ci lejer si stralucitor.  

Fixativul Schwarzkopf Silhouette este la fel de bun precum spuma pentru par, conferind, de asemenea parului o fixare foarte  puternica. Pe langa aceasta fixare, se observa o stralucire aparte, de care ma bucur foarte mult. Se poate observa si din poze cat de frumos straluceste parul. In ambele poze am folosit aceste produse, pentru doua tipuri de coafuri. In prima poza, am vrut un par drept, disciplinat, dar flexibil. Asa ca am aplicat o cantitate mica de spuma pe parul uscat, am intreptat parul si am pulverizat fixativul la sfarsit. Iar in a doua, am vrut ceva de ocazie, dar natural, asa ca am aplicat spuma pe parul umed, am uscat cu uscatorul pentru par si l-am aranjat usor cu peria. Am tapat putin in spate si am pulverizat fixativ. Coafura a rezistat pana dimineata in aceeasi stare ca atunci cand am plecat de acasa. Poza este facuta dimineata la ora 4 dimineata, dupa ce am dansat toata noaptea. 

Ca sa nu se lipeasca parul, fixativul trebuie pulverizat de la o distanta de 30 de cm. Aveti grija sanu pulverizati fixativul prea aproape de par sau intr-o cantitate prea mare, deoarece o sa arate ca si cum l-ati lipit cu ceva. Acest fixativ se usuca repede dupa aplicare, fixand parul fara sa simtim ca este fixat, asta datorita formulei speciale Silhouette-Pure,  care foloseste particule micro fine pentru fixare puternica de lunga durata, dar fara sa lase urme vizibile.

I-am mai testat rezistenta si pentru o coafura cu bucle, iar rezultatul a fost pe masura asteptarilor. Dupa o noapte lunga, in care am dansat la greu, buclele erau intacte. Mai rezistau inca doua zile daca nu ma culcam si nu le stricam forma. Din pacate nu am poze sa va arat, dar promit ca o sa refac coafura, folosind aceleasi produse.

Este foarte important sa gasim produsele de styling perfecte pentru noi, deoarece primul lucru care se observa la cineva este parul. Acesta trebuie sa fie mereu frumos, ingrijit, iar pentru asta trebuie sa avem grija sa folosim produse potrivite. Parul meu nu este foarte pretentios, dar are si el momentele lui cand imi provoaca nervi, deoarece nu vrea sa se aseze asa cum imi doresc eu, dar am grija sa il potolesc folosind produse care mi-au fost potrivite. Ca sa va faceti o idee, parul meu lung, destul de des, gras la radacini, vopsit o data la 1 luna jumatate-doua, uscat frecvent cu uscatorul pentru par. De asemenea, folosesc placa pentru intins parul destul de des, din acest motiv am varfurile putin cam aspre. Ce-i drept nici nu l-am tuns de 1 an de zile, dar urmeaza luna aceasta.  

Daca vedeti ca un produs va provoaca matreata, mancarimi, va ingrasa sau va incarca parul, atunci eu va sfatuiesc sa nu il mai folositi si sa cautati produse specifice tipului vostru de scalp si de par. Suntem foarte diferiti si un produs care poate sa fie perfect pentru mine, pentru altcineva poate sa fie exact contrariul. Din acest motiv, eu va recomand sa cautati pareri si sfaturi pe la prietene, pe Internet, sa vedeti review-uri la persoane care au acelasi tip de par, sa va faceti o idee. Oricum nu aveti cum sa stiti exact cum reactioneaza parul pana nu incercati un produs, dar macar sa cautati ceva potrivit voua.

Ati folosit produse din gama Schwarzkopf Professional Silhouette?
Mad@


You Might Also Like

1 comentarii

  1. Am încercat si eu spuma de care vorbești si intr-adevar e foarte buna. Am fosit-o vreo 2 ani la fiecare spalare si parul a arătat super. Am primit-o cadou de afara si acum o sa caut prin magazine sa vad unde o găsesc pentru ca mi s-a terminat

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate