Noutati beauty: The ONE by Oriflame

vineri, aprilie 25, 2014

Sunt sigura ca a auzit toata lumea de Oriflame. Nu numai asta, dar cu siguranta ati incercat macar un produs de la ei de-a lungul timpului. Prietenia mea cu Oriflame a inceput de prin liceu, iar primul produs incercat de la ei a fost un rimel. Din pacate nu mai tin minte cum se chema, deoarece au trecut destul de multi ani, dar imi aduc aminte ca mi-a placut foarte mult, deoarece avea o periuta stufoasa, care oferea un volum perfect. Alt produs care m-a impresionat de la ei a fost rujul Hydra Colour, un ruj cu o textura cremoasa si fina, care hidrata perfect buzele. Din categoria parfumurilor mi-au placut mult Excite pentru EL si Giordani Gold pentru EA. Mi-au ramas in suflet si astazi ♥ 




Au fost multe produse pe care le-am folosit de la Oriflame si nu am fost niciodata dezamagita de ceea ce a incercat. Din acest motiv sunt foarte entuziasmata de noua colectie de produse The ONE by Oriflame, care a fost lansata de curand


Ce aduce nou The ONE?
O colectie de produse speciale atat pentru frumusetea de zi cu zi, cat si pentru serile romantice cand vrem sa aratam fabulos. Aceasta gama de produse este impartita in trei categorii: Frumusete de zi cu zi, Mega impact si Ultra rezistenta. 

Imi doresc foarte mult sa incerc noile produse The One, deoarece Oriflame mi-a inspirat mereu incredere si nu m-a dezamagit niciodata. Am ramas placut impresioanata de toate produsele incercate de la ei. Sunt sigura ca si aceasta gama de produse va fi pe gustul meu ♥ Daca doriti sa intrati si voi in cea mai mare comunitate de bloggeri "The One Collective", gasiti mai multe detalii aici

Va tenteaza aceste produse? Le-ati incercat pana acuma?
Mad@

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate