M-am vopsit: Syoss Mixing Colors 5-32 Rosu Violet

marți, aprilie 08, 2014

Dupa ce am incercat vopseaua de la Casting Creme Gloss 360 Dark Cherry, m-am indragostit de nuantele rosii - violet, asa ca am zis ca vreau sa incerc o nuanta mai intensa. Asa ca am cautat pe Internet diverse review-uri, am cautat poze cu nuante de rosu-violet si am decis ca cea mai frumoasa nuanta este Syoss Mixing Colors 5-32 Rosu Violet, o culoare incitantă obtinuta prin amestecarea nuantelor fermecatoare de rosu si violet.

Am cautat putin aceasta vopsea in diverse supermaketuri, dar nu o gaseam. Pana cand, intr-o zi, la o trecere prin Auchan am vazut-o! Va spun sincer ca am luat doua cutii de vopsea fara sa ma uit la pret si cat mai repede posibil :)). Parca nu imi venea sa cred ca am gasit-o. Ca sa fiu sigura ca o sa prinda, mi-am mai luat un oxidant de la Kallos de 9%, de 60 ml. Cred ca ar fi mers si mai bine cel de 12%, dar imi era frica sa nu ard parul.

Pachetul contine doua tuburi de crema coloranta de cate 30 ml fiecare, o nuanta , un tub de lapte revelator de 60ml, un plic ce contine balsamul de par de 15ml, un pliant cu instructiunile de utilizare si o pereche de manusi. 

Deoarece am parul lung, am nevoie de doua tuburi, asa ca nu am folosit tubul lor pentru amestecarea culorilor, ci am adaugat tot intr-un castron de portelan si am amestecat bine cu o perie speciala pentru vopsit. Am adaugat si tubul de oxidant Kallos si am amestecat din nou foarte bine. Am aplicat vopseaua de la radacina catre varfuri, facand multe carari, iar la sfarsit am masat foarte bine si am acoperit tot parul. Mi-a ajuns vopseaua perfect pe tot parul. Am asteptat 30 de minute, timp in care asteptam cu nerabdare sa vad daca a prins culoarea pe parul meu.


Dupa 30 de minute, am umezit parul si am masat din nou pentru uniformizare. Apoi am clatit si am spalat parul foarte bine pana cand apa era aproape curata. Am aplicat balsamul pe tot parul si am mai asteptat 2 minute. Si voila :)

Asa arata parul meu inainte de vopsire.  

Si asa apara parul imediat dupa ce m-am vopsit.


Avand in vedere ca parul meu era mai inchis, a iesit foarte bine, mult mai bine decat ma asteptam. In lumina soarelui, culoarea este pur si simplu superba si o ador ♥! Cand o sa mai ajung in Auchan o sa-mi mai iau doua cutii de Syoss Mixing Colors 5-32, deoarece este perfecta pentru mine

Cum vi se pare noua mea culoare? :)
Ati incercat Syoss Mixing Colors pana acuma? 
Mad@

You Might Also Like

14 comentarii

  1. Iti sta supeeeerb! :*
    La mine a fost ceva mai intens, mult mai mov si mai viu :-?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult :-* ♥!
    Am vazut nuanta ta! E superba! Exact cum mi-as dori sa imi iasa si mie ♥. Oricum e normal sa fie mai intens la tine, deoarece aveai parul mai deschis decat este al meu. Eu sunt castaniu inchis :) Tura urmatoare o sa-mi iasa mai intens :-D. Dar iubesc culoarea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da da, si eu aveam si ombre pe partea de jos a parului.
    Oricum, iti sta bine, te prinde de minune <3 !

    RăspundețiȘtergere
  4. E grozava culoarea si iti sta foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult! Asa de mult ca as incerca si eu, dar roscatul e pacatos, daca de negru scap repede, roscatul nu se lasa dus cu nimic...


    Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti sta foarte bine. Am o intrebare. Roscatul este greu de intretinut? eu am parul saten mediu dar varfurile sunt ceva mai deschise. as vrea sa schimb culoarea si nu stiu ce sa aleg. ce imi recomanzi?

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos!
    Este pacatos, dar merita ♥ ador culoarea si vreau ceva si mai intens! O sa vad eu cand o sa decid ca vreau sa scap de el cum o sa fac :))) Deocamdata ma simt super cu aceasta culoare ♥

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna!
    Este destul de greu de intretinut, deoarece rosul se decoloreaza si curge din par, dar nu curge de tot si raman reflexii roscate care nu se mai duc. Ideea este ca parul trebuie vopsit la 4 saptamani pentru a mentine intensitatea culorii si trebuie sa folosim produse speciale pentru par vopsit (am scris astazi un articol despre rutina de ingrijire a parului vopsit).
    Daca ai parul saten inchis, o nuanta de roscat o sa-ti iasa cam cum mi-a iesit mie (eu am mai pus un oxidant de 9% sa fiu sigura ca o sa prinda, avand parul inchis). Nu este ceva foarte intens, la umbra sau in interior pare mai inchis parul, la lumina soarelui are reflexii superbe.
    Este greu, dar merita! Sincer iti spun ca ma simt grozav cu noua culoare si o ador! ♥ Eu sunt de parere ca merita sa incercam orice ne dorim!

    RăspundețiȘtergere
  9. WoW ce par frumos ai!!! Si fin si matasos!!! Superb!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc ♥ Dar si tu ai un par superb! Eu ador foarte mult buclele tale :D

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate