Pregatiti-va din timp pentru Black Friday

miercuri, mai 07, 2014

Stiu ca va plac reducerile, asa cum imi plac si mie. Fie ca este vorba de haine, cosmetice sau achizitii mai serioase, reducerile sunt foarte tentante, in special pentru portofelul nostru. Asa ca eu am inceput sa-mi organizez viitoarele achizitii si sa cercetez foarte bine piata inainte sa-mi achizitionez ceva. Trebuie sa recunoastem ca avem de multe ori tentatia sa cadem in vraja reducerilor si sa ne achizitionam produse de care nu avem nevoie neaparat, dar sunt la reducere. Nu mai zic de faptul ca de cele mai multe ori, vom trece cu vederea peste un obiect deoarece pretul sau este prea mare, dar vom fi atrasi de el daca va avea acelasi pret cu o reducere aplicata.  Logica femeilor, nu-i asa? J


Din acest motiv, trebuie sa incercam sa ne organizam si sa cercetam foarte bine piata inainte. In general reducerile apar la schimbarea anotimpului, cele mai mari fiind primavara si  toamna. Asa ca avem timp suficient sa ne stabilim prioritatile si sa ne facem planul de bataie. Nu trebuie sa cadem in plasa reducerilor false. Din pacate am vazut multe cazuri, in special la haine, cand pretul cu cateva zile inainte de reducere era 99 lei, iar dupa ce incepeau reducerile arata produsul ca fiind la reducere, tot la 99 de lei, pretul initial fiind de 250 de lei. Pai asa se procedeaza? 

In cazul cumparaturilor de valoare mai mare, pe care nu le facem des, trebuie neaparat sa ne documentam si sa analizam produsele foarte bine. De exemplu, eu imi doresc achizitionarea unui televizor cu o diagonala mai mare, care sa fie si 3D, perfect pentru living. Nu are rost sa il cumpam in acest moment, deoarece nu este o necesitate, asa ca am timp pana la toamna sa studiez caracteristicile televizorului, sa caut review-uri si pareri despre modelele aparute si sa compar preturile. Iar atunci cand vor fi reduceri de Black Friday 2014 o sa fiu pregatita si sa-mi achizitionez exact ceea ce imi doresc.

Sunt sigura ca ati asteptat si voi cu nerabdare Black Friday-ul de anul trecut si poate v-ati trezit cu 2 ore mai devreme decat trebuia, asa ca mine, sa fiti siguri ca prindeti produsul dorit. Eu am reusit si mi-am luat anul trecut la Black Friday telefonul dorit la un pret foarte bun. Stiam ceea ce imi doresc, aveam stabilit bugetul maxim pe care eram dispusa sa-l cheltui si aveam pregatite site-urile de incredere care vindeam telefonul respectiv. Asa ca am actionat din start, fara sa stau sa pierd vremea. Am vazut unde era pretul cel mai bun si l-am pus imediat in cosul de cumparaturi finalizand operatia cat ai clipi.

Trebuie sa fiti pregatiti pentru reducerile de Black Friday, deoarece se intampla sa mearga site-urile mai greu si produsele dispar foarte repede din stoc. Asa ca incepeti de pe acuma sa va organizati lista cu prioritati, studiati ofertele aparute pana acuma si nu uitati sa aveti banutii pregatiti. Deoarece tehnologia avanseaza foarte repede, pana la toamna o sa apara modele noi, asa ca cele cu o generatie in urma, vor avea un pret foarte bun. Eu nu vreau neaparat un produs de ultima ora, ci prefer ceva care sa detina caracteristicile pe care le caut, sa aiba un pret bun si sa functioneze ireprosabil. 

Asa ca studiati, comparati, fiti pregatiti si faceti cumparaturi intr-un mod inteligent si eficient! In felul acesta ne vor ramane banuti si pentru o pereche de pantofi si o geanta, nu-i asa? J  

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate