Gel unghii cameleon Hot&Cold + model flori one stroke

vineri, aprilie 11, 2014


Cand v-am aratat noile achizitii de geluri UV color, ati vazut si doua geluri cameleon, unul care isi schimba culoarea la schimbarea temperaturii si celalalt care isi schimba culoarea atunci cand este in contact cu razele UV. 


Astazi o sa va arat gelul UV Hot & Cold HC09, care are o nuanta superba de rosu la rece si un nude delicat la cald. Gelurile Hot & Cold sunt perfecte pe timp de iarna, dar si primavara cand temperatura oscileaza si schimbarea culorii va fi mai rapida si mai desa. Schimbarea culorii se va intampla la aproximaiv 23 de grade, de obicei intr-o nuanta mai deschisa. Deoarece culoarea la cald este un nude transparent, va recomand aplicarea unui strat de cover inainte, pentru o culoare uniforma si frumoasa. 

Culoarea gelului UV la CALD
Culoarea gelului UV la RECE

Produsele folosite:
Gelul Color 2M Hot & Cold Nr. HC09 il gasiti  AICI 
Gelul Color cu sclipici portocaliu 
Gel cover Natural Hard - AICI 
Set culori Acrilice Reeves
Strasuri cristale SS5 - 001 1.9 mm - AICI


Am aplicat gelul cameleon doar pe doua unghii, unghia de la degetul mare si cel inelar si am pictat o floare delicata in tehnica one stroke, aplicand si doua cristale pentru o stralucire aparte. 
Pe celelalte unghii am aplicat un gel UV cu sclipici portocaliu, care straluceste delicat la lumina soarelui. Ambele geluri le-am aplicat peste un strat de cover pentru o culoare uniforma. 



Va plac gelurile bicolore? 
Mad@

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate