Review: Pasta de dinti naturala VivaNatura

sâmbătă, martie 09, 2013


Este pentru prima data cand incerc o pasta de dinti 100% naturala. Avand cateva probleme cu gingiile, am zis sa incerc ceva natural. Pasta de dinti GennaDent are o concentratie ridicata de substante active si contine doar  argila activa, salvie, aloe vera, rozmarin  si propolis, iar aroma este data de ulei volatil de Phoeniculum vulgare (fenicul). Nu contine fluor, parabeni si nu face spuma, deoarece nu contine spumanti.  


Este folosita in special in cazuri de sangerari gingivale, paradontoza, protectie impotriva cariilor si a tartrului. Nu ma pot pronunta in privinta cariilor si a tartrului, deoarece trebuie folosita o perioada mai indelungata pentru a observa efecte in acest sens. Pot doar sa spun ca nu am carii si nici nu mi-a aparut tartru in plus. In schimb m-a ajutat in sangerarile gingivale si durerile de dinti. Se tine cam 15 minute pe gingie, dupa care se clateste. Ajuta si tratarea abceselor din cavitatea bucala. 

Are o culoare inchisa si are un gust de argila si rozmarin, nu prea placut, dar nici gretos. In final conteaza efectul, nu neaparat gustul. Oricum folosesc mereu si apa de gura dupa ce ma spal pe dinti. Ingredientele sunt prezentate mai jos:

Este atat de naturala incat poate fi inghitita si folosita atat de catre adulti, cat si de catre copii.
Se gaseste pe vegis.ro si costa 9,55 lei.

Ati folosit pana acuma o pasta de dinti naturala?

You Might Also Like

9 comentarii

  1. foarte interesant,nu am auzit pana acum de o pasta de dinti naturala ;)) uneori si eu am probleme cu gingiile :)

    RăspundețiȘtergere
  2. am folosit-o si eu , dar mie imi plac cele foarte mentolate si am renuntat sa o recumpar !

    RăspundețiȘtergere
  3. am avut si eu vreo 3 paste de dinti de la Vivanatura, mi-au placut mult toate, dar nu le-am mai luat pentru ca sunt mici si se termina prea repede (tin minte ca una mi s-a terminat intr-o saptamana). :(

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine a fost prima data cand am folosit o pasta de dinti naturala :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am apa de gura destul de mentolata :)) noroc ca pasta de dinti nu este si ea mentolata, ca imi amortea limba :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Din pacate, acesta este punctul negativ :( sunt micute. Eu o sa o recumpar cand mai am probleme cu gingiile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar este buna ;) si naturala :D

    RăspundețiȘtergere
  8. o gama diversificata de paste de dinti naturale, la preturi corecte puteti gasi pe www.ameplant.ro iar cea prezentata la un pret mai bun!

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate